Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
quote:
En ik zei:quote:
quote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi Marijke
Independence day aan het kijken
Vandaag gesport, boodschappen, met ma even het dorp in, pannenkoeken met spek gebakken, appeltaart gebakken (dat was de foto voor de mensen die dachten dat het een kwarktaart was) en nu wat tv loeren!quote:
Nee, ook gij... Is het zo slecht op tv?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi Marijke
Nu ook weer rustigquote:
No shit sherlockquote:
Meisjequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
Marijkje![]()
Ik ben lekker een waterpijpje aan het roken
Even tentamenstress vergeten dus lekker niks doen vanavond
![]()
Hoe is daar?
Jaaaquote:
Hey Priem, alles goed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi Marijke
Druk jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag gesport, boodschappen, met ma even het dorp in, pannenkoeken met spek gebakken, appeltaart gebakken (dat was de foto voor de mensen die dachten dat het een kwarktaart was) en nu wat tv loeren!
Jah precies, best wel zat van elke maandag tentamensquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje![]()
Stress vergeten is goed
Hier alles goed
Hier vanmiddag naar mijn zus geweest, ze vierde haar verjaardag(is vrijdag jarig en dan gaan we hier gourmetten want haar vriend moet 's middags en begin van de avond werken)quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ook weer rustigLekker gebbqed aan het Heerderstrand
Echt heel erg fijn en ontspannen
[..]
No shit sherlock![]()
Oeh, ik heb echt hele toffe Bento ideeen, ik zal foto's maken als ik m'n eerste Bento gemaakt heb
[..]
Meisje![]()
Stress vergeten is goed
Hier alles goed
Mooi, voel jij je al wat beter?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Hoe was de BBQ op het strand?
Nee, niet echt, dus het is maar goed dat ik niet mee ben gegaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mooi, voel jij je al wat beter?
Heerlijk! Jammer dat je er niet bij was
Veel tentamens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah precies, best wel zat van elke maandag tentamensbest wel op enzo ondertussen.
is Sym er niet?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet echt, dus het is maar goed dat ik niet mee ben gegaan![]()
En ik heb nu wel nieuwe kruiden in potten in de tuin![]()
Elke maandag joh met deze minor. Ben het zo fucking zat om gewoon 7 dagen per week te moeten leren en continu in mijn hoofd te horen "je MOET het halen anders ga je nog meer uitlopen, je MOET het halen!!!" aaaargquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel tentamens?
Jawel, maar even fokken is wel lekker na zo'n drukte
He Pgrquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet echt, dus het is maar goed dat ik niet mee ben gegaan![]()
En ik heb nu wel nieuwe kruiden in potten in de tuin![]()
Ik snap heel goed wat jij bedoelt over de TVquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
@marijke: Het gaat.. Voel me al wat beter dan vanmorgen. Heb maar een biertje gepakt
En ja er is verder geen reet op tv; dus dan maar deze film
Vet vermoeiend ja... Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke maandag joh met deze minor. Ben het zo fucking zat om gewoon 7 dagen per week te moeten leren en continu in mijn hoofd te horen "je MOET het halen anders ga je nog meer uitlopen, je MOET het halen!!!" aaaarg
Hihi snap ikDoe maar groetjes doen
![]()
Eerst maar even zorgen dat ik me weer goed voelquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen...
Oeh dat is wel lekker
Misschien gaan we volgende week weer als het mooi weer is, ga je dan misschien wel mee?
Relatief kortquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vet vermoeiend ja... Hoelang moet je nog?
Okido
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst maar even zorgen dat ik me weer goed voel![]()
Maar volgende week zijn er toch veel meer mensen?
Wat was er vanochtend dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
@marijke: Het gaat.. Voel me al wat beter dan vanmorgen. Heb maar een biertje gepakt
En ja er is verder geen reet op tv; dus dan maar deze film
Ja hoor, heerlijk in het zonnetje gezeten met een bbq aan een recreatieplasquote:
Toch wel jammer dat ik dan al wat hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6Lekker relaxed dus
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komtquote:
Oh, evenveel als nu dus?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6Lekker relaxed dus
Heel slimquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog eens wat bijdrinken, veel te weinig op vandaag.
Roosvicee
Hoe laat eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komt![]()
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstadquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komt![]()
Die is niet volgende week hequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstad-meet in de OP
Daarom kan ik het niet weten, want dat is de enige die in de OP staatquote:
Niezen in je glas voor je een slok neemt is ook niet alles!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Fha het volgende:
Ah menEen slok water nemen en dan moeten niezen
Dat is zeker wel minderquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Fha het volgende:
Ah menEen slok water nemen en dan moeten niezen
Geniet er vanquote:
Ze zegt het toch net...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kan ik het niet weten, want dat is de enige die in de OP staat
Dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niezen in je glas voor je een slok neemt is ook niet alles!
Ja, maar ze zegt ook dat ik nog steeds niet heb gezegd of ik kom. Hoe had ik van iets moeten weten?quote:
Spoiler: ze verliezen!quote:
Nee, vandaag waren er meer want kinderenquote:
'S middags maar je mag ook 's avonds komen en slapen?quote:
Daar heb ik je een PM over gestuurd, is volgende weekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstad-meet in de OP
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
@Marijke: zwangerschap van schoonzusje is niet goed. Kregen gisteren/vandaag de uitslag te horen en kindje moet woensdag 'geboren' worden (ze is 6,5 maand zwanger; maar geven het kindje geen kans meer...)
Slapen ga ik niet doen want maandag weer tentamenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
'S middags maar je mag ook 's avonds komen en slapen?
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk jij er ook al naar of kijkt meneer taart er naar en kijk jij mee?
Gaat eens in de baggerzooi aan PM's zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb ik je een PM over gestuurd, is volgende week
Minitaart is stiekem nog wakkerquote:
Je bent fan van Will Smith? Al was Fresh Prince wel tof.quote:
Oh, waren die ook mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, vandaag waren er meer want kinderen
Ja, die rent zo van pieuwpieuwpieuw de kamer rond met zijn neppe schietgeweerquote:
Wist ik welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die rent zo van pieuwpieuwpieuw de kamer rond met zijn neppe schiegeweer![]()
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent fan van Will Smith? Al was Fresh Prince wel tof.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij jou weet je het maar nooitmaar ik gok voor de 2de
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wist ik welEn dan zo keihard bijna dwars door de tv en dan weer dwars over de bank knallen
toch?
ongeveer?
Jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Maar aliens zijn zo koetchiekoetchie.....
Lol hier was ik diegene die de film opzette
Jaja, met zijn legercargobroek aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wist ik welEn dan zo keihard bijna dwars door de tv en dan weer dwars over de bank knallen
toch?
ongeveer?
Is prima meisje, laat vrijdag of zaterdag maar wetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Slapen ga ik niet doen want maandag weer tentamenMaar misschien dat ik na het werk dan wel even kom ja, stiekem best heel gezellig
![]()
Goed als ik nog even over denk?
Het was er maar eentjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat eens in de baggerzooi aan PM's zoeken
Uhuquote:
Wat een manquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Jaja, met zijn legercargobroek aan
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is prima meisje, laat vrijdag of zaterdag maar weten
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Deze vind ik gewoon leuk; maar vb alien vs predator ofzo.. No thx
Bij zoiets ben ik toch wel een major girly girl.
Ik bedoelde ook die van LL, ik wist toch wel dat die van Symph er warenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
UhuEn Koen ook
Die heeft lekker met het zand gespeeld
quote:
Jeususquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook eens weer door de mail gaan baggeren geloof ik, kijk je eens een week alleen naar de belangrijke dingen via de mobiel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar met kinderen extra druk, echt waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook die van LL, ik wist toch wel dat die van Symph er waren![]()
Maar dan waren er nog 8![]()
Nja, 7,5
Hihihihiquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Stiekem is hij aan het slapen in zijn cars-pyama en mompelde hij net: mama....mwuh.
De nadelen van mijn tag, je krijg echt een zooi meuk. En dat gebeurt met PM ook, dus de reden dat ik dingen mis is vrij simpelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
JeususEn ik vind het al druk als ik er 5 heb
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nadelen van mijn tag, je krijg echt een zooi meuk. En dat gebeurt met PM ook, dus de reden dat ik dingen mis is vrij simpel
Die ene die stiekem pas volgende week zondag is?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met kinderen extra druk, echt waar![]()
Dus nu ben ik moe
Ik ga morgen nog wel naar die markt met Marjolein
Stiekem hoef ik ook geeneen met nepschietgeweer die pieuwpieuwend over de bank raastquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
HihihihiHij vind dat je overdrijft met hem omschrijven denk ik
![]()
Ik snap datquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hoef ik ook geeneen met nepschietgeweer die pieuwpieuwend over de bank raast
Dus nu is daar alles gratis vandaag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuckzooi![]()
gaat me toetsenbord van de pc bij de kassa naar de klote
Wel he?quote:
Spontane Meet bij GF !!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu is daar alles gratis vandaag?
Ohneeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuckzooi![]()
gaat me toetsenbord van de pc bij de kassa naar de klote
Vind ik ook heul niet bij hem passen omdat later alsnog wel te worden zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Wel he?
Hij is vooralsnog ook niet zo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu is daar alles gratis vandaag?
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind ik ook heul niet bij hem passen omdat later alsnog wel te worden zo
een la?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kassa is hier nog 1 van de ouwe stempel![]()
enkel een geldla
Jaaaaaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantje
He jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kassa is hier nog 1 van de ouwe stempel![]()
enkel een geldla
Niet een aapje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantje
Moet ik de appeltaart meenemen naar die tent? Geen American Pie-taferelen he!quote:
morgen even een ander toetsenbord aanhangenquote:
Wat die nog niet sperma wit zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen even een ander toetsenbord aanhangen![]()
ik heb er nog verschillende liggen
quote:
Ja, dat magquote:
Ook. Maar nu bovenal een indiaantje, omdat dat namelijk mooier past in het voorbeeld en voor de mental imagequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik de appeltaart meenemen naar die tent? Geen American Pie-taferelen he!
Weer 1 kapot!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet die la![]()
dar ging dus bijna mijn bier over dit toetsenbord
Aha zo, ik was al bangquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat magDan knutsel ik wel een tipi
[..]
Ook. Maar nu bovenal een indiaantje, omdat dat namelijk mooier past in het voorbeeld en voor de mental image
je zei "mijn"quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet die la![]()
dar ging dus bijna mijn bier over dit toetsenbord
bijnaquote:
speciaal aan gedachtquote:
Geef ze een gratis FOK!-account! En hup naar de KPD-SC!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ga ik de klanten weer verder vervelen![]()
laters
Neem al dat geld van ze afquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ga ik de klanten weer verder vervelen![]()
laters
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef sararaats het volgende:
En weer terug.
Ik heb een halve dag in de zon gezeten.
Ik smeerde me goed in met een starter want verbrand snel
Trusten Fhaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker nog even AbFab kijken en daarna dromen over de tipi die suikertje gaat knutselen
![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
![]()
ik ga 'm vast bouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker nog even AbFab kijken en daarna dromen over de tipi die suikertje gaat knutselen
![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Geen zin meer, nergens in. Nee ook niet in bier.
ga nog ff voetbal kijken en mn bed in.
quote:
Een beetje ziek Fles?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Geen zin meer, nergens in. Nee ook niet in bier.
ga nog ff voetbal kijken en mn bed in.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb het ook weer gehad voor vandaag
Bis Later PGR en Phenoquote:
Oh fuck! Echt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene die stiekem pas volgende week zondag is?
Ja, de 17e...Bij de Nooterhof bedoelde je toch?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de 17e...Bij de Nooterhof bedoelde je toch?
Veel kijk plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tv kijken, welterusten voor de mensen die gaan slapen
Sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Nou ja, dan maar ergens picknicken oid...
Een kusje op je drukke hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Op mijn kalender staat 'ie volgende week, maar in mijn hoofd zat 'ie morgen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag gedaan en eigenlijk moet je hier eens kijken![]()
Hey Pienquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Leuke dag gehadMaar wel errug blij dat ik thuis ben
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar de wc ging nog wel
je zou toch raar kijken zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er maar wat blij mee dat die er nog zit
ik ben niet zo'n hondenmens maar dit is welquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Mn hond ligt wel erg schattig te slapen met z'n knuffel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel schattig uit jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea?quote:
Dan hadden die ze bij Ikea gekochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo haha ! Euh.. neeVan de knaagdierenbeurs gekocht; vorige week
ben benieuwd waar ie het goedkoopste isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hadden die ze bij Ikea gekocht
Moet jij die dan ook zelf in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hou je schroefjes overquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij die dan ook zelf in elkaar zetten?
Was op bezoek bij mn oude mentor, zijn op zijn nieuwe school geweest, rondleiding gehad, bij hem thuis geweest, en toen uit eten, en dat was écht onwijs goedquote:
Fijn dat jij je goed vermaakt hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was op bezoek bij mn oude mentor, zijn op zijn nieuwe school geweest, rondleiding gehad, bij hem thuis geweest, en toen uit eten, en dat was écht onwijs goed
ja ik ging niet ook naar Marijkequote:
Ik zit gewoon nog steeds vol van t etenquote:
het klinkt bijna als een mopquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ik ging niet ook naar Marijke
Dan was het ook wel een goede maaltijd zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog steeds vol van t eten
ingewikkeld he?quote:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was het ook wel een goede maaltijd zeker
nog steeds ziekjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ingewikkeld he?
ik voelde me niet lekker, dus ik ging niet
ja, snotverkouden, hoesten, hangerig..niet echt handig danquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds ziekjesop je zieke hoofdje
zielugquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, snotverkouden, hoesten, hangerig..niet echt handig dan![]()
![]()
hoe was jouw dag?
hmmm, wist niet dat dat zoveel scheeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef sararaats het volgende:
Vandaag al wat inkopen gedaan voor woensdag. Maandag naar Dirk voor drinken, is daar veel goedkoper dan in Belgie.
Oh, ja, natuurlijk, dat had je ook al verteldquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zielug
Lekkere dag gehad
Relaxed met de kids van alles gedaan, vrouw moest werken
Fietsen naar park, daar picknick en voetballen
Hey Babyquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef babybel het volgende:
`avond! (even een paar drukke dagen gehad)![]()
snoetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef babybel het volgende:
`avond! (even een paar drukke dagen gehad)![]()
Alles is goedkoper in Nederland. In de Nederlandse Hema staan de Belgische prijzen erbij. Scheelt toch een hoop.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm, wist niet dat dat zoveel scheelde
zeker, en morgen met vrienden naar de speeltuin, die hebben 2 kids van exact dezelfde leeftijd als de onze, ook jongensquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk, dat had je ook al verteld![]()
Lekker hoor
oh, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, en morgen met vrienden naar de speeltuin, die hebben 2 kids van exact dezelfde leeftijd als de onze, ook jongens
yepsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, leuk!
en dan gaan jullie met z'n achten?
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Was gezellig in Zwolle. Volgende week weer.
`Avond!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
drukdrukdrukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
Ik weet het, jammer dat ik al wat anders heb. Niet dat ik het niet leuk vind van wat ik ga doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo gezellig daar.
[..]
Hoi![]()
.
hey Koenquote:
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het, jammer dat ik al wat anders heb. Niet dat ik het niet leuk vind van wat ik ga doen
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
hoop mensen met het echte leven bezig vanavons
treviequote:
lukt mij ook wel vaak als vrouwlief er niet is cq slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeld
Liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt is.
EnKoen
wilde me mee naar huis nemen...
.
Dat heb je somsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeld
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lukt mij ook wel vaak als vrouwlief er niet is cq slapen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij zouden wij samen uren over hetzelfde kunnen praten
waar is er dan homohaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef sararaats het volgende:
Ik zwiep van het ene subforum naar het andere
En ik kan echt niet tegen homohaat!!![]()
Dat snap ik, ik vind het ook nergens goed voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef sararaats het volgende:
Ik zwiep van het ene subforum naar het andere
En ik kan echt niet tegen homohaat!!![]()
Heb je ook wat je ons kan laten zien?quote:
en zelf wel de hele avond op de bank maffenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Symph kan er ook aardig over meepraten
Als vrouwlief er wel is en ik sukkel eens in slaap dan krijg ik gelijk een snauw "slapen doe je maar in je bed"
beetje grof in visio. probeer het wel evben te snipenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vind het ook nergens goed voor
[..]
Heb je ook wat je ons kan laten zien?
Kjoetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marijkjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Die knuffel had mijn vorige kat gekregen van ST, toen was die rat groter dan de kitten![]()
En mijn huidige poezen hebben het slagje kleiner, die kreeg vandaag kopjes van Hilde
Zie, Ikeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Die knuffel had mijn vorige kat gekregen van ST, toen was die rat groter dan de kitten![]()
En mijn huidige poezen hebben het slagje kleiner, die kreeg vandaag kopjes van Hilde
Martquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt is.
EnKoen
wilde me mee naar huis nemen...
.
Jouw Poezelsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Phoebe heeft em nog steeds trouwensquote:
quote:
Roken, maar we gaan zo slapenquote:
Ja, flink doorgereden, totdat ik bij Bad-Ho-ff-dorp kwam... van 3 naar 1 rijstrook en 10 minuten filequote:
het is rustig inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt dit ook weer geen lange chatnacht
Dat is wel klote, stomme filesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, flink doorgereden, totdat ik bij Bad-Ho-ff-dorp kwam... van 3 naar 1 rijstrook en 10 minuten file.
Maar Zwolle-Amsterdam in ongeveer een uurtje gereden.
gisteren zat ik er lekker klaar voor, drankje bij de handquote:
ja, dat schiet niet op... (ik mag niets zeggen, ben zelf ook een paar dagen afwezig geweest)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren zat ik er lekker klaar voor, drankje bij de hand
en was er bijna niemand, en diegenen die er waren gingen vroeg slapen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Phoebe heeft em nog steeds trouwensEn ze speelt er ook nog mee
Ja, dat heb je soms zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziet er lekker ruim uit, wat is de ruimte tussen de keuken en de badkamer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef crv het volgende:
grof in elkaar geflansd.
Volgens mij kan het huis best wat kleinr![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar ik slaap de laatste tijd een beetje slechtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welterusten!quote:
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er lekker ruim uit, wat is de ruimte tussen de keuken en de badkamer?
trustenquote:
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig is
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douchequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxe. Ik vind de badkamer maar vrij klein of ligt dat aan mij?
tja je bent er ff niet en ze zijn weer wegquote:
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlakquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douche
Boven nog eens zoveel ruimte en daar liggen onze slaapkamer en grote badkamer.
ja idd, denk ook dat het wel kleiner moet financieel gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlak
je bent hier ook echt van harte welkomquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
nu wil je het wel delen ...quote:
Dat voorkom je nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
although er wel eens iemand wordt uitgekotst
Ik ben er ook nog niet zo lang en voel me hier ook thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
ik zeg ook niet dat we allemaal schatjes zijn hier, maar homohaat is wel heel wat anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...quote:
ja, maar daar maken ze het dan ook zelf wel naar. (schelden met ziektes e.d. bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat we allemaal schatjes zijn hier, maar homohaat is wel heel wat anders.
met bepaalde ziektes dan wel hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, maar daar maken ze het dan ook zelf wel naar. (schelden met ziektes e.d. bijvoorbeeld).
Daarom dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...
en hier posten ook genoeg mensen die niet op sommige mensen reageren
Egoïstquote:
tttssskkkk ...quote:
ik negeer sommigen ook hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...
en hier posten ook genoeg mensen die niet op sommige mensen reageren
trusten ST-tje!quote:
quote:
quote:
Trusten STquote:
Krijg ik er dan ook eentje terug?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
iemand nog de waanzinnige behoefte om mij een massage te komen geven??
trustenquote:
Sorry no can doquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
[..]
Krijg ik er dan ook eentje terug?
als ik hier geen vrouw tegenover me had zitten die raar zou reageren zou ik zo in de auto springen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
uhmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
waar is Trev de laatste tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan vervolgens vragen waar ze zijn
en als je kinderen niet boven lagen te slapen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik hier geen vrouw tegenover me had zitten die raar zou reageren zou ik zo in de auto springen hoor![]()
whut??quote:
hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar is Trev de laatste tijd eigenlijk
Geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar is Trev de laatste tijd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |