gordon is highquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
Tania en Jantine in de sing-off?
Gordon is gek...
mr saunders kloonquote:
Waarom, omdat hij voor zijn eigen kandidaat kiest?quote:
Welnee, alleen helemaal volgetattooeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mr saunders kloon
verschil is hij is een neger
nee, eerst geweldig vinden en de 2e keer niet, zoveel verschil was er nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij voor zijn eigen kandidaat kiest?
Ik vond ze vorige week leuk, nu niet en Jesse vind ik helemaal niks dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, eerst geweldig vinden en de 2e keer niet, zoveel verschil was er niet
ik ben er dus net op tijd weerquote:
Ze houdt niet van kammenquote:
een junk die zich inleeft?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef style2k het volgende:
volgens mij is die vader een ingehuurde acteur
quote:
en de laatste keer dusquote:
Net zoals Wendy vergeet haar buik in te houden in haar doorschijn shirtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef MissJ het volgende:
Die kettingen op Stees d'r shirt, is dat om haar vlotte pittige kapsel te compenseren ofzo?
jammer dat jesse eruit isquote:
2e stemronde toch niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Dat kan nooit... Sway heeft 11% en er zijn 10 kandidaten met meer? Volgens mij is 10*11 totaal 110.. en dan heb je Jesse nog
Gewoon googlen en plaatje als achtergrond gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jammer dat jesse eruit is
en wie zien zijn pa niet meer
ja dat zegt al genoeg tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Dat kan nooit... Sway heeft 11% en er zijn 10 kandidaten met meer? Volgens mij is 10*11 totaal 110.. en dan heb je Jesse nog
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon googlen en plaatje als achtergrond gebruiken
lijkt me niet toch? want dan klopt die 11% idd nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Telde de 1e ronde niet meer mee bij de 2e ronde?
oh helemaal vergeten om in te vullenquote:
QFTquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh helemaal vergeten om in te vullen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh helemaal vergeten om in te vullen
Dat komt omdat iedereen 't slecht heeft ingevuld.. want niemand had sway of jesse als afvallerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |