een la?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kassa is hier nog 1 van de ouwe stempel![]()
enkel een geldla
Jaaaaaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantje
He jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kassa is hier nog 1 van de ouwe stempel![]()
enkel een geldla
Niet een aapje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantje
Moet ik de appeltaart meenemen naar die tent? Geen American Pie-taferelen he!quote:
morgen even een ander toetsenbord aanhangenquote:
Wat die nog niet sperma wit zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen even een ander toetsenbord aanhangen![]()
ik heb er nog verschillende liggen
quote:
Ja, dat magquote:
Ook. Maar nu bovenal een indiaantje, omdat dat namelijk mooier past in het voorbeeld en voor de mental imagequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik de appeltaart meenemen naar die tent? Geen American Pie-taferelen he!
Weer 1 kapot!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet die la![]()
dar ging dus bijna mijn bier over dit toetsenbord
Aha zo, ik was al bangquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat magDan knutsel ik wel een tipi
[..]
Ook. Maar nu bovenal een indiaantje, omdat dat namelijk mooier past in het voorbeeld en voor de mental image
je zei "mijn"quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet die la![]()
dar ging dus bijna mijn bier over dit toetsenbord
bijnaquote:
speciaal aan gedachtquote:
Geef ze een gratis FOK!-account! En hup naar de KPD-SC!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ga ik de klanten weer verder vervelen![]()
laters
Neem al dat geld van ze afquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ga ik de klanten weer verder vervelen![]()
laters
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef sararaats het volgende:
En weer terug.
Ik heb een halve dag in de zon gezeten.
Ik smeerde me goed in met een starter want verbrand snel
Trusten Fhaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker nog even AbFab kijken en daarna dromen over de tipi die suikertje gaat knutselen
![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
![]()
ik ga 'm vast bouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker nog even AbFab kijken en daarna dromen over de tipi die suikertje gaat knutselen
![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |