Ah dus we kunnen nog een half uurtje kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de Stem een half uurtje geleden gemeld skattie.
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo heeft Alex alweer een ander?
Moet je maar eens op zijn twitter lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Faalex na het horen van gisterenavond : lekker tweepersoonsbed ZONDER zwembroek!!! er nog zo over denkt...![]()
Doe eens linkje ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...
YMCA. alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog 1 opdracht en dan Spice Girls en YMCA? Of IS dat de opdracht?
skattie hoor ik dan toch liever dan sukkel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de Stem een half uurtje geleden gemeld skattie.
Nog niet bekend. Stem zei alleen tijdje geleden over drie kwartier volgt avondopdracht, omdat ze eten ging maken en daar rekening mee moesten houden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog 1 opdracht en dan Spice Girls en YMCA? Of IS dat de opdracht?
ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk het niet die is echt smoor verliefd op Laura, bekijk zijn tweets van gisteren avond maar eens...
Tja ik heb het niet verzonnen en ook maar ergens gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
YMCA. alsjebliefthet homonummer bij uitstek
Ow ow ow die Alex toch. Wat zou die dan tijdens het streams kijken doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenquote:
Wat voor een baan? Een baan rond de Aarde?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
alex moet eerst zn familie en "vrienden"zien, daarna moet ie een baan zoeken
valt dat ff tegen he, alex? geen dikke filmcarriere na sst !!
Klopt hellemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Twitter Alex
Wel eerst een beetje naar onder scrollen..
Je weet dat ze straks een "fout feest" krijgen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
YMCA. alsjebliefthet homonummer bij uitstek
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
stability, doe je dingquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt op Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |