quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef suksan het volgende:
[..]
nee ik zie haar nu niet maar ik zag wel haar team spirit en die vind ik veel beter dan die bazige tiener sharon
Ze jatten alles van andere zenders, ze zijn nog te stom om zelf iets te verzinnen bij dat Nep5.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou, wat zouden ze van Fear Factor overgenomen hebben qua eten
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze jatten alles van andere zenders, ze zijn nog te stom om zelf iets te verzinnen bij dat Nep5.
stand 2-2quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Zzoos het volgende:
Avond allemaal
Team sharon al aan de winnende hand?
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).quote:
Joh, er zijn grotere drama's aan de hand in de wereld, maar dit is het SST topic, dus "geinige" opmerkingen richting RL zijn te verwachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).
Nee,even serieus, wat een drama daar.
Hoop het ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Zzoos het volgende:
[..]
thanks kom net thuis van het werk nu maar hopen dat ze die laatste winnen dan
Tja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen dus nog grotere gekken rond dan in het SST huis. (buiten Karim, Geer en Sharon dan).
Te erg jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel live in de Daily toen ik laat aan het eten was gisteren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ze kunnen dit natuurlijk niet op de streams laten zien tijdens etenstijd.
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat betonquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie dit al gezien dan?
http://twitter.com/SST_Alexander
Tsja, over drama's gesproken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie dit al gezien dan?
http://twitter.com/SST_Alexander
indd...zag je die domme antwoorden van hem? tjongejonge echt een dikke betonplaat hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat beton
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Die jongen komt zo van een koude kermis thuis, die heeft geen bord voor zijn kop maar een plaat beton
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef akveor het volgende:
Nou dat Jeff de bewoners maar heeft mogen smaken.
niet te geloven gewoon. onvoorstelbaar domquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Ridders hebben meestal een muur om hun kasteel en ook nog een gracht, verbaasd toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een hele betoncentrale lijkt me. Ik ben het nu ook aan het lezen die twitterpagina van hem maar hij heeft t bijna alleen maar over Lauw.En Geer is zijn beste vriend (lees enige vriend)
Te sneu gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die moeten ze het huis uitzetten. Schreeuwt moord en brand als ze weggestemd wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
jo gaat echt niet naar huis, ook niet als ze het programma uit moet
de regie zorgt er vast voor dat ze vandaag of morgen weer gelijk komen te staanquote:
Zwaar off-topic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
7 Snelle jellequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaar off-topic.
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #11
Ohhw, maar morgen staat alles toch op de net5 site?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:44 schreef rita1959 het volgende:
[..]
das afwachten he, je weet maar nooit
zijn er inmiddels al 7 doden en nog 3 kritiekquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaar off-topic.
Joanna is stiekum ook een...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:44 schreef Capt1caveman het volgende:
"Ik heb fakking gezogen als een motherfakker"......
7 inmiddelsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaar off-topic.
Maakt die rechter nu een foto van haar eigen kont?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna is stiekum ook een...
[ afbeelding ]
Goeie deal voor komende donderdag lijkt mij? Moet ze de derde arm van Flip breken!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Mylene het volgende:
Joanna breekt liever een arm dan dat ze naar huis moet.
Of ze stopt er zo'n tril-ei in net als Mo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maakt die rechter nu een foto van haar eigen kont?
gaat ze ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Joanna benadrukt nogmaals dat ze niet huis wil.
ik word er wel opgewonden van! ;0quote:
Ik verwees alleen naar het topic die over dit geval gaat. De inhoud en TT zal me aan m'n bibs oxideren.quote:
lijkt het inderdaad op, die 2 blijven relaxed liggenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
Ik verstond dat wij streamers ons moesten verzamelen in onze slaapkamers...![]()
he, ben jij sst_roevkaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
Ik verstond dat wij streamers ons moesten verzamelen in onze slaapkamers...![]()
Ik versta elke keer streamers ipv screamersquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
Een aantal van ons verstond dat de eerste keer net ook, maar misschien zijn we gewoon oost-indisch doof.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
dat gevoel heb ik ook......quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef Flashbox het volgende:
Ik lach me kapot als Gerard het er om doet om die Joanna op de stoel te krijgen
zijn punten aan de battles verbonden he, misschien handig om ook bij te houden.quote:
En jij denkt dat Jo vertrekt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef Flashbox het volgende:
Is er ruzie geweest?quote:
Wel, ik ben ook maar aan het googlenquote:
Dat kan ze zelfs liggend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef Stability het volgende:
LAU AARDAPPELS SCHILLEN??????????????????????????????
Ongelofelijk heel google afbeeldingen staat er mee volquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Wel, ik ben ook maar aan het googlen
En dat ie dan zelf moest vertrekken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef Flashbox het volgende:
Heb ik niet.. ook geen andere dingen.quote:
No way hun, Maik is de lul.quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heb ik niet.. ook geen andere dingen.
gewoon googlen op smegma en dan afbeeldignen
en wie heeft dat topic geopendquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaar off-topic.
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #11
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Zo, sjerron kwijgt een uitbrandert waarschijnlijk
Waarom? En van wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Zo, sjerron kwijgt een uitbrandert waarschijnlijk
Van mij, omdat ze meer moet sporten om dat babyvet kwijt te raken, omdat ze wel goeie tieten heeft!quote:
volgens mij kun je ze gewoon gratis kijken hoor... Ik bedoel op de secretstory sitequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben blij dat ik niet betaal voor de streams
Of Sharon...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
zijn punten aan de battles verbonden he, misschien handig om ook bij te houden.
gister leverde dat 10 punten ook voor the fobiacs, van vandaag (nog) niet bekend.
als je mij een code geeft misschien wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Doet deze het wel? http://secretstory.yb.nl/live/
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de 5-kamp is de puntenverdeling niet duidelijk, of dat 3-2 is of alle 5 punten voor de winnaar.
Geratquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Of Sharon...
Lijkt me dat Sharon en Gerat voor het merendeel dezelfde fans hebben en dus hun stemmen moeten verdelen.
Zou ook maar het beste zijn. Sharon voegt vanaf het begin al weinig toe behalve dat ze zich als een 40 jarige moeder gedraagt.
Nou kom niet meer bij van het lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
GeratMooie woordspeling met het woord rat door Gerard zelf geintroduceerd.
![]()
Humor
Dat kan ik me eigenlijk helemaal niet voorstellen. Het zijn een beetje de uitersten op de Snugger-schaal. En ook op de "toevoegen" schaal zitten ze ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Of Sharon...
Lijkt me dat Sharon en Gerat voor het merendeel dezelfde fans hebben en dus hun stemmen moeten verdelen.
Zou ook maar het beste zijn. Sharon voegt vanaf het begin al weinig toe behalve dat ze zich als een 40 jarige moeder gedraagt.
Ik vind zowel Geer als Sharon echt sociale mensen. Dat Sharon zich af en toe voor het karretje laat spannen van Jo reken ik niet mee. Dat mens claimt alles en iedereen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef akveor het volgende:
Of Sharon...
De 5-kamp was één onderdeel is door de Stem gezegd. "Het volgende onderdeel is een 5-kamp...."quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.
Vind hem meer diepgang hebben dan zo iets plats als analex dat is maar een diepgang van zo'n 20 centimeter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou kom niet meer bij van het lachen
Lijkt het me ook het meest logisch ja, maar denk wel meer punten waard als gisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De 5-kamp was één onderdeel is door de Stem gezegd. "Het volgende onderdeel is een 5-kamp...."
Wat hij later een meerkamp noemde.
Goedenavond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
Nou duurt wel lang die uitbrander die sharon krijgt dan dat die sl er nog op zit...![]()
Goeieavond allemaal...
Holaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
Nou duurt wel lang die uitbrander die sharon krijgt dan dat die sl er nog op zit...![]()
Goeieavond allemaal...
Daarom heb ik dat ook nog niet meegenomen in mijn sheet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Lijkt het me ook het meest logisch ja, maar denk wel meer punten waard als gisteren.
Ik denk zelf dat de uiteindelijke winnaar van de 5kamp 10 punten krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, 5 punten in totaal lijkt me sterk als gister 10 punten waard was. en ook nog de vraag of het per onderdeel v/d meerkamp wordt bekeken of de meerkamp in het geval.
Ik zocht op Sharron en dans ;0quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Wie is dat? Maik voor de borstverkleining?
Dus niet volgens eix=cos x + i sin x (Euler's formule)quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de uiteindelijke winnaar van de 5kamp 10 punten krijgt.
Lijkt me wel zo logisch om voor elke battle 10 punten toe te kennen, anders is het te snel bekeken...
Probeer in ieder geval een formule te quoten die er mee te maken heeft, snuggerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dus niet volgens eix=cos x + i sin x (Euler's formule)
Ik zou em geen rang geven boven Oberstrassenbahnführer.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand zijn hoofd niet onder water durfde te doen.....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand zijn hoofd niet onder water durfde te doen.....
[ afbeelding ]
Graaaaaapjeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Probeer in ieder geval een formule te quoten die er mee te maken heeft, snugger
Of ze wil kriebelen met Flipsequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat weer onder de dekens liggen in de witte zithoek? Ze wil weer een privé stream?
Ze ligt te bedenken hoe ze van die psoriasis af komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat weer onder de dekens liggen in de witte zithoek? Ze wil weer een privé stream?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
dat geklit van Mo en Maik komt me mijn neusgaten uit.
Niet met zo'n smegmapapje iigquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ze ligt te bedenken hoe ze van die psoriasis af komt
Dit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
+1quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."quote:
waarom gaan ze dan niet naar die roze wolk toe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is toch schattig zo'n verliefd stelletje, lekker samen op de roze wolk.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo en Maik hebben de Stem niet goed gehoord, die dachten dat hij zei: "Bewoners, jullie mogen weer vrijende bewegingen maken in het huis.."
In plaats van "Jullie mogen weer vrij bewegen..."
nou schiet ik in de lachquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ben blij dat ik kan genieten van het zien van echte liefde.
hahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
daar mogen we blij om zijn, stel je voor dat je zo'n harige balzak van m zietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat SST gedoe op zijn kruis.
[ afbeelding ]
Hej! niet zo negatief over Lau hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als er twee mensen moesten vertrekken donderdag.
en dan het liefst de twee stelletjes uit elkaar...wie ervan vertrekt, maakt mij
niet zoveel uit. Ik vind ze alle vier nietsDe vertrekkende moet Laura meteen
meenemen als ballast
ik heb je steeds gesteund om Alex ook te steunen, maar je moet niet tever gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hej! niet zo negatief over Lau he
Ok das goed, Oeteldonkse SST meeting organiseren ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je steeds gesteund om Alex ook te steunen, maar je moet niet tever gaan natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ok das goed, Oeteldonkse SST meeting organiseren ?
Ze lult er nu zoveel over dat het me niks verbaast als je nu op dieflutwebshopsite kunt lezen dat ie in de aanbieding is.quote:
nou wie weet snijd ze haar duim er nog wel afquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
kijk dan hoe laura aardappel schijfjes snijdt...met een levensgroot vlees mes...en ze doet het zo lekker onhandig ook nog
En dan mag ze naar huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou wie weet snijd ze haar duim er nog wel af
Zo is het maar net. Met dank aan Hummie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
Djoon je gaat niet. Dat weet ze donders goed want ze moet haar rol nog spelen. De opbloeiende liefde tussen Djoon en Flip. Staat in het script.
Laura dóet nu tenminste iets, ze moet wel nu ze geen Guido of Alex meer heeft om te kriebelen, die vingers jeuken natuurlijk nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
kijk dan hoe laura aardappel schijfjes snijdt...met een levensgroot vlees mes...en ze doet het zo lekker onhandig ook nog
Ja en als het laura is moet ze of Mo of Jo meenemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als er twee mensen moesten vertrekken donderdag.
en dan het liefst de twee stelletjes uit elkaar...wie ervan vertrekt, maakt mij
niet zoveel uit. Ik vind ze alle vier nietsDe vertrekkende moet Laura meteen
meenemen als ballast
Ze kan zichzelf toch nog kroelen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura dóet nu tenminste iets, ze moet wel nu ze geen Guido of Alex meer heeft om te kriebelen, die vingers jeuken natuurlijk nu
dat zal toch niet waar zijn hé...heb nu wel genoeg stelletjes gezien..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
Djoon je gaat niet. Dat weet ze donders goed want ze moet haar rol nog spelen. De opbloeiende liefde tussen Djoon en Flip. Staat in het script.
feestjes dacht ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
en maar slijmen, jootje.....ik vind wel dat de stem altijd leuke opdrachten verzint
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
en maar slijmen, jootje.....ik vind wel dat de stem altijd leuke opdrachten verzint
Hej, niet zo Hollands preuts he, of ben je geen echte braboquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat zal toch niet waar zijn hé...heb nu wel genoeg stelletjes gezien..
ze moeten een rls maken, waarbij het verboden is bij elkaar op de
slaapkamers te komen, dan hebben we in elk geval geen neuksessies meer.
zou al veel schelen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en als het laura is moet ze of Mo of Jo meenemen.![]()
Blij dat mijn streams uit staan :0quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van Laura hoe ze die aardappelschijfjes een voor een op de bakplaat legt.
dat is Sharonquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van Laura hoe ze die aardappelschijfjes een voor een op de bakplaat legt.
Sharon legt ze op de plaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
ja indd, en het is niet zomaar voor niks dat dennis haar eruit geflikkerd heeft lijkt me,die is blij van het gezeik van jo en mamajo af te zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.
Neehoor, want " Flipje is zo lief want hij heeft engelen-geduld" - Joannaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als kerel ook gek wordt van zoveel dommigheid wat er uit die opgespoten lip komt.
Weet zij daar ook van ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik ga bij de volgende SST ook meedoen.
Mijn geheim is dat ik een langdurige en intieme relatie gehad heb met een bekende actrice en een bekende zangeres.
ja innd en hoe laura die aardappels snijd. als ze een aardappelmesje pakt gaat het drie keer snellerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
EDIT: Sharon
wel hoor, een echt Bossche, maar ik heb niet de behoefte naar het gerampetamp van anderen te gaan zitten kijken doe het liever zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hej, niet zo Hollands preuts he, of ben je geen echte brabo
Joah, maar 1 van de 2 gaat dat zeker niet bevestigenquote:
Pic's or it didn't happenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Joah, maar 1 van de 2 gaat dat zeker niet bevestigen
Kom maar door in de pmquote:
Ja joh, zij kan gewoon geen 23 zijn,... eerder 33 denkquote:
Dus als je het zegt, dan is het goed. Begin ik er hier ook eens meequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doet ze nooit, maar dat zegt ze zelf ook
Volgens mij nog niksquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog iets mee gekregen of ze wel of niet nog iets voor Alex hebben gedaan??
ik heb niets gezien, maar ben ook even bezig geweest met andere dingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog iets mee gekregen of ze wel of niet nog iets voor Alex hebben gedaan??
http://www.secretstory.nl/nieuws/2251/Ode+aan+Alexquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Zo fijn he dat ze zo goed kan luisteren en praten met een ander zonder zichzelf er contstant bij te halen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat een lekker gesprek,
Flip: Ik ben echt niet gezond.
Psoriasis: Ik wel
Flip: Ik eet niet gezond laat ik het zo zeggen.
Flip: Maar het is wel een goed voornemen.
Psoriasis: Altijd gedaan.
Welke gebeurtenissen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef RobbieBoy het volgende:
We hoeven ons zeker niet af te vragen of de bewoners op de hoogte worden gehouden over de gebeurtennissen in nederland, van vandaag?
Om 6 uur waren ze nog bezig met het 6 kamp en daarna ging ik eten.. vandaar dat ik het vroeg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/2251/Ode+aan+Alex
Ode aan Alex
9 april om 12.03
Ook van de ridder wordt in stijl afscheid genomen.
Elke zaterdag rond 18:00 uur nemen de bewoners traditioneel afscheid van de bewoner die tijdens de liveshow het huis moest verlaten. Deze week moest ridder Alex naar huis en hij verdient een passend afscheid. Laura maakt zwaarden voor de bewoners om als attribuut te dienen tijdens het afscheid. Vanavond tegen 18:00 zullen we zien welk bijzonder afscheid de bewoners voor Alex bedacht hebben.
Een goede ridder behoeft geen kransquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
het is allang 18.00 uur geweest , ik heb nog niks gezien voor Alex
Jep! En daar kan ik zo slecht tegen. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die dat ook structureel doen,... daar zeg ik nooit wat tegen, echt zinloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo fijn he dat ze zo goed kan luisteren en praten met een ander zonder zichzelf er contstant bij te halen....
misschien komt dat nog, of was het tijdens een SLquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Om 6 uur waren ze nog bezig met het 6 kamp en daarna ging ik eten.. vandaar dat ik het vroeg..
Heerlijk die gesprekken op IQ goudvis niveauquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat een lekker gesprek,
Flip: Ik ben echt niet gezond.
Flip: Ik eet niet gezond laat ik het zo zeggen.
Flip: Maar het is wel een goed voornemen.
Psoriasis: Altijd gedaan.
Oww en wanneer kom je in het huis? En mag je er wel over praten van de redactie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn geheim is dat ik bij het bekende model, filmster en SST bewoner Maik Bos op de middelbare school heb gezeten toen hij in de eerste kwam en ik examen deed!
Raad dat maar eens!
Ik zie daardoor heel me familie niet meer. Zijn ook allemaal zo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jep! En daar kan ik zo slecht tegen. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die dat ook structureel doen,... daar zeg ik nooit wat tegen, echt zinloos.
in Alphen a/d Rijn, schietpartijquote:
Voor wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Die gozer is 25 en keer blijven zitten, dus dat geheim zou ook van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn geheim is dat ik bij het bekende model, filmster en SST bewoner Maik Bos op de middelbare school heb gezeten toen hij in de eerste kwam en ik examen deed!
Raad dat maar eens!
Ze hadden het er om 6 uur wel over, dat ze het inderdaad na de opdracht zoude doen, maar weet nu dus niet of ze dat hebben gedaan tijdens de SL...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien komt dat nog, of was het tijdens een SL
Dat zuigt,.... big time!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie daardoor heel me familie niet meer. Zijn ook allemaal zo...
In Alphen is een jongen met een mitrailleur in winkelcentrum Ridderhof in het wilde weg om zich heen gaan schietten. Meerdere doden, en slachtoffers, waaronder ook veel kinderen. Daarna heeft deze jongen zich voor een supermarkt in het winkelcentrum, met mitrailleur door zijn hoofd geschoten. Volgen jullie geen nieuws?quote:
Dat jullie daar serieus op in gaan! Mensen die het nu nog niet weten volgen niet op radio, TV of internet en hebben ook weinig contact met andere mensen die dat wel hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
In Alphen is een jongen met een mitrailleur in winkelcentrum Ridderhof in het wilde weg om zich heen gaan schietten. Meerdere doden, en slachtoffers, waaronder ook veel kinderen. Daarna heeft deze jongen zich voor een supermarkt in het winkelcentrum, met mitrailleur door zijn hoofd geschoten. Volgen jullie geen nieuws?
Inderdaad! De rest behalve Karim is te luiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Top dat Geer en Sharon weer aan het koken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |