dat is Sharonquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van Laura hoe ze die aardappelschijfjes een voor een op de bakplaat legt.
Sharon legt ze op de plaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van Laura hoe ze die aardappelschijfjes een voor een op de bakplaat legt.
ja indd, en het is niet zomaar voor niks dat dennis haar eruit geflikkerd heeft lijkt me,die is blij van het gezeik van jo en mamajo af te zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.
Neehoor, want " Flipje is zo lief want hij heeft engelen-geduld" - Joannaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.
Weet zij daar ook van ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik ga bij de volgende SST ook meedoen.
Mijn geheim is dat ik een langdurige en intieme relatie gehad heb met een bekende actrice en een bekende zangeres.
ja innd en hoe laura die aardappels snijd. als ze een aardappelmesje pakt gaat het drie keer snellerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
EDIT: Sharon
wel hoor, een echt Bossche, maar ik heb niet de behoefte naar het gerampetamp van anderen te gaan zitten kijken doe het liever zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hej, niet zo Hollands preuts he, of ben je geen echte brabo
Joah, maar 1 van de 2 gaat dat zeker niet bevestigenquote:
Pic's or it didn't happenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Joah, maar 1 van de 2 gaat dat zeker niet bevestigen
Kom maar door in de pmquote:
Ja joh, zij kan gewoon geen 23 zijn,... eerder 33 denkquote:
Dus als je het zegt, dan is het goed. Begin ik er hier ook eens meequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doet ze nooit, maar dat zegt ze zelf ook
Volgens mij nog niksquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog iets mee gekregen of ze wel of niet nog iets voor Alex hebben gedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |