Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkersquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom streamlock? Wij kijken toch wel naar de dailies!!
We hebben 2 1/2 opdracht vandaag wel gezien en 1 1/2 (deze meegeteld) niet gezien...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef Misiuuu het volgende:
Is er nu bij elke opdracht een SL?
Ik kom net thuis en zet tv aan hoorde dat ze een opdracht kregen en 'boem' SL
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummerquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Vultarian het volgende:
d
[..]
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummer
en daar vergis je je inquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkers
hebben ze de tepels van Flip gevonden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
De moderatie zuigt hier behoorlijk. Geen enkele mod aanwezig, al dagen niet.
Oh Oh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Gert en Pietje zijn er vaak snachtsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef jesje1982 het volgende:
gisteravond pietje nog hier gezien en gert ook vandaag nog geen mod gezien idd
en rond uitzendingtijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gert en Pietje zijn er vaak snachts
Ze moeten ook de kans krijgen om te slapen hahahaquote:
in de uitzendingen topics hangen er altijd wel een hele berg rond jaquote:
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?quote:
Tuurlijk, maar de kans is groot dat op zo'n mooie zaterdag als deze geen modjes aanwezig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?
Alle 2????quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
Alle Alex fans zijn dus over gestapt op Laura zie ik?..
die zijn druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?
jup, hij ging bij moniek zo die kleffe tunnel inquote:
denk ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
och ja, ik vind dat worselen en zo wel leuk en er dtaat heel wat o[ het spel dus speule doen ze welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk..dat is ook zo..maar secret story...spelletjes waar een oma van 90 nog fitter is...het zijn echte hangdozen daar zo...ze hebben niets te doen...een of 2 man maken ontbijtje klaar..aanschuifen en voor de test dom lullen en prive scenes bespreken...ik wens soms echt de oude bb terug...
Tuurlijk wel, Laura doet ons aan Alex herinneren!quote:
Hell NO !!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
Met die hoeveelheid smegma zal het niet zomaar klef zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, hij ging bij moniek zo die kleffe tunnel in
...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura doet ons aan Alex herinneren!
In deze mindset gaat ze over lijken.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom willen ze Mo toch steeds aan het huilen maken, nu weer levende schietschijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |