quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef suksan het volgende:
[..]
nee ik zie haar nu niet maar ik zag wel haar team spirit en die vind ik veel beter dan die bazige tiener sharon
Ze jatten alles van andere zenders, ze zijn nog te stom om zelf iets te verzinnen bij dat Nep5.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou, wat zouden ze van Fear Factor overgenomen hebben qua eten
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze jatten alles van andere zenders, ze zijn nog te stom om zelf iets te verzinnen bij dat Nep5.
stand 2-2quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Zzoos het volgende:
Avond allemaal
Team sharon al aan de winnende hand?
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).quote:
Joh, er zijn grotere drama's aan de hand in de wereld, maar dit is het SST topic, dus "geinige" opmerkingen richting RL zijn te verwachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).
Nee,even serieus, wat een drama daar.
Hoop het ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Zzoos het volgende:
[..]
thanks kom net thuis van het werk nu maar hopen dat ze die laatste winnen dan
Tja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).
Te erg jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel live in de Daily toen ik laat aan het eten was gisteren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ze kunnen dit natuurlijk niet op de streams laten zien tijdens etenstijd.
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat betonquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie dit al gezien dan?
http://twitter.com/SST_Alexander
Tsja, over drama's gesproken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie dit al gezien dan?
http://twitter.com/SST_Alexander
indd...zag je die domme antwoorden van hem? tjongejonge echt een dikke betonplaat hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat beton
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat beton
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef akveor het volgende:
Nou dat Jeff de bewoners maar heeft mogen smaken.
niet te geloven gewoon. onvoorstelbaar domquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Ridders hebben meestal een muur om hun kasteel en ook nog een gracht, verbaasd toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Te sneu gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die moeten ze het huis uitzetten. Schreeuwt moord en brand als ze weggestemd wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
jo gaat echt niet naar huis, ook niet als ze het programma uit moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |