morgen weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Om 00.00 beginnen we toch met #3 van het spel?
Dat is de schuld van het kabinet.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben weer zo'n mietje dat ik niet wil dat ER alleen in slaap valt, dus ga ik naast hem liggen!
quote:
Maar stiekem verlang jij wel naar zo iemand naast jequote:
Naar iemand als ER? Nee niet echt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar stiekem verlang jij wel naar zo iemand naast je
Een vrouwelijke vorm van ER? Denk dat je dat echt niet zou afslaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar iemand als ER? Nee niet echt.
Iemand als Maitje daarentegen. Zekers.
Tweede haakje is niet goedquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Alstu:
[DEF] SC waar NWS uit protest bezet wordt!!
Alquote:
Ik kruip wel naast je hoor.quote:
Heb jij een vrouwlijke vorm dan?quote:
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!
Met een etterende steenpuist op zijn beenquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij zijn mannelijke delen tussen zijn benen knijpt, is het net een vrouwtje!
Nee, dat was ErwinRommelquote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Mores het volgende:
[..]
Met een etterende steenpuist op zijn been
No prob! Alles weer een beetje ok?quote:
Alles goed hier, alleen in Arnhem vanuit Gelredome de verkeerde bus genomen en toen stonden we ineens voor Burgers Zoo, konden we weer de halve stad door naar NS centraalquote:
Helaas....quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Daar gaat het mooie informatieve topic in NWS
Snorryquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
NWS is nu ff niet de plek om als crew grappig te gaan lopen doen
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
Ja kut! wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Roep in NWS dan ook even dat DEF nu niet de plek is om grappig te zijn. Zijn wij ook van die trollen af.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
Ik nam het voortouw omdat het van een leider verwacht wordt. Jammer dat we teruggefloten worden. Maar alle begrip Sp3c!quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???![]()
![]()
In de MOB complexen opslaan. Ruimte zat na die uitverkoop.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
Ja kut! wat moet ik hier nu mee?
[ afbeelding ]
Vrouwen..............quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom dacht ik eerst 3 minuten dat het opzij gelegde piemels waren voordat ik pas zag dat het zandzakken waren???![]()
![]()
Hoor je Lotusss, je mag nog niet naar bedquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
je moet de DEF mods aansporen met de trollen af te rekenen!
Als ze nog met meningen aankomen die volgens Fok reglementen komen, dan kan ik ze moeilijk tegenhouden. Al heb ik achter de schermen wel wat DM's en PM's de dear uitgedaan om wat begrip te kweken voor de situatie.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
let ook op de exacte bewoordingquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Horen jullie dat DEF modjes!! Afrekenen met die gasten. Niet gedogen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef sp3c het volgende:
Nee, mannen zijn niet seksbelustquote:
lol, ga er anders serieus op in ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ze nog met meningen aankomen die volgens Fok reglementen komen, dan kan ik ze moeilijk tegenhouden. Al heb ik achter de schermen wel wat DM's en PM's de dear uitgedaan om wat begrip te kweken voor de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |