Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 05:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)
Goede instelling EllaN, drinken doe je tenslotte omdat het smaakt niet om stoer te doen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 05:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik ga nog even wat water downen en lekker slapen!
Fijne nacht/dag allen!
xxx
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.quote:Op zondag 10 april 2011 05:25 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een saffie? Ik doe er nog 1. Morgen weer fris bij de voetbal zijn. We gaan kampioen worden!!!
Vuurtje? VUURTJE?? Je rent je peuk maar aan!!!quote:Op zondag 10 april 2011 05:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 09:34 schreef kronolith het volgende:
Goedemorreguh
Iemand nog een goed middel tegen een kater ?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.
Ik ga over een biertje dromen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat gaan we vandaag allemaal doen met dit mooie weer??
Wij weten het nog niet, of een terrasje pikken, of thuis op het balkon in de zon zitten met wijntje/biertje en snacks erbij.
Maybequote:
trusten dan ?quote:
zolang je maar een normaal shirt aan doetquote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat gaan we vandaag allemaal doen met dit mooie weer??
Wij weten het nog niet, of een terrasje pikken, of thuis op het balkon in de zon zitten met wijntje/biertje en snacks erbij.
??quote:Op zondag 10 april 2011 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zolang je maar een normaal shirt aan doet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |