quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef Blackprinces het volgende:
En flip wil douchen maar Jo houdt m weer eens op
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.
Wat is daar dan precies zo top aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
Je hebt nu echt 2 koppels en dan, Sharon Karin en Gerard natuurlijk en ik denk dat Laura zich daar een beetje bij gaat voegen...
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna is echt zo van ikke ikke en de rest kan stikken
Dat zal toch die 'foute feestavond'wel zijn , ze moesten toch iets opvoeren, de mannen geloof ik YMCA en de vrouwen ook iets.quote:
Laura moet echt oprotten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Het eten smaakt beterquote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??
Ik wil ook wel eens tegengas op ze tijd...
Omdat de rest bijna geen fuck doet.quote:
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Blackprinces het volgende:
Jo: niemand heeft zoveel geduld met me (als flip)
En dan nog doen ze het om haar te pestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.
Vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Gewoon ene oor in, andere uit. Dat hebben heul heul veel mannen hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En dan verdiend hij niet beter, als hondjezijndequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
ik zie haar echt daarvoor in staat inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
Met een partner?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon ene oor in, andere uit. hebben heul heuk veel mannen hoor.
Ah okay, je wou de rest even afzeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat de rest bijna geen fuck doet.
TopGear.
Juist iemand die eens ff goed zegt, en nu opgesodemietert met je geouwehoer en je gezeik, denk ook eens aan de anderen hier in het huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.
Nee, tegen het beeldscherm pratenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Blackprinces het volgende:
neeeeeeeeeee laat haar niet tegen ons praten!!
Hij zei toch dan ga je tegen de streamers praten he?
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef chufi het volgende:
Karim en Geer zingen een vaag lied ..
[ afbeelding ]
Jo in de tuin lijkt zich er aan te storen
oh ik dacht echt dat hij zei dan ga je toch tegen de streamers praten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee, tegen het beeldscherm praten
Ze mag best hier komen lullen, maar ik zal haar altijd Psoriasis noemen
Laura is niet liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is lief
Hmm daar zou ik ook wel wat over gaan zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.![]()
Heeft ze toch meer karakter dan ik dacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is niet liefachterbaks stuk vreetn is het
Opzich zou het best humor zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij zei dan ga je toch tegen de streamers praten....
Godzijdank...
Omdat ze er dan wel uitgestemd zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Kap eens met je gezeik en gejank.
Waarom vullen ze daar geen uur uitzending mee? Zoals zij in de uitzending wordt neergezet...
quote:Flip wil naar binnen en vraagt of Joanne met hem mee gaat.
Nee, dat wil ze niet want ze heeft teveel aan haar hoofd.
Flip: toe nou, ze zijn aan het tandenpoetsen en naar het bed gaan.
Flip geeft haar een kus op haar hoofd,
Joanne vind dat geen lieve kus en Flip wil het wel overdoen.
Dat mag niet van Joanna, want hij kan geen liefdeskusjes geven
zoals van haar familie.
Flip zegt ok en wil dan weg gaan.
Joanna roept Flip terug: hij mag haar niet alleen laten,
Flip gaat toch terug en Joanna kijkt heel verongelijkt achter.
Na 5 minuten komt Flip terug, maar Joanne wil niet mee, want ze kan niet slapen nu.
Flip masseert haar slaap en gezicht.
Joanne: je maakt het veel makkelijker voor me om ermee om te gaan.
Flip geeft haar een zoen,
Joanne: nog 1 en Flip vertrekt.
Joanne: kom terug en nog 1
Flip hupst terug naar binnen zingend: " isn't she wonderful".
Prinsesje blijft achter onder een paars dekbed in de tuin.
Zal wel niet heel lang meer duren voordat Flip terugkomt,
Edit: 5 minuten nadat flip is verdwenen zit Joanne al binnen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'daarom trek ik nu zoveel na je toe omdat ik zo bang ben om weg te gaan, Ik wil echt niet genomineerd worden. boeit me geen reet wat iedereen van me vindt.
Het lijkt wel een scene uit een soapseriequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
Dan toch maar even een stukje streamverslag hier voor degene die het niet gelezen hebben.
[..]
nou, zeg dat wel. Mo en maik bedoel je toch? Jo en flipse vind ik nog wel te pruimen, die zitten niet te lebberenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Is het ene kotsstel uit elkaar, krijg je weer een nieuwe
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ze toch meer karakter dan ik dacht.
Misselijkmakend prinsessengedragquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
Dan toch maar even een stukje streamverslag hier voor degene die het niet gelezen hebben.
[..]
Zo doet ze al langer tegen Sharon en Sharon trekt zich er gewoon gen fuck van aan pmdat ze vast en zeker weet dat het verspilde energie is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.
Nog niet nee, dat staat pas in het script voor als 1 van hun toch nog eens genomineerd komt te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nou, zeg dat wel. Mo en maik bedoel je toch? Jo en flipse vind ik nog wel te pruimen, die zitten niet te lebberen
Het is net love story ipv secret story zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Is het ene kotsstel uit elkaar, krijg je weer een nieuwe
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.
dat denk ik ook. Maar wel achter haar rug om natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Dat ze het populairst bleek donderdag heeft kwaad bloed gezet blijkbaar.
Voorlopig gaat het nog wel subtiel maar de steken zullen nog wel harder worden.
Bij mij ook hoor. De meest onsportieve speler van het hele stel. Kutjong.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Misselijkmakend prinsessengedrag![]()
En Flip is een paar weken geleden al van zijn voetstuk gevallen
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
"Ze zat vannacht rechtop in bed, dus misschine is het wel gewoon slaapwandelen"
Laura: "Ja maar dat doet ze altijd en da's geen slaapwandelen"
Gerard " Maar dan is het gewoon de medische term, slaapwandelen"
Klopt precies, Sharon trekt zich er niets van aan. Maar aangezien ze in battle zijn, hoopt Laura dat ze bijval krijgt tegen Sharon en dat is echt uitgekookt. Monique is erg fanatiek en snel geergerd. Dat zou weleens tegen Sharon kunnen richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo doet ze al langer tegen Sharon en Sharon trekt zich er gewoon gen fuck van aan pmdat ze vast en zeker weet dat het verspilde energie is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
wat is laura in godsnaam aan het doen?? spinazie wokken??
Flip heeft zover ik heb begrepen al opge-eist dat hij de volgende keer eerst mag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
Oei wat ben ik blij met jouw reactie, dacht dat ik spoken zagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Sharon is ook veranderd na die poll......quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Hij kan niet drukken, nul euro. Dat is de kracht van Geer, gewoon nul euro in je kluis hebben en toch ver komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
nah nee, ik sla maar ff over als je het niet erg vindt hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Yep!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Spinazie met spekes wokken is lekker hoor!quote:
Laura wil Karim en Geer krijg je er dan automatisch bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hangt Laura ineens veel bij Gerard, Sharon en Karim rond zeker omdat ze alle drie een keer te meeste stemmen hadden
Hoi Mama, je hebt haar ook door?quote:
Op wat voor manier ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Sharon is ook veranderd na die poll......
Ze heeft de plek van Alex overgenomen zodat het eigenlijk 4-4 wordt ipv 5-3. Gerard is er ook wel blij mee kijkend naar zijn weekfilmpje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hangt Laura ineens veel bij Gerard, Sharon en Karim rond zeker omdat ze alle drie een keer te meeste stemmen hadden
spinazie met komkommer.....sorry maar lijkt me echt niet lekkerquote:
Ik vind het juist opmerkelijk om te zien, daar waar ze eerst door die andere wijven niet echt serieus werd genomen, eerder iets van meelij, zijn ze nu bang van d'r.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Op wat voor manier ?
Is ze arroganter dan voorheen of heeft dat met haar captainschap te maken.
Ik heb zelf niet echt verschil gemerkt.
Probeer het maar eens, ik doe het ook en het is lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
spinazie met komkommer.....sorry maar lijkt me echt niet lekker
komkommer moet je rauw eten vind ik
Ben het met je eens, spinazie wokken is lekker, Alleen komkommer moet rauw!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
mjah, ik eet geen komkommer..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
komkommersoep is anders ook heel lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
komkommersoep is anders ook heel lekker
Wat denk je, via een poll de populairste zijn. Jalousy is a bitch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind het juist opmerkelijk om te zien, daar waar ze eerst door die andere wijven niet echt serieus werd genomen, eerder iets van meelij, zijn ze nu bang van d'r.
Waar kan je dat kopen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat hoort in of uit een blikje te zijn zoals Popey (die van de sailorman) dat eet.
Zelfverzekerder geworden. Geeft vaker tegengas als iets haar niet zint.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Op wat voor manier ?
Is ze arroganter dan voorheen of heeft dat met haar captainschap te maken.
Ik heb zelf niet echt verschil gemerkt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je, via een poll de populairste zijn. Jalousy is a bitch.
smegma?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dikke plakken om en om bakken, met uitjes en knoflookteentjes, is echt prima eten, vooral bij Indisch eten
Oww ja da's waar ook. Hij gaf de andere bewoners zoveel clues over zijn geheim dat de andere bewoners er niet onderuit konden om z'n geheim te raden. Dat was toch Gerat z'n eigen taktiek?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan niet drukken, nul euro. Dat is de kracht van Geer, gewoon nul euro in je kluis hebben en toch ver komen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww ja da's waar ook. Hij gaf de andere bewoners zoveel clues over zijn geheim dat de andere bewoners er niet onderuit konden om z'n geheim te raden. Dat was toch Gerard z'n eigen taktiek?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waar kan je dat kopen dan?
Ik zie het alleen vers, of ingevroren in een pak vaak
De enige die dat nog niet gedaan heeft is Karim. Dit argument snijdt geen hout.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef akveor het volgende:
Oww ja da's waar ook. Hij gaf de andere bewoners zoveel clues over zijn geheim dat de andere bewoners er niet onderuit konden om z'n geheim te raden. Dat was toch Gerat z'n eigen taktiek?
Ik vind Sharon dan ook vrij bits en erg dwingend. Haar rol momenteel is die van de boze stiefmoeder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het juist opmerkelijk om te zien, daar waar ze eerst door die andere wijven niet echt serieus werd genomen, eerder iets van meelij, zijn ze nu bang van d'r.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Sharon dan ook vrij bits en erg dwingend. Haar rol momenteel is die van de boze stiefmoeder.
Wss weet ze dat de kijkers haar toneelspel niet zo makkelijk slikken als haar mede-bewoners.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Trouwens wel grappig eigenlijk dat Jo niet genomineerd wil worden. Niets zo veranderlijk als Jo. Na die opmerking van Gerard wilde ze gillend naar huis.
Ik ben wel bang dat ze nu harder gekwetst kan gaan worden dan voorheen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Sharon dan ook vrij bits en erg dwingend. Haar rol momenteel is die van de boze stiefmoeder.
Ik snap wel dat je zo denkt, kan ze idd heel goed doen, maar ze moet wel anders wordt ze volledig ondergesneeuwd door de aandachtshoerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon het heel goed aan kan, maar gekwetst gaat ze worden tussen nu en....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat ze nu harder gekwetst kan gaan worden dan voorheen....
The closer zekers?? Ik ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
misschien tot laters, ga ff tv kijken
Ik ook, Ik hou van holland lalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
misschien tot laters, ga ff tv kijken
Read the fakking streamverslagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
is het de moeite om bij te lezen, of kan iemand in drie regels vertellen wat er is gebeurd
fobiacs leiden 13-2 na vandaag. 3 v/d 5 meerkamponderdelen gewonnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
is het de moeite om bij te lezen, of kan iemand in drie regels vertellen wat er is gebeurd
Mooi om te zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Sharon eigenlijk ook aandachtshoer wil zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je zo denkt, kan ze idd heel goed doen, maar ze moet wel anders wordt ze volledig ondergesneeuwd door de aandachtshoeren
filmjes van flashbox zijn zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
Ik heb hele mooie streamverslagen geschrevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Sharon eigenlijk ook aandachtshoer wil zijn?
Een nekschatje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Annelies-G het volgende:
grumble grumble dat geschat van Laura, ik zal haar een schatje geven, zegt ze het nooit weer
Precies, ik kan me voorstellen dat de moeder van Sharon trots op haar is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef bamby het volgende:
Heb wel respect voor sharon, je zal maar al 8 weken lang met een jankende mootje een ikke ikke joanna en een laura die te lui is om op haar poten te blijven staan zitten opgescheept zitten, meisje is 20.Had die 3 allang met hun koppen tegen elkaar geslagen.
Laura lui valt wel mee hoor, ze doet meer dan flip, mo, jo en maik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef bamby het volgende:
Heb wel respect voor sharon, je zal maar al 8 weken lang met een jankende mootje een ikke ikke joanna en een laura die te lui is om op haar poten te blijven staan zitten opgescheept zitten, meisje is 20.Had die 3 allang met hun koppen tegen elkaar geslagen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Laura lui valt wel mee hoor, ze doet meer dan flip, mo, jo en maik.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Een nekschatje...![]()
(geen paniek grapjuh)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
fobiacs leiden 13-2 na vandaag. 3 v/d 5 meerkamponderdelen gewonnen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef bamby het volgende:
Heb wel respect voor sharon, je zal maar al 8 weken lang met een jankende mootje een ikke ikke joanna en een laura die te lui is om op haar poten te blijven staan opgescheept zitten, meisje is 20.Had die 3 allang met hun koppen tegen elkaar geslagen.
Had je dat verwacht danquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Een weekje weinig tijd voor de cos, maar merk er is weinig veranderd hahahaha.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Idd ietsje meer, de rest komt op Karim, Gerard en Sharon terecht en Jo als ze in schoonmaakmodus isquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is der vriendje kwijt en jij noemt dat niks.
We hebben je wel gemistquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Speciaal voor jou ga ik dat dan doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie streamverslagen geschrevenDus lees ze maar
![]()
Hehe niemand vrees ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur toch
Dus ik lig er niet wakker van
Aan Mo kan ik me nog lekker irriteren, maar Laura is zelfs te nietszeggend om me aan te irriteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Lau er voor Mo&Maik uitvliegt.
Nietszeggend kind die nul inbreng heeft.
Mo misschien wel irritant, maar beter dat dan die slome lijs
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Lau er voor Mo&Maik uitvliegt.
Nietszeggend kind die nul inbreng heeft.
Mo misschien wel irritant, maar beter dat dan die slome lijs
Uh Maik bij mij ook hoor, glibberjanusquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben je wel gemistMaar bereid je voor, Laura is helemaal uit bij de meeste Fokkers ( ook bij mij ) Maar wel blijven hoor, heel snel doorscrollen
Mooi!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik dat dan doen
Kijk daar is ze weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Dat zie dus absoluut niet zo. Als er zich iemand bewust is van de camera's is het juist Sharon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon een van de weinige is die de camera's vergeet. Maar ze kan heel dominant zijn, dat zeer zeker
Thanks voor de tip hahaha. ga dat dan ook maar doen, snel doorscrollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben je wel gemistMaar bereid je voor, Laura is helemaal uit bij de meeste Fokkers ( ook bij mij ) Maar wel blijven hoor, heel snel doorscrollen
Is Lexaflex nog niet bij je langs geweest om zich voor te stellen???quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur toch
Dus ik lig er niet wakker van
Ik heb ze ook gebruikt om even bij te lezen. merciquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangtquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kijk daar is ze weer![]()
![]()
![]()
Heb je die faalhaas al de waarheid verteld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik kan me voorstellen dat de moeder van Sharon trots op haar is.
Denk het ook ze kan tenminste goed voor zichzelf zorgen.En neemt veel taken op zich kan je van die andere 3 niet zeggen op het schoonmaken van jo na.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik kan me voorstellen dat de moeder van Sharon trots op haar is.
Had het vanmiddag nog over je. Dacht dat je bewust wegbleef omdat Laura met de grond gelijk wordt gemaakt, en ik maak me daar nu ook schuldig aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Thanks voor de tip hahaha. ga dat dan ook maar doen, snel doorscrollen
Maar wel leuk dat ik gemist ben
hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangt
wat jammer nou Je moet het hem echt vertellenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangt
Leuk je hier weer es te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
En ons er van op de hoogte houden!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat jammer nou Je moet het hem echt vertellen![]()
Nou daar maak ik me niet druk over hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had het vanmiddag nog over je. Dacht dat je bewust wegbleef omdat Laura met de grond gelijk wordt gemaakt, en ik maak me daar nu ook schuldig aanMaar blijbaar ( gelukkig) is dat niet je reden geweest. Achja, je zit nu eenmaal op fok he?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Leuk je hier weer es te zien.![]()
Vast ook blij dat Faalex weg is ?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou daar maak ik me niet druk over hoor
Ik laat me niet zomaar wegjagen hahahaha.
Ik had gewoon een drukke week......
Straks staat hij nog met zijn koffers voor Laura's huis als ze uit sst is om te gaan samenwonenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi
misschien is hij al een afspraak met laura's ouders aan het maken. hij dringt zich maar al te graag op
oh ja, hij wil meteen in laura's gehuurde stukje varkensstal trekken....in haar mooie roze kamer !quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Straks staat hij nog met zijn koffers voor Laura's huis als ze uit sst is om te gaan samenwonen
Je bent gewoon getiptquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
ET Phone Home ?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Let maar op tot er weer opdrachten komen, dan is iederen hier door de malle en in het SST huis gaat er bloed vloeienquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu een uurtje mee maar vind de sfeer eigenlijk wel relaxed vandaag, zowel hier in de COS als in het huis.
Precies!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
Nou ik weet zeker dat Lau die Lex niet meer wil zien..ze gebruikte hem voor het spel en anders niets.
Ik denk dat ze elkaar allemaal nog gaan zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
Nou ik weet zeker dat Lau die Lex niet meer wil zien..ze gebruikte hem voor het spel en anders niets.
ja dat weet ik ook wel zeker. ze mist hem voor geen meter. gewoon gebruikt om er zelf beter van te worden, egoistisch als ze isquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Let maar op tot er weer opdrachten komen, dan is iederen hier door de malle en in het SST huis gaat er bloed vloeien
Ik zat eerlijk gezegd van de week te denken aan een "ET Phone Home" plaatje met Jo en MamaJo maar kon nog niks leuks vinden en weinig inspiratie.quote:
Zoals elke lekkere meid mannen bespeeld, heeft ook Lau alex bespeeld, haar volgende "slachtoffer" wordt Karim, let maar op. Op deze manier gaat Lau het hele programma winnen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
"Relaxed" als in "Geen Flikker aan tussen twee streamlocks" dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu een uurtje mee maar vind de sfeer eigenlijk wel relaxed vandaag, zowel hier in de COS als in het huis.
denk het nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
doet ze best vaak hoorquote:
Juistquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
op een andere manier ja, een soort reunie, maar laura wil echt niet meer met alex hoor...hij denkt dat ie de man is, en keurig echt getrouwd is en dat ze verliefd zijn, maar dat geldt alleen voor alex zelf...laura is absoluut niet verliefd op hemquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar allemaal nog gaan zien.
Ahhh wat lief! Een Laura fanquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
denk het niet
[..]
doet ze best vaak hoor
Ik vraag me af of Faalex na het horen van gisterenavond : lekker tweepersoonsbed ZONDER zwembroek!!! er nog zo over denkt...quote:
Hoezo heeft Alex alweer een ander?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Lady-night het volgende:
Ja, dat heeft de Stem een half uurtje geleden gemeld skattie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:42 schreef akveor het volgende:
Joanna denkt dat er nog één opdracht komt en dan een feestje.
Ah dus we kunnen nog een half uurtje kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de Stem een half uurtje geleden gemeld skattie.
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo heeft Alex alweer een ander?
Moet je maar eens op zijn twitter lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Faalex na het horen van gisterenavond : lekker tweepersoonsbed ZONDER zwembroek!!! er nog zo over denkt...![]()
Doe eens linkje ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...
YMCA. alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog 1 opdracht en dan Spice Girls en YMCA? Of IS dat de opdracht?
skattie hoor ik dan toch liever dan sukkel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de Stem een half uurtje geleden gemeld skattie.
Nog niet bekend. Stem zei alleen tijdje geleden over drie kwartier volgt avondopdracht, omdat ze eten ging maken en daar rekening mee moesten houden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog 1 opdracht en dan Spice Girls en YMCA? Of IS dat de opdracht?
ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...
Tja ik heb het niet verzonnen en ook maar ergens gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
YMCA. alsjebliefthet homonummer bij uitstek
Ow ow ow die Alex toch. Wat zou die dan tijdens het streams kijken doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenquote:
Wat voor een baan? Een baan rond de Aarde?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
alex moet eerst zn familie en "vrienden"zien, daarna moet ie een baan zoeken
valt dat ff tegen he, alex? geen dikke filmcarriere na sst !!
Klopt hellemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Twitter Alex
Wel eerst een beetje naar onder scrollen..
Je weet dat ze straks een "fout feest" krijgen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
YMCA. alsjebliefthet homonummer bij uitstek
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
stability, doe je dingquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
Nu wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Je weet dat ze straks een "fout feest" krijgen toch?
even hoofdje van laura op dat plaatje plakken natuurlijkquote:
Spix doet het gewoon. Ziggo en UPC ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
spix uit de lucht? Alle anderen streams krijg ik wel verbinding mee
werkt prima hier hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenHet was net alsof hij weer in het huis zat.
En de rest van de bewoners is nog niet van hem af voorlopig
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
ik had deze ook al gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
even hoofdje van laura op dat plaatje plakken natuurlijk![]()
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had deze ook al gemaakt
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lol zou wel wat zijn eerst naar Nederland te liegen om ons te laten geloven dat hij echt weg is en dan weer terug het huis inquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenHet was net alsof hij weer in het huis zat.
En de rest van de bewoners is nog niet van hem af voorlopig
Lekkere timing van de Stem De natuur laat zich niet dwingen.quote:
Het ergste aan dit plaatje, is dat ik het er nog niet eens zó raar uit vind zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er was er ooit nog zo 1 in dat huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Echt niet heb niet voor niks zitten wachten op de live show, om zeker te zijn dat hij weg was zodat ik het kon geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lol zou wel wat zijn eerst naar Nederland te liegen om ons te laten geloven dat hij echt weg is en dan weer terug het huis in
Da's meer iets voor Mo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef pullup het volgende:
Jo is bang dat ze als babyspice gecast gaat worden![]()
![]()
beterschap BQquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Nou ,dat wordt een dollle avond. Ik voel een migriane opkomen en dat is geen grapje. Fijne avond allemaal.
Ik heb de familie nog niet ontmoet. Maar dat ga ik zeker doen. En ik zie er natuurlijk een paar in de liveshow as donderdag. (Alex zijn twitter)quote:
ze heeft best wel zelfkennisquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef pullup het volgende:
Jo is bang dat ze als babyspice gecast gaat worden![]()
![]()
Ciao BQ, rustig aan dan maar hčquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Nou ,dat wordt een dollle avond. Ik voel een migriane opkomen en dat is geen grapje. Fijne avond allemaal.
Sterkte, hopelijk zet het niet te erg door.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ojee, snel de boel uit doen en je ogen laten rusten. Beterschap meidquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
zei die echt gvd? Ik hoorde wel een sneer in de stem... Was natuurlijk toen Jo er weer doorheen begon te lullen ..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Nee, daarom met kleine letters, dat dacht ie welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
zei die echt gvd? Ik hoorde wel een sneer in de stem... Was natuurlijk toen Jo er weer doorheen begon te lullen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |