Bij mij ook hoor. De meest onsportieve speler van het hele stel. Kutjong.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Misselijkmakend prinsessengedrag![]()
En Flip is een paar weken geleden al van zijn voetstuk gevallen
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
"Ze zat vannacht rechtop in bed, dus misschine is het wel gewoon slaapwandelen"
Laura: "Ja maar dat doet ze altijd en da's geen slaapwandelen"
Gerard " Maar dan is het gewoon de medische term, slaapwandelen"
Klopt precies, Sharon trekt zich er niets van aan. Maar aangezien ze in battle zijn, hoopt Laura dat ze bijval krijgt tegen Sharon en dat is echt uitgekookt. Monique is erg fanatiek en snel geergerd. Dat zou weleens tegen Sharon kunnen richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo doet ze al langer tegen Sharon en Sharon trekt zich er gewoon gen fuck van aan pmdat ze vast en zeker weet dat het verspilde energie is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is niet liefachterbaks stuk vreetn is het
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
wat is laura in godsnaam aan het doen?? spinazie wokken??
Flip heeft zover ik heb begrepen al opge-eist dat hij de volgende keer eerst mag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
Oei wat ben ik blij met jouw reactie, dacht dat ik spoken zagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Dat ze het populairst bleek donderdag heeft kwaad bloed gezet blijkbaar.
Voorlopig gaat het nog wel subtiel maar de steken zullen nog wel harder worden.
Sharon is ook veranderd na die poll......quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Dat ze het populairst bleek donderdag heeft kwaad bloed gezet blijkbaar.
Voorlopig gaat het nog wel subtiel maar de steken zullen nog wel harder worden.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Hij kan niet drukken, nul euro. Dat is de kracht van Geer, gewoon nul euro in je kluis hebben en toch ver komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
nah nee, ik sla maar ff over als je het niet erg vindt hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Yep!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is niet liefachterbaks stuk vreetn is het
Spinazie met spekes wokken is lekker hoor!quote:
Laura wil Karim en Geer krijg je er dan automatisch bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hangt Laura ineens veel bij Gerard, Sharon en Karim rond zeker omdat ze alle drie een keer te meeste stemmen hadden
Hoi Mama, je hebt haar ook door?quote:
Op wat voor manier ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Sharon is ook veranderd na die poll......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |