Zolang ze zich maar niet mengen in de partij politiek vind ik het best, ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.quote:Op zondag 10 april 2011 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De echte hard-core intellectuelen waren al zover. Ik heb de indruk dat ze nu wat krijgen van de mensen die graag achter winnaars aanlopen.
Nog steeds goed, daar niet van.
Je bedoeld dat een ander kabinet de problemen blijft doorschuiven door niet te bezuinigen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:39 schreef dotCommunism het volgende:
Wacht maar tot het effect van de bezuinigingen opeens echt gevoeld gaat worden, dan ziet de VVD die zetels verdwijnen als bier in handen van een student.
Je wilt beweren dat dit kabinet echt iets zinnigs doet qua bezuinigingen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat een ander kabinet de problemen blijft doorschuiven door niet te bezuinigen?
Dat is al lang en breed verdwenen toch?quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..] ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.
Laten we het er op houden dat het conformeert met mijn soort intellect.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mensen die de VVD een partij voor intellectuelen noemen, hebben zich nooit echt verdiept in de VVD.
Correct.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat dit kabinet echt iets zinnigs doet qua bezuinigingen?![]()
Dus al je geklaag gaat nergens over.quote:Het grootste deel van de plannen zijn als de economie: heel veel lucht.
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar niet mengen in de partij politiek vind ik het best, ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.
Was, niet is.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed verdwenen toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.
Klopt, maar de VVD heeft zelfs haar beginselen opgegeven uit angst voor de PVV. Dat kan je van de rest niet zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat t duidelijk zijn dat veel partijen varen op oppervlakkige ideeën en een angstwekkend gebrek aan visie en weg ernaar toe hebben.
Jij drinkt dagelijks zuur melk. Kan niet andersquote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.
Was verdwenen dan, terugkeren heeft ze nooit gedaan en dat zit er bij de huidige VVD-toppers ook niet bepaald inquote:
Word je echt blij van de symboolpolitiek?quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het conformeert met mijn soort intellect.
De geitewollensokken intellectuelen van de D'66 en GL acht ik maar achterlijk.
Dat jij zo verblind bent door je liefde voor de VVD dat je niet kan zien wat ze is geworden uit angst voor de PVV is niet mijn probleem, beste Voorschrift.quote:
In tegendeel, ik vind de huidige VVD top veel pragmatischer en charismatischer dan de afgelopen jaren. Het evenaart nog niet de Bolkestijn tijden, maar ach, het gaat de goede kant weer op.quote:Op zondag 10 april 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was verdwenen dan, terugkeren heeft ze nooit gedaan en dat zit er bij de huidige VVD-toppers ook niet bepaald in
Dat moet kapitalisme zijn. Daar klagen jullie constant over.quote:Op zondag 10 april 2011 13:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klopt, maar de VVD heeft zelfs haar beginselen opgegeven uit angst voor de PVV. Dat kan je van de rest niet zeggen.
Welke symboolpolitiek?quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je echt blij van de symboolpolitiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |