morgen weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Om 00.00 beginnen we toch met #3 van het spel?
Dat is de schuld van het kabinet.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben weer zo'n mietje dat ik niet wil dat ER alleen in slaap valt, dus ga ik naast hem liggen!
quote:
Maar stiekem verlang jij wel naar zo iemand naast jequote:
Naar iemand als ER? Nee niet echt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar stiekem verlang jij wel naar zo iemand naast je
Een vrouwelijke vorm van ER? Denk dat je dat echt niet zou afslaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar iemand als ER? Nee niet echt.
Iemand als Maitje daarentegen. Zekers.
Tweede haakje is niet goedquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Alstu:
[DEF] SC waar NWS uit protest bezet wordt!!
Alquote:
Ik kruip wel naast je hoor.quote:
Heb jij een vrouwlijke vorm dan?quote:
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!
Met een etterende steenpuist op zijn beenquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!
Nee, dat was ErwinRommelquote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Mores het volgende:
[..]
Met een etterende steenpuist op zijn been
No prob! Alles weer een beetje ok?quote:
Alles goed hier, alleen in Arnhem vanuit Gelredome de verkeerde bus genomen en toen stonden we ineens voor Burgers Zoo, konden we weer de halve stad door naar NS centraalquote:
Helaas....quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Daar gaat het mooie informatieve topic in NWS
Snorryquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
NWS is nu ff niet de plek om als crew grappig te gaan lopen doen
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
Ja kut! wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Roep in NWS dan ook even dat DEF nu niet de plek is om grappig te zijn. Zijn wij ook van die trollen af.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
Ik nam het voortouw omdat het van een leider verwacht wordt. Jammer dat we teruggefloten worden. Maar alle begrip Sp3c!quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???![]()
![]()
In de MOB complexen opslaan. Ruimte zat na die uitverkoop.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
Ja kut! wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Vrouwen..............quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???![]()
![]()
Hoor je Lotusss, je mag nog niet naar bedquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
je moet de DEF mods aansporen met de trollen af te rekenen!
Als ze nog met meningen aankomen die volgens Fok reglementen komen, dan kan ik ze moeilijk tegenhouden. Al heb ik achter de schermen wel wat DM's en PM's de dear uitgedaan om wat begrip te kweken voor de situatie.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
let ook op de exacte bewoordingquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Horen jullie dat DEF modjes!! Afrekenen met die gasten. Niet gedogen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
Nee, mannen zijn niet seksbelustquote:
lol, ga er anders serieus op in ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ze nog met meningen aankomen die volgens Fok reglementen komen, dan kan ik ze moeilijk tegenhouden. Al heb ik achter de schermen wel wat DM's en PM's de dear uitgedaan om wat begrip te kweken voor de situatie.
Jammer dat ik geen Admin ben, dan had ik sommigen meteen gebandquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Horen jullie dat DEF modjes!! Afrekenen met die gasten. Niet gedogen.
Ik denk niet aan een lul als ik een zandzak zie.quote:
Jij ging veel te serieus op ons topic in NWS in. Jij sloot zomaar het topic!quote:
Wanneer komen de overige DEF modjes je trouwens weer helpen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Admin ben, dan had ik sommigen meteen geband
Maar wel aan een kut als jij een oester ziet!quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet aan een lul als ik een zandzak zie.
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer komen de overige DEF modjes je trouwens weer helpen?
Nah, doe maar niet.quote:
Vanwege die lucht?quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel aan een kut als jij een oester ziet!
hey zij vraagt niet hoe het bij mij op het werk ging en ik vraag het ook niet ... werkt primaquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen nog roepen "heeft het te maken met je moeder?"
Je hebt gelijk. Ik doelde stiekem ook meer op Bob dan op Pumatjequote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.
Als dat de enige geur is die je aan vrouwen doet denken, ja, dan wel.quote:
Wie is Bob-B?quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.
Ook officeel nog DEF mod maar hij is even niet beschikbaar. Verder geen commentaarquote:
Je moeder hè?quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey zij vraagt niet hoe het bij mij op het werk ging en ik vraag het ook niet ... werkt prima
Freud is je beste vriendquote:
Nee, ik ken wel wat betere geurtjes die mij aan vrouwen doet denken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als dat de enige geur is die je aan vrouwen doet denken, ja, dan wel.
Lama, gaat de verkeerde kant opquote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel wat betere geurtjes die mij aan vrouwen doet denken.
Maar zo'n slijmerige oester doet mij nou niet echt aan vrouwen denken.
En diens beste vriend was de coke, als ie nou dat meteen had voorgeschreven dan waren zijn patienten een heel stuk vrolijker geweestquote:
Ja, maar telkens een uurtje per keer... mix het dan met XTC, dan houdt het langer aan...quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef Mores het volgende:
[..]
En diens beste vriend was de coke, als ie nou dat meteen had voorgeschreven dan waren zijn patienten een heel stuk vrolijker geweest
Dan zeg ik Zwolle, zag de trein toestrak nog staan en moest even denken...quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Thaboel het volgende:
Pfff ik zeg vanavond def meet in cafe Abina in amstelveen. Wat een rustige kutzooi
Je hebt mazzel. Ik kan die foto niet vinden.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Ik kan die foto niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE MENSEN NIET GAAN GOOGELEN!!!!!!!!-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Wat doe je daar dan ook in dat rustige dorp.quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Thaboel het volgende:
Pfff ik zeg vanavond def meet in cafe Abina in amstelveen. Wat een rustige kutzooi
quote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE MENSEN NIET GAAN GOOGELEN!!!!!!!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Whehehe die kende ik al jaquote:
onder amsterdamquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... de coup in NWS is (voorlopig) mislukt... ik ga nu echt maar slapen, komt alleen maar onzin uit bij mij.
Truste iedereen!!!
Godver, begint ErwinRommel net te snurken natuurlijk
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... de coup in NWS is (voorlopig) mislukt... ik ga nu echt maar slapen, komt alleen maar onzin uit bij mij.
Truste iedereen!!!
Godver, begint ErwinRommel net te snurken natuurlijk
Op jou wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook in dat rustige dorp.
Kijk dan maar eens achter je.quote:
ik heb je foto boven me bed hangen dus ik herken je wel hoorquote:
Shit, weg verrassing. Maar weet je wat. Volgende week zaterdag spreken we af. Gaan we even borrelen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb je foto boven me bed hangen dus ik herken je wel hoor
is dat een date? O*quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, weg verrassing. Maar weet je wat. Volgende week zaterdag spreken we af. Gaan we even borrelen.
Nee. Werkoverleg.quote:
Die foto's zullen best wel ergens verschijnen.quote:
Ik ben hem nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Thaboel het volgende:
Cobra al gezoent met hillen? Als je genaait word moet je ook zoenen he
Ik heb hem al gemaild.quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef sp3c het volgende:
heeftie geen twitter?
I hope you're not the kinda guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a reach-around!!!!
bel me snel #Cobra4
Beter! Zsm voordat hij nog meer verneuktquote:
niccccccce!quote:
Morgenochtend 5 uur politie-inval?quote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beter! Zsm voordat hij nog meer verneukt
Nog geen reactie gehad. Tenzij mijn komende schop over het hek die reactie is.quote:
Een invasie in NWSquote:
pfff liever een uurte of 12 zet ik de koffie nog klaar ookquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pfff liever een uurte of 12 zet ik de koffie nog klaar ook
quote:
Daar doel ik niet op! Hillen drinkt geen koffie. Maar thee, net als dat mietje Cohen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]laat ze maar komen. Wtf gaan ze me doen. Doodsverwensingen? Dan ben ik nummer 12501
Best ever.quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef sp3c het volgende:
zag diefoto op het journaal paar dagen terug!!!
dacht bij mezelf 'epic facepalm indeed!'
homo waterquote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op! Hillen drinkt geen koffie. Maar thee, net als dat mietje Cohen.
AL!!quote:
zelf!quote:
Jammer, deze zijn heerlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef Mores het volgende:
Ik heb me toch ineens zin in chips, laat ik dat niet in huis hebben
Of een fried mars bar.quote:
Je mag haar hebben. Neem ik Scarlett Johansson wel.quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef Mores het volgende:
Wat is Michelle phieffer toch een hoer. In het begin van de film zat ze nog met Kurt Russel te zoenen en nu zijn we nog geen uur verder of ze zit met Mel Gibson te zoenen
En ik dan?
Een Mars in visbeslag uit de frituur.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik dat helemaal niet lekker vinden
Die wil ik ook al hebben, maar dat moet ze dat jurkje aan wat ze aan het begin van die film van Ghost world aan hadquote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag haar hebben. Neem ik Scarlett Johansson wel.
Nice!quote:Op zondag 10 april 2011 02:58 schreef Mores het volgende:
[..]
Die wil ik ook al hebben, maar dat moet ze dat jurkje aan wat ze aan het begin van die film van Ghost world aan had
Michelle pheiffer mag datquote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef Mores het volgende:
Wat is Michelle phieffer toch een hoer. In het begin van de film zat ze nog met Kurt Russel te zoenen en nu zijn we nog geen uur verder of ze zit met Mel Gibson te zoenen
En ik dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 04:36 schreef Thaboel het volgende:
Mooie avond. Nog wat klappen uitgedeelt maar ik ben onschuldigung
quote:As you entered the hall this evening you may have noticed a small table in a place of honor near our head table. It is set for one. The military caste is filled with symbolism. This table is our way way of symbolizing the fact that members of our proffesion of arms are missing from our midst. They are commonly called POW/MIA, we call them brothers. They are unable to be with us this evening and so we remember them because of their incarceration.
This table, it is small - set for one, symbolizing the frailty of one prisoner alone against his oppressors.
The chair is empty - they are not here.
The table cloth is white -symbolizing the purity of their intentions to respond to their country's call to arms.
The candle - reminiscent of the light of hope which lives in our hearts to light the way home; away from their captors to the open arms of a grateful nation.
Remember...
The single rose - displayed in the vase reminds us of the families and friends of our missing brothers who keep faith while awaiting their return.
Remember...
The yellow ribbon - tied prominently on the vase, reminds us of yellow ribbons worn on lapels in remembrance of those who are not among us tonight.
Remember...
The place setting - single, alone, no friends or family to dine with.
Remember...
The slice of lemon - reminds us of their bitter fate.
Remember...
Salt sprinkled - on the plate reminds us of the countless fallen tears of families as they wait.
Remember...
The glass is inverted - they cannot toast with us this night.
Remember...
The bible - represents the strength gained through faith to sustain those lost from us, from our country, founded as one nation under God.
Remember...
Remember, all of us who served with them and called them comrades, who depended upon their might and aid, and relied upon them. For surely, they have not forsaken you.
Ja maar binnen de Nederlandse defensie heeft men toch ook medaille uitreikingen etc. Word daar dan nooit stilgestaan bij hen die of vermist worden en/of omgekomen zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 04:47 schreef Thaboel het volgende:
Prachtige gedachte maar volgens mij gaat het hier in NL niet verder dan 4 mei en wat speciale appel dingetjes
voor zover ik weet is het heel soms een zinnetje in een toespraak en 4mei maar helaas worden onze helden na 2weken vergetenquote:Op zondag 10 april 2011 04:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar binnen de Nederlandse defensie heeft men toch ook medaille uitreikingen etc. Word daar dan nooit stilgestaan bij hen die of vermist worden en/of omgekomen zijn?
heb met achja contact gehad: en het is in de hand!quote:Op zondag 10 april 2011 04:51 schreef EllaN het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Achja en ijn buren afgelopen?
#dronkenmaarhet gaatwel
Te veel jizz EllaN?quote:Op zondag 10 april 2011 04:51 schreef EllaN het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Achja en ijn buren afgelopen?
#dronkenmaarhet gaatwel
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?quote:Op zondag 10 april 2011 04:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het heel soms een zinnetje in een toespraak en 4mei maar helaas worden onze helden na 2weken vergeten
Zo blijkt ook maar weer uit deze bezuinigingen
Voor zover ik het weet niet maar daarvoor zouden achja en C4 even moeten andwoordenquote:Op zondag 10 april 2011 04:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?
Gelukkigquote:Op zondag 10 april 2011 04:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
heb met achja contact gehad: en het is in de hand!
Teveel Alles Sinequote:Op zondag 10 april 2011 04:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Te veel jizz EllaN?
[..]
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?
neem ewat melkh werkt beterquote:
K, wacht wel even af tot ze weer in de lucht zijn (online zijn). Maar hier gedenken wij onze gevallen wapenbroeders regelmattig. Ook op de dagen dat zij zijn omgekomen (bv. Feb. 21, July 8, Oct. 3, etc.) stoten we vaak even aan ter nagedachten van hen die op die dagen vielen.quote:Op zondag 10 april 2011 04:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet niet maar daarvoor zouden achja en C4 even moeten andwoorden
quote:Op zondag 10 april 2011 05:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik vertrouw water niet, vissen pissen, poepen en neuken er in.
Melk is een goede neutralisator.quote:Op zondag 10 april 2011 05:04 schreef EllaN het volgende:
[..]. Melk is effectief tegen scherp/heet eten, maar als anti-kater?
is voor een 'vetlaag' tegen jemaag wand waardoor het minder snel in je bloed komtquote:Op zondag 10 april 2011 05:04 schreef EllaN het volgende:
[..]. Melk is effectief tegen scherp/heet eten, maar als anti-kater?
Dat is nu net een van de woorden die je bij het vrouwelijk geslacht beter niet kan gebruiken, want dat werkt enkel maar averechts.quote:Op zondag 10 april 2011 05:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is voor een 'vetlaag' tegen jemaag wand waardoor het minder snel in je bloed komt
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn jaquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef EllaN het volgende:
. Water is altijd effectief gebleken. Wanneer het teleurstelt zal ik op melk overgaan!
vrouwen en alchoholquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn ja
We hadden het alleen over Jillz he. De rest van wat ik op heb, werd niet naar gevraagdquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn ja
heb alles netjes aangehouden hoorquote:
Dat is een stukje trainingquote:Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet echter toegeven dat ik met mijn 1.60m niet veel kan hebben.
IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud lightquote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij gingen wel eens voor het stappen aan de IV, kon je iedereen onder de tafel zuipen.
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Vrouwen hebben door hun lichaamsbouw een lager drempel.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Zijn ook wel andere drankjes en biertjes hier te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud light
Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 05:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)
Goede instelling EllaN, drinken doe je tenslotte omdat het smaakt niet om stoer te doen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 05:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik ga nog even wat water downen en lekker slapen!
Fijne nacht/dag allen!
xxx
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.quote:Op zondag 10 april 2011 05:25 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een saffie? Ik doe er nog 1. Morgen weer fris bij de voetbal zijn. We gaan kampioen worden!!!
Vuurtje? VUURTJE?? Je rent je peuk maar aan!!!quote:Op zondag 10 april 2011 05:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 09:34 schreef kronolith het volgende:
Goedemorreguh
Iemand nog een goed middel tegen een kater ?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.
Ik ga over een biertje dromen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat gaan we vandaag allemaal doen met dit mooie weer??
Wij weten het nog niet, of een terrasje pikken, of thuis op het balkon in de zon zitten met wijntje/biertje en snacks erbij.
Maybequote:
trusten dan ?quote:
zolang je maar een normaal shirt aan doetquote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wij weten het nog niet, of een terrasje pikken, of thuis op het balkon in de zon zitten met wijntje/biertje en snacks erbij.
??quote:Op zondag 10 april 2011 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zolang je maar een normaal shirt aan doet
quote:
ik zie niets staan in feedback topics over t-shirts...quote:
quote:
Die hou ik dan mooi aan vandaagquote:
Voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis of het terras zitten, nogsteeds 110 pagina's in dat stomme rot boek wat ik donderdag uit wou hebben!!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hou ik dan mooi aan vandaag
En ook als Thaboel volgende week deze kant op komt
Hoi Maitje.quote:
Pas maar op, dalijk dient hij een klacht inquote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Jongen opgepakt om Alphen-tweet
Die knurft spoort voor geen ene meter, die is gestoord!quote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Zeker, midden in de nacht uit zn bed gehaald toch?quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef Maitje het volgende:
Thnx heren!
Jaa, die gast van die tweet is opgepakt! Geniaal wat de politie heeft gedaan
Bedreigd door mijn post nog welquote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
jeuj, hoogvlieger ist beedigdgisteren midden in het centrum van Amersfoort
Gefeliciflapstaartquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Kon dat niet nog veranderd worden dan?quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Had alleen in alle haast gezegd dat ik de eed zou doen, terwijl ik later eigenlijk zat te bedenken dat ik de belofte wilde doen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Had alleen in alle haast gezegd dat ik de eed zou doen, terwijl ik later eigenlijk zat te bedenken dat ik de belofte wilde doen
Dat dus. Heb ik ook gedaan, maar ik ben totaal niet gelovig, eerder het tegenovergestelde. Maja komt toch op hetzelfde neer.quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had de eed gedaan.
Zo waarlijk helpe mij God allemachtig.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
Ahjoh net als op je hepla. Liever het verkeerde gebed dan je naam verkeerd gespelt
Surequote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb jouw entree in de SC gemist denk ik.
Korte intro?
Yesquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef kronolith het volgende:
[..]
Sure.
Kronolith, 17 lentes jong, zit nu bijna een half jaartje bij de KM als Matr ODVB (Verbindelaar). Hoop dit binnenkort bij de onderzeedienst te gaan doen.
Genoeg info zo?
Jongen opgepakt om Alphen-tweetquote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef Maitje het volgende:
Gefeli hooogvlieger.
Topic kapen? Wat? Waar? Wie?
Nope, ik heb geen epauletten liggenquote:Op zondag 10 april 2011 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand hier toevallig nog een setje gvt rotten liggen voor sld2 KL?
2setjesquote:Op zondag 10 april 2011 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand hier toevallig nog een setje gvt rotten liggen voor sld2 KL?
naja flink bezig met stofvangen!quote:
pm je adres maar gooi ik ze morgen voor je op de postquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pm je adres maar gooi ik ze morgen voor je op de post
Kost je de volgende meet wel een biertjequote:
zoiso rondje voor mijquote:Op zondag 10 april 2011 15:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kost je de volgende meet wel een biertje
quote:
Questo dovrebbe essere piu conveniente, altrimenti mando la mafiaquote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef FadetoGreen het volgende:
Is er hier iemand goed in afdingen, bij voorkeur in het italiaans?
Ja dat ga ik doenquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Questo dovrebbe essere piu conveniente, altrimenti mando la mafia
Nee klopt maar dat is anders in zo'n toeristische stad als Rome, waar ze flesjes water verkopen voor 4 euro en dat wil ik er echt niet voor betalen (moet nog genoeg geld hebben voor de whisky)quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef Thaboel het volgende:
Afdingen op een markt kan. Maar in een winkelmoet je bij de AH eens proberen
Dan kan ik ook zelf een kopen, en het water is in het buitenland over het algemeen niet bepaald gezond en ik heb geen zin om een week met explosieve diarree op de wc te zitten...quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Thaboel het volgende:
1x flesje kopen daarna steeds optoppen...
Kun je nergens tegen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Dan kan ik ook zelf een kopen, en het water is in het buitenland over het algemeen niet bepaald gezond en ik heb geen zin om een week met explosieve diarree op de wc te zitten...
Haha, ik loop liever niet het risico hahaquote:
Op zich best een goed idee, nu sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik daar niet eerder aan gedacht heb -.-...quote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef Thaboel het volgende:
Gewoon grote petflessen halen daar in de supermark. Kost geen drol
Ik weet het. Ik ben een geniequote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Haha, ik loop liever niet het risico haha
[..]
Op zich best een goed idee, nu sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik daar niet eerder aan gedacht heb -.-...
soms ben ik idd zo blauw als een tientjequote:
Filmpje al gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Als je op de Piazza Navona een flesje water gaat kopen betaal je dat er misschien voor, loop twee straten verder en je betaalt een schappelijke prijs voor een literflesquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat is anders in zo'n toeristische stad als Rome, waar ze flesjes water verkopen voor 4 euro en dat wil ik er echt niet voor betalen (moet nog genoeg geld hebben voor de whisky)
Als dislect behoud ik mij het voorrecht ten alle tijden een matig tot slechte spelling te mogen hanterenquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
Je Nederlandse spelling is evenredig met jouw benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |