Dat is zeker wel minderquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Fha het volgende:
Ah menEen slok water nemen en dan moeten niezen
Geniet er vanquote:
Ze zegt het toch net...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kan ik het niet weten, want dat is de enige die in de OP staat
Dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niezen in je glas voor je een slok neemt is ook niet alles!
Ja, maar ze zegt ook dat ik nog steeds niet heb gezegd of ik kom. Hoe had ik van iets moeten weten?quote:
Spoiler: ze verliezen!quote:
Nee, vandaag waren er meer want kinderenquote:
'S middags maar je mag ook 's avonds komen en slapen?quote:
Daar heb ik je een PM over gestuurd, is volgende weekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstad-meet in de OP
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
@Marijke: zwangerschap van schoonzusje is niet goed. Kregen gisteren/vandaag de uitslag te horen en kindje moet woensdag 'geboren' worden (ze is 6,5 maand zwanger; maar geven het kindje geen kans meer...)
Slapen ga ik niet doen want maandag weer tentamenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
'S middags maar je mag ook 's avonds komen en slapen?
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk jij er ook al naar of kijkt meneer taart er naar en kijk jij mee?
Gaat eens in de baggerzooi aan PM's zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb ik je een PM over gestuurd, is volgende week
Minitaart is stiekem nog wakkerquote:
Je bent fan van Will Smith? Al was Fresh Prince wel tof.quote:
Oh, waren die ook mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, vandaag waren er meer want kinderen
Ja, die rent zo van pieuwpieuwpieuw de kamer rond met zijn neppe schietgeweerquote:
Wist ik welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die rent zo van pieuwpieuwpieuw de kamer rond met zijn neppe schiegeweer![]()
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent fan van Will Smith? Al was Fresh Prince wel tof.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij jou weet je het maar nooitmaar ik gok voor de 2de
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wist ik welEn dan zo keihard bijna dwars door de tv en dan weer dwars over de bank knallen
toch?
ongeveer?
Jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Maar aliens zijn zo koetchiekoetchie.....
Lol hier was ik diegene die de film opzette
Jaja, met zijn legercargobroek aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wist ik welEn dan zo keihard bijna dwars door de tv en dan weer dwars over de bank knallen
toch?
ongeveer?
Is prima meisje, laat vrijdag of zaterdag maar wetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Slapen ga ik niet doen want maandag weer tentamenMaar misschien dat ik na het werk dan wel even kom ja, stiekem best heel gezellig
![]()
Goed als ik nog even over denk?
Het was er maar eentjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat eens in de baggerzooi aan PM's zoeken
Uhuquote:
Wat een manquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Jaja, met zijn legercargobroek aan
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is prima meisje, laat vrijdag of zaterdag maar weten
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Deze vind ik gewoon leuk; maar vb alien vs predator ofzo.. No thx
Bij zoiets ben ik toch wel een major girly girl.
Ik bedoelde ook die van LL, ik wist toch wel dat die van Symph er warenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
UhuEn Koen ook
Die heeft lekker met het zand gespeeld
quote:
Jeususquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook eens weer door de mail gaan baggeren geloof ik, kijk je eens een week alleen naar de belangrijke dingen via de mobiel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar met kinderen extra druk, echt waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook die van LL, ik wist toch wel dat die van Symph er waren![]()
Maar dan waren er nog 8![]()
Nja, 7,5
Hihihihiquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Stiekem is hij aan het slapen in zijn cars-pyama en mompelde hij net: mama....mwuh.
De nadelen van mijn tag, je krijg echt een zooi meuk. En dat gebeurt met PM ook, dus de reden dat ik dingen mis is vrij simpelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
JeususEn ik vind het al druk als ik er 5 heb
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nadelen van mijn tag, je krijg echt een zooi meuk. En dat gebeurt met PM ook, dus de reden dat ik dingen mis is vrij simpel
Die ene die stiekem pas volgende week zondag is?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met kinderen extra druk, echt waar![]()
Dus nu ben ik moe
Ik ga morgen nog wel naar die markt met Marjolein
Stiekem hoef ik ook geeneen met nepschietgeweer die pieuwpieuwend over de bank raastquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
HihihihiHij vind dat je overdrijft met hem omschrijven denk ik
![]()
Ik snap datquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hoef ik ook geeneen met nepschietgeweer die pieuwpieuwend over de bank raast
Dus nu is daar alles gratis vandaag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuckzooi![]()
gaat me toetsenbord van de pc bij de kassa naar de klote
Wel he?quote:
Spontane Meet bij GF !!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu is daar alles gratis vandaag?
Ohneeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuckzooi![]()
gaat me toetsenbord van de pc bij de kassa naar de klote
Vind ik ook heul niet bij hem passen omdat later alsnog wel te worden zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Wel he?
Hij is vooralsnog ook niet zo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu is daar alles gratis vandaag?
Nee, ik vind hem meer een oewoewoe-end indiaantjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind ik ook heul niet bij hem passen omdat later alsnog wel te worden zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |