de nrs 1 en 2 van de 1e Idols moeten het van de muscial hebben, Boris en Nikki doen het nog redelijk, de winnaars van de andere programma's zien we later weer terug in andere soortgelijke programma's. Wat een vetpot.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ehhhh het volgende geweldige NL talent ontdekken?
Hallo, jij zit steeds te gapen, ik word moequote:
iedere jaar wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog niet bekend
Ze hebben een nieuwe volgorde
2e alquote:
Erg he, ze lijkt wel 50quote:
Toch wel een MILF, danquote:
en lelijkerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo, jij zit steeds te gapen, ik word moe
Uhm ieder zijn smaak, maar ze breekt af als je erop kruipt zo magerquote:
Ja mij ook niet, maar nu krijg ik slaap door jouquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou, hoe heten ze ook alweer:
For-Tune
Heartbeat
Jade
enz.
Jadequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
For-Tune
Heartbeat
Jade
enz.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
For-Tune
Heartbeat
Jade
enz.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef style2k het volgende:
wtf jantine die kan toch nie zingen joh wat een pruts programma
We zullen zien.quote:
Zijn kam is er al van tussenquote:
Ik miste dat roze ding in zijn haarquote:
Ja, het zwevende gebitquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
De enige reden die ik kan verzinnen om Jesse erin te houden is de vader
Denk het ook..ze moeten anders nu wel loepzuiver samen zingen..quote:
hele xfactor is failquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
de stemmers zijn fail
sway in de sing off
beter dan Jesse in ieder gevalquote:
gordon is highquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Tania en Jantine in de sing-off?
Gordon is gek...
mr saunders kloonquote:
Waarom, omdat hij voor zijn eigen kandidaat kiest?quote:
Welnee, alleen helemaal volgetattooeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mr saunders kloon
verschil is hij is een neger
nee, eerst geweldig vinden en de 2e keer niet, zoveel verschil was er nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij voor zijn eigen kandidaat kiest?
Ik vond ze vorige week leuk, nu niet en Jesse vind ik helemaal niks dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, eerst geweldig vinden en de 2e keer niet, zoveel verschil was er niet
ik ben er dus net op tijd weerquote:
Ze houdt niet van kammenquote:
een junk die zich inleeft?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef style2k het volgende:
volgens mij is die vader een ingehuurde acteur
quote:
en de laatste keer dusquote:
Net zoals Wendy vergeet haar buik in te houden in haar doorschijn shirtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef MissJ het volgende:
Die kettingen op Stees d'r shirt, is dat om haar vlotte pittige kapsel te compenseren ofzo?
jammer dat jesse eruit isquote:
2e stemronde toch niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Dat kan nooit... Sway heeft 11% en er zijn 10 kandidaten met meer? Volgens mij is 10*11 totaal 110.. en dan heb je Jesse nog
Gewoon googlen en plaatje als achtergrond gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jammer dat jesse eruit is
en wie zien zijn pa niet meer
ja dat zegt al genoeg tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Dat kan nooit... Sway heeft 11% en er zijn 10 kandidaten met meer? Volgens mij is 10*11 totaal 110.. en dan heb je Jesse nog
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon googlen en plaatje als achtergrond gebruiken
lijkt me niet toch? want dan klopt die 11% idd nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Telde de 1e ronde niet meer mee bij de 2e ronde?
oh helemaal vergeten om in te vullenquote:
QFTquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh helemaal vergeten om in te vullen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh helemaal vergeten om in te vullen
Dat komt omdat iedereen 't slecht heeft ingevuld.. want niemand had sway of jesse als afvallerquote:
Top toch... had ook erger verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef ranja het volgende:
Nu al afgelopenHet is nog niet eens 12 uur!
Heel goed benny! heel goed!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
En toch is 'Born this way' een lekker nummer
Gewoon tijdens de uitzending op de rode knop drukken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef ranja het volgende:
Staat ook ergens hoe dat stemmen met de rode knop op je afstandsbediening werkt
handig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/TAL_FOK/xfactor4
Hiermee kun je alle kandidaten tegelijk volgen op Twitter
of Ziggoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
Gewoon tijdens de uitzending op de rode knop drukken.
-Je favoriete kandidaat selecteren
-Je stemt nu en er komt ¤0,60 in rekening op je rekening van UPC
Als je gewoon twitter.com gebruikt staat het bij 'lists' (tussen de timeline en de het invoerveld, achteraan) en als je daar dan op @TAL_FOK/xfactor4 klikt heb je de tweets daaruitquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
handig!
maarr hoe werkt het? Ik heb op follow geklikt, maar zie het nu niet staan in mijn following lijst?
Volgens mij gewoon dezelfde prijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef ranja het volgende:
[..]
of Ziggo
Ok, volgende week eens proberen. Is goedkoper dan bellen volgens mij?
quote:Maurice Wijnen haalt uit naar jury X Factor
Maurice Wijnen, jurylid in diverse tv-shows van SBS 6, vindt de jury van het RTL 4-programma X Factor alles behalve chic. Dat heeft Wijnen laten weten op zijn Facebook-pagina, meldt De Telegraaf zondag. De jury moet meer letten op haar taalgebruik, vindt Wijnen. Zo schold Stacey Rookhuizen haar col- lega Eric van Tijn vrijdag uit voor oude brilsmurf. Niet chic wanneer juryleden woorden als zeiken en lullen gebruiken in een familieshow. What happened to class?, vraagt Wijnen zich af.
gevonden, dank jequote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef iBenny het volgende:
Als je gewoon twitter.com gebruikt staat het bij 'lists' (tussen de timeline en de het invoerveld, achteraan) en als je daar dan op @TAL_FOK/xfactor4 klikt heb je de tweets daaruit
Tof!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik ga morgen naar de liveshow. Heerlijk, connecties in Hilversum
Prima, zal wel zaterdagmiddag wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Krijgen we later een verslagje van je?
Veel pretquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef Ludootje het volgende:
Over een kwartiertje richting Hilversum, Studio 22 wacht.
have fun Ludo! Ga je met Janine?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef Ludootje het volgende:
Over een kwartiertje richting Hilversum, Studio 22 wacht.
Zal wel lukkenquote:
Nee, die moet op Nina passen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
have fun Ludo! Ga je met Janine?
jullie hebben ruzie met nina! Snap nou eens dat je te ver bent gegaan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zal wel lukken
[..]
Nee, die moet op Nina passen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Cee het volgende:
Zometeen bij RTL Boulevard, "Enorme tegenslag voor X-Factor", Angela schuift bij Humberto aan. Zal me benieuwen wat het is. Misschien heeft ze een nagel gebroken?
quote:Drama bij kandidaten X Factor
De X Factorband Adlicious maakt een moeilijke periode door. De vader van zangeres Shirley is onlangs overleden. De hele band is er kapot van, toch zullen ze vanavond moeten optreden.
Angela heeft als coach geprobeerd de jongeren zoveel mogelijk te ondersteunen, vertelt ze vanavond in RTL Boulevard. De band heeft nauwelijks kunnen oefenen, maar zal er toch weer staan.
Gordon heeft drie weken geleden Adlicious al uitgeroepen tot de winnaar. 'Jullie zijn de winnaars van X Factor 2011. We kunnen wel stoppen, hou maar op,'aldus het jurylid, na een perfecte uitvoering van Katy Perry's Firework.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Ludootje het volgende:
Zit op mn plekje in de zaal, recht achter de jury naast de camera... Willen we al weten wie wat gaat zingen? Kan het cameradraaiboek vanaf hier zien lol
Kun je dat misschien in een spoiler posten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Ludootje het volgende:
Zit op mn plekje in de zaal, recht achter de jury naast de camera... Willen we al weten wie wat gaat zingen? Kan het cameradraaiboek vanaf hier zien lol
Tossoquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff switchen van pc boven naar laptop of telefoon beneden op de bank
Tot zo!
Ohhh leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond goed opletten, collegaatje zit in de zaal met nichtjes.
Whoehoequote:
Slaapstand ftwquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik mijn laptop moet opstarten dan duurt dat wel langer dan een minuut
Wat knap dat je herkent dat het dramatisch doen is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Zie Jan Kooijemans en Ferry Somodsjie dramatisch doen dan!
Ik blokkeer hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Zie Jan Kooijemans en Ferry Somodsjie dramatisch doen dan!
Volgens mij deze week een abortus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Zullen we weer eindigen met een homoscene?
Hoi pinguquote:
Het is vrijdag, moet kunnen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Zullen we weer eindigen met een homoscene?
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik mis waarschijnlijk net de opening, omdat ik over een paar minuten naar de keuken moet voor m'n eten
ik mis wel meer.... kids moeten zo naar bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik mis waarschijnlijk net de opening, omdat ik over een paar minuten naar de keuken moet voor m'n eten
Kan dat nu niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik het dubbel doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik wil Gordon zien opkomen en voor hem juichen!
Uhm, gaar enzoquote:
Dan is je dag weer compleetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, net op tijd om talentloze Lieke nog eens een poging tot acteren te zien doen
Is dat haar echte naam?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Koen jij vindt Lieke van Lexmond wel leuk hè?
Alleen de tieten van Stacey nog!quote:
DIe heeft ze?quote:
ze is niet lelijk maar lijkt me wat dommigquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Koen jij vindt Lieke van Lexmond wel leuk hè?
Pappa, van Stef Bosquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Pheno het volgende:
Leuk , een dierbare herinnering, als net je vader is overleden (van een van die kandidaten). Goed thema, goed nagedacht!
Haaiquote:
Bij die RTL-baas gelaten.quote:
Volgend jaar met rollator!quote:
Oplader?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ben er heel even, 10% batterij voordt de iPhone gaat slapen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ben er heel even, 10% batterij voordt de iPhone gaat slapen.
Je was me net voorquote:
Te simpel.quote:
That's the way I like it!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Enyma het volgende:
Wtf heeft stacie nou weer aan. Pinguin suit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |