Ik vind zowel Geer als Sharon echt sociale mensen. Dat Sharon zich af en toe voor het karretje laat spannen van Jo reken ik niet mee. Dat mens claimt alles en iedereen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
Of Sharon...
Lijkt me dat Sharon en Gerat voor het merendeel dezelfde fans hebben en dus hun stemmen moeten verdelen.
Zou ook maar het beste zijn. Sharon voegt vanaf het begin al weinig toe behalve dat ze zich als een 40 jarige moeder gedraagt.
De 5-kamp was één onderdeel is door de Stem gezegd. "Het volgende onderdeel is een 5-kamp...."quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.
Vind hem meer diepgang hebben dan zo iets plats als analex dat is maar een diepgang van zo'n 20 centimeter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou kom niet meer bij van het lachen
Lijkt het me ook het meest logisch ja, maar denk wel meer punten waard als gisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De 5-kamp was één onderdeel is door de Stem gezegd. "Het volgende onderdeel is een 5-kamp...."
Wat hij later een meerkamp noemde.
Goedenavond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
Nou duurt wel lang die uitbrander die sharon krijgt dan dat die sl er nog op zit...![]()
Goeieavond allemaal...
Holaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
Nou duurt wel lang die uitbrander die sharon krijgt dan dat die sl er nog op zit...![]()
Goeieavond allemaal...
Daarom heb ik dat ook nog niet meegenomen in mijn sheet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Lijkt het me ook het meest logisch ja, maar denk wel meer punten waard als gisteren.
Ik denk zelf dat de uiteindelijke winnaar van de 5kamp 10 punten krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.
Ik zocht op Sharron en dans ;0quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Wie is dat? Maik voor de borstverkleining?
Dus niet volgens eix=cos x + i sin x (Euler's formule)quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de uiteindelijke winnaar van de 5kamp 10 punten krijgt.
Lijkt me wel zo logisch om voor elke battle 10 punten toe te kennen, anders is het te snel bekeken...
Probeer in ieder geval een formule te quoten die er mee te maken heeft, snuggerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dus niet volgens eix=cos x + i sin x (Euler's formule)
Ik zou em geen rang geven boven Oberstrassenbahnführer.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand zijn hoofd niet onder water durfde te doen.....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand zijn hoofd niet onder water durfde te doen.....
[ afbeelding ]
Graaaaaapjeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Probeer in ieder geval een formule te quoten die er mee te maken heeft, snugger
Of ze wil kriebelen met Flipsequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat weer onder de dekens liggen in de witte zithoek? Ze wil weer een privé stream?
Ze ligt te bedenken hoe ze van die psoriasis af komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat weer onder de dekens liggen in de witte zithoek? Ze wil weer een privé stream?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
dat geklit van Mo en Maik komt me mijn neusgaten uit.
Niet met zo'n smegmapapje iigquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ze ligt te bedenken hoe ze van die psoriasis af komt
Dit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
+1quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |