Hoi Maitje.quote:
Pas maar op, dalijk dient hij een klacht inquote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Jongen opgepakt om Alphen-tweet
Die knurft spoort voor geen ene meter, die is gestoord!quote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Zeker, midden in de nacht uit zn bed gehaald toch?quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef Maitje het volgende:
Thnx heren!
Jaa, die gast van die tweet is opgepakt! Geniaal wat de politie heeft gedaan
Bedreigd door mijn post nog welquote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
kitao klaagt over ons!!!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
jeuj, hoogvlieger ist beedigdgisteren midden in het centrum van Amersfoort
Gefeliciflapstaartquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Kon dat niet nog veranderd worden dan?quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Had alleen in alle haast gezegd dat ik de eed zou doen, terwijl ik later eigenlijk zat te bedenken dat ik de belofte wilde doen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Had alleen in alle haast gezegd dat ik de eed zou doen, terwijl ik later eigenlijk zat te bedenken dat ik de belofte wilde doen
Dat dus. Heb ik ook gedaan, maar ik ben totaal niet gelovig, eerder het tegenovergestelde. Maja komt toch op hetzelfde neer.quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had de eed gedaan.
Zo waarlijk helpe mij God allemachtig.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
Ahjoh net als op je hepla. Liever het verkeerde gebed dan je naam verkeerd gespelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |