quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Ludootje het volgende:
Zit op mn plekje in de zaal, recht achter de jury naast de camera... Willen we al weten wie wat gaat zingen? Kan het cameradraaiboek vanaf hier zien lol
Kun je dat misschien in een spoiler posten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Ludootje het volgende:
Zit op mn plekje in de zaal, recht achter de jury naast de camera... Willen we al weten wie wat gaat zingen? Kan het cameradraaiboek vanaf hier zien lol
Tossoquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff switchen van pc boven naar laptop of telefoon beneden op de bank
Tot zo!
Ohhh leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond goed opletten, collegaatje zit in de zaal met nichtjes.
Whoehoequote:
Slaapstand ftwquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik mijn laptop moet opstarten dan duurt dat wel langer dan een minuut
Wat knap dat je herkent dat het dramatisch doen is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Zie Jan Kooijemans en Ferry Somodsjie dramatisch doen dan!
Ik blokkeer hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Zie Jan Kooijemans en Ferry Somodsjie dramatisch doen dan!
Volgens mij deze week een abortus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Zullen we weer eindigen met een homoscene?
Hoi pinguquote:
Het is vrijdag, moet kunnen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Zullen we weer eindigen met een homoscene?
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik mis waarschijnlijk net de opening, omdat ik over een paar minuten naar de keuken moet voor m'n eten
ik mis wel meer.... kids moeten zo naar bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik mis waarschijnlijk net de opening, omdat ik over een paar minuten naar de keuken moet voor m'n eten
Kan dat nu niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik het dubbel doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik wil Gordon zien opkomen en voor hem juichen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |