ik heb niets gezien, maar ben ook even bezig geweest met andere dingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog iets mee gekregen of ze wel of niet nog iets voor Alex hebben gedaan??
http://www.secretstory.nl/nieuws/2251/Ode+aan+Alexquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog iets mee gekregen of ze wel of niet nog iets voor Alex hebben gedaan??
Zo fijn he dat ze zo goed kan luisteren en praten met een ander zonder zichzelf er contstant bij te halen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat een lekker gesprek,
Flip: Ik ben echt niet gezond.
Psoriasis: Ik wel
Flip: Ik eet niet gezond laat ik het zo zeggen.
Flip: Maar het is wel een goed voornemen.
Psoriasis: Altijd gedaan.
Welke gebeurtenissen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef RobbieBoy het volgende:
We hoeven ons zeker niet af te vragen of de bewoners op de hoogte worden gehouden over de gebeurtennissen in nederland, van vandaag?
Om 6 uur waren ze nog bezig met het 6 kamp en daarna ging ik eten.. vandaar dat ik het vroeg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/2251/Ode+aan+Alex
Ode aan Alex
9 april om 12.03
Ook van de ridder wordt in stijl afscheid genomen.
Elke zaterdag rond 18:00 uur nemen de bewoners traditioneel afscheid van de bewoner die tijdens de liveshow het huis moest verlaten. Deze week moest ridder Alex naar huis en hij verdient een passend afscheid. Laura maakt zwaarden voor de bewoners om als attribuut te dienen tijdens het afscheid. Vanavond tegen 18:00 zullen we zien welk bijzonder afscheid de bewoners voor Alex bedacht hebben.
Een goede ridder behoeft geen kransquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
het is allang 18.00 uur geweest , ik heb nog niks gezien voor Alex
Jep! En daar kan ik zo slecht tegen. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die dat ook structureel doen,... daar zeg ik nooit wat tegen, echt zinloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo fijn he dat ze zo goed kan luisteren en praten met een ander zonder zichzelf er contstant bij te halen....
misschien komt dat nog, of was het tijdens een SLquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Om 6 uur waren ze nog bezig met het 6 kamp en daarna ging ik eten.. vandaar dat ik het vroeg..
Heerlijk die gesprekken op IQ goudvis niveauquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat een lekker gesprek,
Flip: Ik ben echt niet gezond.
Flip: Ik eet niet gezond laat ik het zo zeggen.
Flip: Maar het is wel een goed voornemen.
Psoriasis: Altijd gedaan.
Oww en wanneer kom je in het huis? En mag je er wel over praten van de redactie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn geheim is dat ik bij het bekende model, filmster en SST bewoner Maik Bos op de middelbare school heb gezeten toen hij in de eerste kwam en ik examen deed!
Raad dat maar eens!
Ik zie daardoor heel me familie niet meer. Zijn ook allemaal zo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jep! En daar kan ik zo slecht tegen. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die dat ook structureel doen,... daar zeg ik nooit wat tegen, echt zinloos.
in Alphen a/d Rijn, schietpartijquote:
Voor wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
Die gozer is 25 en keer blijven zitten, dus dat geheim zou ook van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn geheim is dat ik bij het bekende model, filmster en SST bewoner Maik Bos op de middelbare school heb gezeten toen hij in de eerste kwam en ik examen deed!
Raad dat maar eens!
Ze hadden het er om 6 uur wel over, dat ze het inderdaad na de opdracht zoude doen, maar weet nu dus niet of ze dat hebben gedaan tijdens de SL...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien komt dat nog, of was het tijdens een SL
Dat zuigt,.... big time!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie daardoor heel me familie niet meer. Zijn ook allemaal zo...
In Alphen is een jongen met een mitrailleur in winkelcentrum Ridderhof in het wilde weg om zich heen gaan schietten. Meerdere doden, en slachtoffers, waaronder ook veel kinderen. Daarna heeft deze jongen zich voor een supermarkt in het winkelcentrum, met mitrailleur door zijn hoofd geschoten. Volgen jullie geen nieuws?quote:
Dat jullie daar serieus op in gaan! Mensen die het nu nog niet weten volgen niet op radio, TV of internet en hebben ook weinig contact met andere mensen die dat wel hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
In Alphen is een jongen met een mitrailleur in winkelcentrum Ridderhof in het wilde weg om zich heen gaan schietten. Meerdere doden, en slachtoffers, waaronder ook veel kinderen. Daarna heeft deze jongen zich voor een supermarkt in het winkelcentrum, met mitrailleur door zijn hoofd geschoten. Volgen jullie geen nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |