Sorry maar ik slaap de laatste tijd een beetje slechtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt dit ook weer geen lange chatnacht
welterusten!quote:
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er lekker ruim uit, wat is de ruimte tussen de keuken en de badkamer?
trustenquote:
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
voorraadhok. maar bij zo'n joekel van een keuken twijfel ik of dat nodig is
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douchequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, als je een paar van ons eens op bezoek krijgt is dat zeker geen luxe. Ik vind de badkamer maar vrij klein of ligt dat aan mij?
tja je bent er ff niet en ze zijn weer wegquote:
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlakquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
is ook enkel begane grond. Slaapkamer daar is voor loge's en derhalve ook de douche
Boven nog eens zoveel ruimte en daar liggen onze slaapkamer en grote badkamer.
ja idd, denk ook dat het wel kleiner moet financieel gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha op die manier. toch best een flink woon oppervlak
je bent hier ook echt van harte welkomquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
nu wil je het wel delen ...quote:
Dat voorkom je nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
although er wel eens iemand wordt uitgekotst
Ik ben er ook nog niet zo lang en voel me hier ook thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes. Ik voel me echt thuis in de KSC
ik zeg ook niet dat we allemaal schatjes zijn hier, maar homohaat is wel heel wat anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
although er wel eens iemand wordt uitgekotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |