Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."quote:
waarom gaan ze dan niet naar die roze wolk toe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is toch schattig zo'n verliefd stelletje, lekker samen op de roze wolk.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
nou schiet ik in de lachquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ben blij dat ik kan genieten van het zien van echte liefde.
hahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
daar mogen we blij om zijn, stel je voor dat je zo'n harige balzak van m zietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
Hej! niet zo negatief over Lau hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als er twee mensen moesten vertrekken donderdag.
en dan het liefst de twee stelletjes uit elkaar...wie ervan vertrekt, maakt mij
niet zoveel uit. Ik vind ze alle vier nietsDe vertrekkende moet Laura meteen
meenemen als ballast
ik heb je steeds gesteund om Alex ook te steunen, maar je moet niet tever gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hej! niet zo negatief over Lau he
Ok das goed, Oeteldonkse SST meeting organiseren ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je steeds gesteund om Alex ook te steunen, maar je moet niet tever gaan natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ok das goed, Oeteldonkse SST meeting organiseren ?
Ze lult er nu zoveel over dat het me niks verbaast als je nu op dieflutwebshopsite kunt lezen dat ie in de aanbieding is.quote:
nou wie weet snijd ze haar duim er nog wel afquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
kijk dan hoe laura aardappel schijfjes snijdt...met een levensgroot vlees mes...en ze doet het zo lekker onhandig ook nog
En dan mag ze naar huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou wie weet snijd ze haar duim er nog wel af
Zo is het maar net. Met dank aan Hummie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
Djoon je gaat niet. Dat weet ze donders goed want ze moet haar rol nog spelen. De opbloeiende liefde tussen Djoon en Flip. Staat in het script.
Laura dóet nu tenminste iets, ze moet wel nu ze geen Guido of Alex meer heeft om te kriebelen, die vingers jeuken natuurlijk nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
kijk dan hoe laura aardappel schijfjes snijdt...met een levensgroot vlees mes...en ze doet het zo lekker onhandig ook nog
Ja en als het laura is moet ze of Mo of Jo meenemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als er twee mensen moesten vertrekken donderdag.
en dan het liefst de twee stelletjes uit elkaar...wie ervan vertrekt, maakt mij
niet zoveel uit. Ik vind ze alle vier nietsDe vertrekkende moet Laura meteen
meenemen als ballast
Ze kan zichzelf toch nog kroelen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura dóet nu tenminste iets, ze moet wel nu ze geen Guido of Alex meer heeft om te kriebelen, die vingers jeuken natuurlijk nu
dat zal toch niet waar zijn hé...heb nu wel genoeg stelletjes gezien..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
Djoon je gaat niet. Dat weet ze donders goed want ze moet haar rol nog spelen. De opbloeiende liefde tussen Djoon en Flip. Staat in het script.
feestjes dacht ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
en maar slijmen, jootje.....ik vind wel dat de stem altijd leuke opdrachten verzint
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
en maar slijmen, jootje.....ik vind wel dat de stem altijd leuke opdrachten verzint
Hej, niet zo Hollands preuts he, of ben je geen echte braboquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat zal toch niet waar zijn hé...heb nu wel genoeg stelletjes gezien..
ze moeten een rls maken, waarbij het verboden is bij elkaar op de
slaapkamers te komen, dan hebben we in elk geval geen neuksessies meer.
zou al veel schelen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en als het laura is moet ze of Mo of Jo meenemen.![]()
Blij dat mijn streams uit staan :0quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van Laura hoe ze die aardappelschijfjes een voor een op de bakplaat legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |