quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef Blackprinces het volgende:
En flip wil douchen maar Jo houdt m weer eens op
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.
Wat is daar dan precies zo top aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
Je hebt nu echt 2 koppels en dan, Sharon Karin en Gerard natuurlijk en ik denk dat Laura zich daar een beetje bij gaat voegen...
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna is echt zo van ikke ikke en de rest kan stikken
Dat zal toch die 'foute feestavond'wel zijn , ze moesten toch iets opvoeren, de mannen geloof ik YMCA en de vrouwen ook iets.quote:
Laura moet echt oprotten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Het eten smaakt beterquote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??
Ik wil ook wel eens tegengas op ze tijd...
Omdat de rest bijna geen fuck doet.quote:
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Blackprinces het volgende:
Jo: niemand heeft zoveel geduld met me (als flip)
En dan nog doen ze het om haar te pestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.
Vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Gewoon ene oor in, andere uit. Dat hebben heul heul veel mannen hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En dan verdiend hij niet beter, als hondjezijndequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
ik zie haar echt daarvoor in staat inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
Met een partner?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon ene oor in, andere uit. hebben heul heuk veel mannen hoor.
Ah okay, je wou de rest even afzeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat de rest bijna geen fuck doet.
TopGear.
Juist iemand die eens ff goed zegt, en nu opgesodemietert met je geouwehoer en je gezeik, denk ook eens aan de anderen hier in het huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.
Nee, tegen het beeldscherm pratenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Blackprinces het volgende:
neeeeeeeeeee laat haar niet tegen ons praten!!
Hij zei toch dan ga je tegen de streamers praten he?
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef chufi het volgende:
Karim en Geer zingen een vaag lied ..
[ afbeelding ]
Jo in de tuin lijkt zich er aan te storen
oh ik dacht echt dat hij zei dan ga je toch tegen de streamers praten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee, tegen het beeldscherm praten
Ze mag best hier komen lullen, maar ik zal haar altijd Psoriasis noemen
Laura is niet liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is lief
Hmm daar zou ik ook wel wat over gaan zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.![]()
Heeft ze toch meer karakter dan ik dacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is niet liefachterbaks stuk vreetn is het
Opzich zou het best humor zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij zei dan ga je toch tegen de streamers praten....
Godzijdank...
Omdat ze er dan wel uitgestemd zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Kap eens met je gezeik en gejank.
Waarom vullen ze daar geen uur uitzending mee? Zoals zij in de uitzending wordt neergezet...
quote:Flip wil naar binnen en vraagt of Joanne met hem mee gaat.
Nee, dat wil ze niet want ze heeft teveel aan haar hoofd.
Flip: toe nou, ze zijn aan het tandenpoetsen en naar het bed gaan.
Flip geeft haar een kus op haar hoofd,
Joanne vind dat geen lieve kus en Flip wil het wel overdoen.
Dat mag niet van Joanna, want hij kan geen liefdeskusjes geven
zoals van haar familie.
Flip zegt ok en wil dan weg gaan.
Joanna roept Flip terug: hij mag haar niet alleen laten,
Flip gaat toch terug en Joanna kijkt heel verongelijkt achter.
Na 5 minuten komt Flip terug, maar Joanne wil niet mee, want ze kan niet slapen nu.
Flip masseert haar slaap en gezicht.
Joanne: je maakt het veel makkelijker voor me om ermee om te gaan.
Flip geeft haar een zoen,
Joanne: nog 1 en Flip vertrekt.
Joanne: kom terug en nog 1
Flip hupst terug naar binnen zingend: " isn't she wonderful".
Prinsesje blijft achter onder een paars dekbed in de tuin.
Zal wel niet heel lang meer duren voordat Flip terugkomt,
Edit: 5 minuten nadat flip is verdwenen zit Joanne al binnen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'daarom trek ik nu zoveel na je toe omdat ik zo bang ben om weg te gaan, Ik wil echt niet genomineerd worden. boeit me geen reet wat iedereen van me vindt.
Het lijkt wel een scene uit een soapseriequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
Dan toch maar even een stukje streamverslag hier voor degene die het niet gelezen hebben.
[..]
nou, zeg dat wel. Mo en maik bedoel je toch? Jo en flipse vind ik nog wel te pruimen, die zitten niet te lebberenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Is het ene kotsstel uit elkaar, krijg je weer een nieuwe
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ze toch meer karakter dan ik dacht.
Misselijkmakend prinsessengedragquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
Dan toch maar even een stukje streamverslag hier voor degene die het niet gelezen hebben.
[..]
Zo doet ze al langer tegen Sharon en Sharon trekt zich er gewoon gen fuck van aan pmdat ze vast en zeker weet dat het verspilde energie is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.
Nog niet nee, dat staat pas in het script voor als 1 van hun toch nog eens genomineerd komt te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nou, zeg dat wel. Mo en maik bedoel je toch? Jo en flipse vind ik nog wel te pruimen, die zitten niet te lebberen
Het is net love story ipv secret story zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Is het ene kotsstel uit elkaar, krijg je weer een nieuwe
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarin heb je gelijk. Niemand die het miss opvalt, maar ze maakt vandaag steeds opmerkingen richting Sharon, van die steekjes onder water. Wrsch om de anderen attent te maken op Sharon. Ik erger me er kapot aan. Ze doet het zo sneaky.
dat denk ik ook. Maar wel achter haar rug om natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Dat ze het populairst bleek donderdag heeft kwaad bloed gezet blijkbaar.
Voorlopig gaat het nog wel subtiel maar de steken zullen nog wel harder worden.
Bij mij ook hoor. De meest onsportieve speler van het hele stel. Kutjong.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Misselijkmakend prinsessengedrag![]()
En Flip is een paar weken geleden al van zijn voetstuk gevallen
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Gerard benoemd nu letterlijk Joanna;s geheim.
"Ze zat vannacht rechtop in bed, dus misschine is het wel gewoon slaapwandelen"
Laura: "Ja maar dat doet ze altijd en da's geen slaapwandelen"
Gerard " Maar dan is het gewoon de medische term, slaapwandelen"
Klopt precies, Sharon trekt zich er niets van aan. Maar aangezien ze in battle zijn, hoopt Laura dat ze bijval krijgt tegen Sharon en dat is echt uitgekookt. Monique is erg fanatiek en snel geergerd. Dat zou weleens tegen Sharon kunnen richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo doet ze al langer tegen Sharon en Sharon trekt zich er gewoon gen fuck van aan pmdat ze vast en zeker weet dat het verspilde energie is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
wat is laura in godsnaam aan het doen?? spinazie wokken??
Flip heeft zover ik heb begrepen al opge-eist dat hij de volgende keer eerst mag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
Oei wat ben ik blij met jouw reactie, dacht dat ik spoken zagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar het is wel duidelijk dat de aanval op Sharon voorzichtig is ingezet door de andere vrouwen.
Sharon is ook veranderd na die poll......quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Hij kan niet drukken, nul euro. Dat is de kracht van Geer, gewoon nul euro in je kluis hebben en toch ver komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef akveor het volgende:
Oww mooi dat er toch nog iemand Gerat volgt.
Gaat ie ervoor drukken?
nah nee, ik sla maar ff over als je het niet erg vindt hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker toch met een uitje en knoflook en een rood pepertje
Yep!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Spinazie met spekes wokken is lekker hoor!quote:
Laura wil Karim en Geer krijg je er dan automatisch bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hangt Laura ineens veel bij Gerard, Sharon en Karim rond zeker omdat ze alle drie een keer te meeste stemmen hadden
Hoi Mama, je hebt haar ook door?quote:
Op wat voor manier ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Sharon is ook veranderd na die poll......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |