Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."quote:
waarom gaan ze dan niet naar die roze wolk toe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is toch schattig zo'n verliefd stelletje, lekker samen op de roze wolk.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
nou schiet ik in de lachquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ben blij dat ik kan genieten van het zien van echte liefde.
hahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
daar mogen we blij om zijn, stel je voor dat je zo'n harige balzak van m zietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
Hej! niet zo negatief over Lau hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als er twee mensen moesten vertrekken donderdag.
en dan het liefst de twee stelletjes uit elkaar...wie ervan vertrekt, maakt mij
niet zoveel uit. Ik vind ze alle vier nietsDe vertrekkende moet Laura meteen
meenemen als ballast
ik heb je steeds gesteund om Alex ook te steunen, maar je moet niet tever gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hej! niet zo negatief over Lau he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |