Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat beton
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef akveor het volgende:
Nou dat Jeff de bewoners maar heeft mogen smaken.
niet te geloven gewoon. onvoorstelbaar domquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Ridders hebben meestal een muur om hun kasteel en ook nog een gracht, verbaasd toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Te sneu gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die moeten ze het huis uitzetten. Schreeuwt moord en brand als ze weggestemd wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
jo gaat echt niet naar huis, ook niet als ze het programma uit moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |