quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar de wc ging nog wel
je zou toch raar kijken zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er maar wat blij mee dat die er nog zit
ik ben niet zo'n hondenmens maar dit is welquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Mn hond ligt wel erg schattig te slapen met z'n knuffel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel schattig uit jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea?quote:
Dan hadden die ze bij Ikea gekochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo haha ! Euh.. neeVan de knaagdierenbeurs gekocht; vorige week
ben benieuwd waar ie het goedkoopste isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hadden die ze bij Ikea gekocht
Moet jij die dan ook zelf in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hou je schroefjes overquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij die dan ook zelf in elkaar zetten?
Was op bezoek bij mn oude mentor, zijn op zijn nieuwe school geweest, rondleiding gehad, bij hem thuis geweest, en toen uit eten, en dat was écht onwijs goedquote:
Fijn dat jij je goed vermaakt hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was op bezoek bij mn oude mentor, zijn op zijn nieuwe school geweest, rondleiding gehad, bij hem thuis geweest, en toen uit eten, en dat was écht onwijs goed
ja ik ging niet ook naar Marijkequote:
Ik zit gewoon nog steeds vol van t etenquote:
het klinkt bijna als een mopquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ik ging niet ook naar Marijke
Dan was het ook wel een goede maaltijd zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog steeds vol van t eten
ingewikkeld he?quote:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was het ook wel een goede maaltijd zeker
nog steeds ziekjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ingewikkeld he?
ik voelde me niet lekker, dus ik ging niet
ja, snotverkouden, hoesten, hangerig..niet echt handig danquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds ziekjesop je zieke hoofdje
zielugquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, snotverkouden, hoesten, hangerig..niet echt handig dan![]()
![]()
hoe was jouw dag?
hmmm, wist niet dat dat zoveel scheeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef sararaats het volgende:
Vandaag al wat inkopen gedaan voor woensdag. Maandag naar Dirk voor drinken, is daar veel goedkoper dan in Belgie.
Oh, ja, natuurlijk, dat had je ook al verteldquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zielug
Lekkere dag gehad
Relaxed met de kids van alles gedaan, vrouw moest werken
Fietsen naar park, daar picknick en voetballen
Hey Babyquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef babybel het volgende:
`avond! (even een paar drukke dagen gehad)![]()
snoetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef babybel het volgende:
`avond! (even een paar drukke dagen gehad)![]()
Alles is goedkoper in Nederland. In de Nederlandse Hema staan de Belgische prijzen erbij. Scheelt toch een hoop.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm, wist niet dat dat zoveel scheelde
zeker, en morgen met vrienden naar de speeltuin, die hebben 2 kids van exact dezelfde leeftijd als de onze, ook jongensquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk, dat had je ook al verteld![]()
Lekker hoor
oh, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, en morgen met vrienden naar de speeltuin, die hebben 2 kids van exact dezelfde leeftijd als de onze, ook jongens
yepsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, leuk!
en dan gaan jullie met z'n achten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |