No way hun, Maik is de lul.quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heb ik niet.. ook geen andere dingen.
gewoon googlen op smegma en dan afbeeldignen
en wie heeft dat topic geopendquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaar off-topic.
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #11
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Zo, sjerron kwijgt een uitbrandert waarschijnlijk
Waarom? En van wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Zo, sjerron kwijgt een uitbrandert waarschijnlijk
Van mij, omdat ze meer moet sporten om dat babyvet kwijt te raken, omdat ze wel goeie tieten heeft!quote:
volgens mij kun je ze gewoon gratis kijken hoor... Ik bedoel op de secretstory sitequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben blij dat ik niet betaal voor de streams
Of Sharon...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
zijn punten aan de battles verbonden he, misschien handig om ook bij te houden.
gister leverde dat 10 punten ook voor the fobiacs, van vandaag (nog) niet bekend.
als je mij een code geeft misschien wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Doet deze het wel? http://secretstory.yb.nl/live/
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de 5-kamp is de puntenverdeling niet duidelijk, of dat 3-2 is of alle 5 punten voor de winnaar.
Geratquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Of Sharon...
Lijkt me dat Sharon en Gerat voor het merendeel dezelfde fans hebben en dus hun stemmen moeten verdelen.
Zou ook maar het beste zijn. Sharon voegt vanaf het begin al weinig toe behalve dat ze zich als een 40 jarige moeder gedraagt.
Nou kom niet meer bij van het lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
GeratMooie woordspeling met het woord rat door Gerard zelf geintroduceerd.
![]()
Humor
Dat kan ik me eigenlijk helemaal niet voorstellen. Het zijn een beetje de uitersten op de Snugger-schaal. En ook op de "toevoegen" schaal zitten ze ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Of Sharon...
Lijkt me dat Sharon en Gerat voor het merendeel dezelfde fans hebben en dus hun stemmen moeten verdelen.
Zou ook maar het beste zijn. Sharon voegt vanaf het begin al weinig toe behalve dat ze zich als een 40 jarige moeder gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |