Jammer dat ik geen Admin ben, dan had ik sommigen meteen gebandquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Horen jullie dat DEF modjes!! Afrekenen met die gasten. Niet gedogen.
Ik denk niet aan een lul als ik een zandzak zie.quote:
Jij ging veel te serieus op ons topic in NWS in. Jij sloot zomaar het topic!quote:
Wanneer komen de overige DEF modjes je trouwens weer helpen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Admin ben, dan had ik sommigen meteen geband
Maar wel aan een kut als jij een oester ziet!quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet aan een lul als ik een zandzak zie.
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer komen de overige DEF modjes je trouwens weer helpen?
Nah, doe maar niet.quote:
Vanwege die lucht?quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel aan een kut als jij een oester ziet!
hey zij vraagt niet hoe het bij mij op het werk ging en ik vraag het ook niet ... werkt primaquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen nog roepen "heeft het te maken met je moeder?"
Je hebt gelijk. Ik doelde stiekem ook meer op Bob dan op Pumatjequote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.
Als dat de enige geur is die je aan vrouwen doet denken, ja, dan wel.quote:
Wie is Bob-B?quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bob-B voorlopig nog niet.... en ik heb geen idee waar Pumatje is. Maar die is ws zijn verdriet aan het verzuipen, wat ik volkomen begrijp.
Ook officeel nog DEF mod maar hij is even niet beschikbaar. Verder geen commentaarquote:
Je moeder hè?quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey zij vraagt niet hoe het bij mij op het werk ging en ik vraag het ook niet ... werkt prima
Freud is je beste vriendquote:
Nee, ik ken wel wat betere geurtjes die mij aan vrouwen doet denken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als dat de enige geur is die je aan vrouwen doet denken, ja, dan wel.
Lama, gaat de verkeerde kant opquote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel wat betere geurtjes die mij aan vrouwen doet denken.
Maar zo'n slijmerige oester doet mij nou niet echt aan vrouwen denken.
En diens beste vriend was de coke, als ie nou dat meteen had voorgeschreven dan waren zijn patienten een heel stuk vrolijker geweestquote:
Ja, maar telkens een uurtje per keer... mix het dan met XTC, dan houdt het langer aan...quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef Mores het volgende:
[..]
En diens beste vriend was de coke, als ie nou dat meteen had voorgeschreven dan waren zijn patienten een heel stuk vrolijker geweest
Dan zeg ik Zwolle, zag de trein toestrak nog staan en moest even denken...quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Thaboel het volgende:
Pfff ik zeg vanavond def meet in cafe Abina in amstelveen. Wat een rustige kutzooi
Je hebt mazzel. Ik kan die foto niet vinden.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Ik kan die foto niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE MENSEN NIET GAAN GOOGELEN!!!!!!!!-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Wat doe je daar dan ook in dat rustige dorp.quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Thaboel het volgende:
Pfff ik zeg vanavond def meet in cafe Abina in amstelveen. Wat een rustige kutzooi
quote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE MENSEN NIET GAAN GOOGELEN!!!!!!!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Whehehe die kende ik al jaquote:
onder amsterdamquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... de coup in NWS is (voorlopig) mislukt... ik ga nu echt maar slapen, komt alleen maar onzin uit bij mij.
Truste iedereen!!!
Godver, begint ErwinRommel net te snurken natuurlijk
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... de coup in NWS is (voorlopig) mislukt... ik ga nu echt maar slapen, komt alleen maar onzin uit bij mij.
Truste iedereen!!!
Godver, begint ErwinRommel net te snurken natuurlijk
Op jou wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook in dat rustige dorp.
Kijk dan maar eens achter je.quote:
ik heb je foto boven me bed hangen dus ik herken je wel hoorquote:
Shit, weg verrassing. Maar weet je wat. Volgende week zaterdag spreken we af. Gaan we even borrelen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb je foto boven me bed hangen dus ik herken je wel hoor
is dat een date? O*quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, weg verrassing. Maar weet je wat. Volgende week zaterdag spreken we af. Gaan we even borrelen.
Nee. Werkoverleg.quote:
Die foto's zullen best wel ergens verschijnen.quote:
Ik ben hem nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Thaboel het volgende:
Cobra al gezoent met hillen? Als je genaait word moet je ook zoenen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |