Laura lui valt wel mee hoor, ze doet meer dan flip, mo, jo en maik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef bamby het volgende:
Heb wel respect voor sharon, je zal maar al 8 weken lang met een jankende mootje een ikke ikke joanna en een laura die te lui is om op haar poten te blijven staan zitten opgescheept zitten, meisje is 20.Had die 3 allang met hun koppen tegen elkaar geslagen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Laura lui valt wel mee hoor, ze doet meer dan flip, mo, jo en maik.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Een nekschatje...![]()
(geen paniek grapjuh)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
fobiacs leiden 13-2 na vandaag. 3 v/d 5 meerkamponderdelen gewonnen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef bamby het volgende:
Heb wel respect voor sharon, je zal maar al 8 weken lang met een jankende mootje een ikke ikke joanna en een laura die te lui is om op haar poten te blijven staan opgescheept zitten, meisje is 20.Had die 3 allang met hun koppen tegen elkaar geslagen.
Had je dat verwacht danquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Een weekje weinig tijd voor de cos, maar merk er is weinig veranderd hahahaha.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Idd ietsje meer, de rest komt op Karim, Gerard en Sharon terecht en Jo als ze in schoonmaakmodus isquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is der vriendje kwijt en jij noemt dat niks.
We hebben je wel gemistquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Speciaal voor jou ga ik dat dan doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie streamverslagen geschrevenDus lees ze maar
![]()
Hehe niemand vrees ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur toch
Dus ik lig er niet wakker van
Aan Mo kan ik me nog lekker irriteren, maar Laura is zelfs te nietszeggend om me aan te irriteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Lau er voor Mo&Maik uitvliegt.
Nietszeggend kind die nul inbreng heeft.
Mo misschien wel irritant, maar beter dat dan die slome lijs
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Lau er voor Mo&Maik uitvliegt.
Nietszeggend kind die nul inbreng heeft.
Mo misschien wel irritant, maar beter dat dan die slome lijs
Uh Maik bij mij ook hoor, glibberjanusquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben je wel gemistMaar bereid je voor, Laura is helemaal uit bij de meeste Fokkers ( ook bij mij ) Maar wel blijven hoor, heel snel doorscrollen
Mooi!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik dat dan doen
Kijk daar is ze weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
Dat zie dus absoluut niet zo. Als er zich iemand bewust is van de camera's is het juist Sharon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon een van de weinige is die de camera's vergeet. Maar ze kan heel dominant zijn, dat zeer zeker
Thanks voor de tip hahaha. ga dat dan ook maar doen, snel doorscrollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben je wel gemistMaar bereid je voor, Laura is helemaal uit bij de meeste Fokkers ( ook bij mij ) Maar wel blijven hoor, heel snel doorscrollen
Is Lexaflex nog niet bij je langs geweest om zich voor te stellen???quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahaha, je weet mijn voorkeur toch
Dus ik lig er niet wakker van
Ik heb ze ook gebruikt om even bij te lezen. merciquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangtquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kijk daar is ze weer![]()
![]()
![]()
Heb je die faalhaas al de waarheid verteld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik kan me voorstellen dat de moeder van Sharon trots op haar is.
Denk het ook ze kan tenminste goed voor zichzelf zorgen.En neemt veel taken op zich kan je van die andere 3 niet zeggen op het schoonmaken van jo na.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik kan me voorstellen dat de moeder van Sharon trots op haar is.
Had het vanmiddag nog over je. Dacht dat je bewust wegbleef omdat Laura met de grond gelijk wordt gemaakt, en ik maak me daar nu ook schuldig aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Thanks voor de tip hahaha. ga dat dan ook maar doen, snel doorscrollen
Maar wel leuk dat ik gemist ben
hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangt
wat jammer nou Je moet het hem echt vertellenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb geen idee waar die uithangt
Leuk je hier weer es te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zo, goedenavond allemaal
En ons er van op de hoogte houden!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat jammer nou Je moet het hem echt vertellen![]()
Nou daar maak ik me niet druk over hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had het vanmiddag nog over je. Dacht dat je bewust wegbleef omdat Laura met de grond gelijk wordt gemaakt, en ik maak me daar nu ook schuldig aanMaar blijbaar ( gelukkig) is dat niet je reden geweest. Achja, je zit nu eenmaal op fok he?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Leuk je hier weer es te zien.![]()
Vast ook blij dat Faalex weg is ?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou daar maak ik me niet druk over hoor
Ik laat me niet zomaar wegjagen hahahaha.
Ik had gewoon een drukke week......
Straks staat hij nog met zijn koffers voor Laura's huis als ze uit sst is om te gaan samenwonenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi
misschien is hij al een afspraak met laura's ouders aan het maken. hij dringt zich maar al te graag op
oh ja, hij wil meteen in laura's gehuurde stukje varkensstal trekken....in haar mooie roze kamer !quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Straks staat hij nog met zijn koffers voor Laura's huis als ze uit sst is om te gaan samenwonen
Je bent gewoon getiptquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou daar maak ik me niet druk over hoor
Ik laat me niet zomaar wegjagen hahahaha.
Ik had gewoon een drukke week......
ET Phone Home ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |