quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef Blackprinces het volgende:
En flip wil douchen maar Jo houdt m weer eens op
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.
Wat is daar dan precies zo top aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
Je hebt nu echt 2 koppels en dan, Sharon Karin en Gerard natuurlijk en ik denk dat Laura zich daar een beetje bij gaat voegen...
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna is echt zo van ikke ikke en de rest kan stikken
Dat zal toch die 'foute feestavond'wel zijn , ze moesten toch iets opvoeren, de mannen geloof ik YMCA en de vrouwen ook iets.quote:
Laura moet echt oprotten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Het eten smaakt beterquote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
erg he? zo'n vent zou je toch gewoon niet willen??
Ik wil ook wel eens tegengas op ze tijd...
Omdat de rest bijna geen fuck doet.quote:
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Blackprinces het volgende:
Jo: niemand heeft zoveel geduld met me (als flip)
En dan nog doen ze het om haar te pestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar dan moeten we wel zo stikken zonder dat ZIJ er last van heeft ook nog he.
Vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was al zo de afspraak, maar dat gaat niet werken, want Laura haat Sharon en sneert ook steeds tegen haar.
Gewoon ene oor in, andere uit. Dat hebben heul heul veel mannen hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf wel heeeeel erg knap van Flip, ik dnek dat er heel weinig mannen zijn die DAT geduld bij haar kunnen opbrengen.
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En dan verdiend hij niet beter, als hondjezijndequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
ik zie haar echt daarvoor in staat inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat het nog zo lullen dat flip meegaat als zij dat huis uitgetrapt wordt.
Met een partner?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon ene oor in, andere uit. hebben heul heuk veel mannen hoor.
Ah okay, je wou de rest even afzeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat de rest bijna geen fuck doet.
TopGear.
Juist iemand die eens ff goed zegt, en nu opgesodemietert met je geouwehoer en je gezeik, denk ook eens aan de anderen hier in het huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is knap van m, maar ook superstom. Jo heeft iemand nodig die haar terecht wijst en die niet in haar mee gaat.
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nja, zolang ze elkaar niet nomineren hoeven ze geen dikke vrienden te zijn. Daarnaast weten ze van elkaar dat ze wel nodig hebben om een 5-3 situatie te vermijden.
Nee, tegen het beeldscherm pratenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Blackprinces het volgende:
neeeeeeeeeee laat haar niet tegen ons praten!!
Hij zei toch dan ga je tegen de streamers praten he?
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef chufi het volgende:
Karim en Geer zingen een vaag lied ..
[ afbeelding ]
Jo in de tuin lijkt zich er aan te storen
oh ik dacht echt dat hij zei dan ga je toch tegen de streamers praten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee, tegen het beeldscherm praten
Ze mag best hier komen lullen, maar ik zal haar altijd Psoriasis noemen
Laura is niet liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar dat is de bedoeling niet van Laura hoor, dat kan niet anders dan escaleren en dan krijg Sharon de schuld. Want Laura is lief
Hmm daar zou ik ook wel wat over gaan zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zingen " I wil always love you" van Whitney Houston, maar in het Nederlands, juist omdat het totaal niet klinkt zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |