Ik snap heel goed wat jij bedoelt over de TVquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
@marijke: Het gaat.. Voel me al wat beter dan vanmorgen. Heb maar een biertje gepakt
En ja er is verder geen reet op tv; dus dan maar deze film
Vet vermoeiend ja... Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke maandag joh met deze minor. Ben het zo fucking zat om gewoon 7 dagen per week te moeten leren en continu in mijn hoofd te horen "je MOET het halen anders ga je nog meer uitlopen, je MOET het halen!!!" aaaarg
Hihi snap ikDoe maar groetjes doen
![]()
Eerst maar even zorgen dat ik me weer goed voelquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen...
Oeh dat is wel lekker
Misschien gaan we volgende week weer als het mooi weer is, ga je dan misschien wel mee?
Relatief kortquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vet vermoeiend ja... Hoelang moet je nog?
Okido
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst maar even zorgen dat ik me weer goed voel![]()
Maar volgende week zijn er toch veel meer mensen?
Wat was er vanochtend dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
@marijke: Het gaat.. Voel me al wat beter dan vanmorgen. Heb maar een biertje gepakt
En ja er is verder geen reet op tv; dus dan maar deze film
Ja hoor, heerlijk in het zonnetje gezeten met een bbq aan een recreatieplasquote:
Toch wel jammer dat ik dan al wat hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6Lekker relaxed dus
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komtquote:
Oh, evenveel als nu dus?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet heel veel mensen hoor, ik denk een stuk of 6Lekker relaxed dus
Heel slimquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog eens wat bijdrinken, veel te weinig op vandaag.
Roosvicee
Hoe laat eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komt![]()
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstadquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is in Zwolle en je hebt nog steeds niet gezegd of je ook komt![]()
Die is niet volgende week hequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Er staat een Randstad-meet in de OP
Daarom kan ik het niet weten, want dat is de enige die in de OP staatquote:
Niezen in je glas voor je een slok neemt is ook niet alles!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Fha het volgende:
Ah menEen slok water nemen en dan moeten niezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |