Ze heeft de plek van Alex overgenomen zodat het eigenlijk 4-4 wordt ipv 5-3. Gerard is er ook wel blij mee kijkend naar zijn weekfilmpje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hangt Laura ineens veel bij Gerard, Sharon en Karim rond zeker omdat ze alle drie een keer te meeste stemmen hadden
spinazie met komkommer.....sorry maar lijkt me echt niet lekkerquote:
Ik vind het juist opmerkelijk om te zien, daar waar ze eerst door die andere wijven niet echt serieus werd genomen, eerder iets van meelij, zijn ze nu bang van d'r.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Op wat voor manier ?
Is ze arroganter dan voorheen of heeft dat met haar captainschap te maken.
Ik heb zelf niet echt verschil gemerkt.
Probeer het maar eens, ik doe het ook en het is lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
spinazie met komkommer.....sorry maar lijkt me echt niet lekker
komkommer moet je rauw eten vind ik
Ben het met je eens, spinazie wokken is lekker, Alleen komkommer moet rauw!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
mjah, ik eet geen komkommer..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
komkommersoep is anders ook heel lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
komkommersoep is anders ook heel lekker
Wat denk je, via een poll de populairste zijn. Jalousy is a bitch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind het juist opmerkelijk om te zien, daar waar ze eerst door die andere wijven niet echt serieus werd genomen, eerder iets van meelij, zijn ze nu bang van d'r.
Waar kan je dat kopen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat hoort in of uit een blikje te zijn zoals Popey (die van de sailorman) dat eet.
Zelfverzekerder geworden. Geeft vaker tegengas als iets haar niet zint.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Op wat voor manier ?
Is ze arroganter dan voorheen of heeft dat met haar captainschap te maken.
Ik heb zelf niet echt verschil gemerkt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je, via een poll de populairste zijn. Jalousy is a bitch.
smegma?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dikke plakken om en om bakken, met uitjes en knoflookteentjes, is echt prima eten, vooral bij Indisch eten
Oww ja da's waar ook. Hij gaf de andere bewoners zoveel clues over zijn geheim dat de andere bewoners er niet onderuit konden om z'n geheim te raden. Dat was toch Gerat z'n eigen taktiek?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan niet drukken, nul euro. Dat is de kracht van Geer, gewoon nul euro in je kluis hebben en toch ver komen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww ja da's waar ook. Hij gaf de andere bewoners zoveel clues over zijn geheim dat de andere bewoners er niet onderuit konden om z'n geheim te raden. Dat was toch Gerard z'n eigen taktiek?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waar kan je dat kopen dan?
Ik zie het alleen vers, of ingevroren in een pak vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |