Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Was gezellig in Zwolle. Volgende week weer.
`Avond!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
drukdrukdrukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
Ik weet het, jammer dat ik al wat anders heb. Niet dat ik het niet leuk vind van wat ik ga doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo gezellig daar.
[..]
Hoi![]()
.
hey Koenquote:
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het, jammer dat ik al wat anders heb. Niet dat ik het niet leuk vind van wat ik ga doen
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
hoop mensen met het echte leven bezig vanavons
treviequote:
lukt mij ook wel vaak als vrouwlief er niet is cq slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeld
Liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt is.
EnKoen
wilde me mee naar huis nemen...
.
Dat heb je somsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou was aan het bankhangen en ben ff in slaap gesukkeld
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lukt mij ook wel vaak als vrouwlief er niet is cq slapen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij zouden wij samen uren over hetzelfde kunnen praten
waar is er dan homohaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef sararaats het volgende:
Ik zwiep van het ene subforum naar het andere
En ik kan echt niet tegen homohaat!!![]()
Dat snap ik, ik vind het ook nergens goed voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef sararaats het volgende:
Ik zwiep van het ene subforum naar het andere
En ik kan echt niet tegen homohaat!!![]()
Heb je ook wat je ons kan laten zien?quote:
en zelf wel de hele avond op de bank maffenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Symph kan er ook aardig over meepraten
Als vrouwlief er wel is en ik sukkel eens in slaap dan krijg ik gelijk een snauw "slapen doe je maar in je bed"
beetje grof in visio. probeer het wel evben te snipenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vind het ook nergens goed voor
[..]
Heb je ook wat je ons kan laten zien?
Kjoetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Mn hond ligt wel erg schattig te slapen met z'n knuffel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marijkjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Die knuffel had mijn vorige kat gekregen van ST, toen was die rat groter dan de kitten![]()
En mijn huidige poezen hebben het slagje kleiner, die kreeg vandaag kopjes van Hilde
Zie, Ikeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Die knuffel had mijn vorige kat gekregen van ST, toen was die rat groter dan de kitten![]()
En mijn huidige poezen hebben het slagje kleiner, die kreeg vandaag kopjes van Hilde
Martquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zul je het met de foto's moeten doen... even kijken wat er gelukt is.
EnKoen
wilde me mee naar huis nemen...
.
Jouw Poezelsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet![]()
Phoebe heeft em nog steeds trouwensquote:
quote:
Roken, maar we gaan zo slapenquote:
Ja, flink doorgereden, totdat ik bij Bad-Ho-ff-dorp kwam... van 3 naar 1 rijstrook en 10 minuten filequote:
het is rustig inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt dit ook weer geen lange chatnacht
Dat is wel klote, stomme filesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, flink doorgereden, totdat ik bij Bad-Ho-ff-dorp kwam... van 3 naar 1 rijstrook en 10 minuten file.
Maar Zwolle-Amsterdam in ongeveer een uurtje gereden.
gisteren zat ik er lekker klaar voor, drankje bij de handquote:
ja, dat schiet niet op... (ik mag niets zeggen, ben zelf ook een paar dagen afwezig geweest)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren zat ik er lekker klaar voor, drankje bij de hand
en was er bijna niemand, en diegenen die er waren gingen vroeg slapen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Phoebe heeft em nog steeds trouwensEn ze speelt er ook nog mee
Ja, dat heb je soms zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziet er lekker ruim uit, wat is de ruimte tussen de keuken en de badkamer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef crv het volgende:
grof in elkaar geflansd.
Volgens mij kan het huis best wat kleinr![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar ik slaap de laatste tijd een beetje slechtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welterusten!quote:
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er lekker ruim uit, wat is de ruimte tussen de keuken en de badkamer?
trustenquote:
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig is
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douchequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxe. Ik vind de badkamer maar vrij klein of ligt dat aan mij?
tja je bent er ff niet en ze zijn weer wegquote:
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlakquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douche
Boven nog eens zoveel ruimte en daar liggen onze slaapkamer en grote badkamer.
ja idd, denk ook dat het wel kleiner moet financieel gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlak
je bent hier ook echt van harte welkomquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
nu wil je het wel delen ...quote:
Dat voorkom je nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
although er wel eens iemand wordt uitgekotst
Ik ben er ook nog niet zo lang en voel me hier ook thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
ik zeg ook niet dat we allemaal schatjes zijn hier, maar homohaat is wel heel wat anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...quote:
ja, maar daar maken ze het dan ook zelf wel naar. (schelden met ziektes e.d. bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat we allemaal schatjes zijn hier, maar homohaat is wel heel wat anders.
met bepaalde ziektes dan wel hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, maar daar maken ze het dan ook zelf wel naar. (schelden met ziektes e.d. bijvoorbeeld).
Daarom dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...
en hier posten ook genoeg mensen die niet op sommige mensen reageren
Egoïstquote:
tttssskkkk ...quote:
ik negeer sommigen ook hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
irl kan je het ook niet met iedereen vinden...
en hier posten ook genoeg mensen die niet op sommige mensen reageren
trusten ST-tje!quote:
quote:
quote:
Trusten STquote:
Krijg ik er dan ook eentje terug?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
iemand nog de waanzinnige behoefte om mij een massage te komen geven??
trustenquote:
Sorry no can doquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
[..]
Krijg ik er dan ook eentje terug?
als ik hier geen vrouw tegenover me had zitten die raar zou reageren zou ik zo in de auto springen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
uhmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
waar is Trev de laatste tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan vervolgens vragen waar ze zijn
en als je kinderen niet boven lagen te slapen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik hier geen vrouw tegenover me had zitten die raar zou reageren zou ik zo in de auto springen hoor![]()
whut??quote:
hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar is Trev de laatste tijd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |