Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkersquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom streamlock? Wij kijken toch wel naar de dailies!!
We hebben 2 1/2 opdracht vandaag wel gezien en 1 1/2 (deze meegeteld) niet gezien...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef Misiuuu het volgende:
Is er nu bij elke opdracht een SL?
Ik kom net thuis en zet tv aan hoorde dat ze een opdracht kregen en 'boem' SL
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummerquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Vultarian het volgende:
d
[..]
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummer
en daar vergis je je inquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkers
hebben ze de tepels van Flip gevonden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
De moderatie zuigt hier behoorlijk. Geen enkele mod aanwezig, al dagen niet.
Oh Oh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Gert en Pietje zijn er vaak snachtsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef jesje1982 het volgende:
gisteravond pietje nog hier gezien en gert ook vandaag nog geen mod gezien idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |