Wat sneu van je kat, ik heb dat moeten doen met onze hond van 18, jaren terug. Die was ook helemaal op, mij hielp het wel dat het beter voor het beestje zelf was. Daardoor was het verdriet snel minder. Maar het doen en eerste moment erna zijn vreselijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd Tally en j-net! Wat leuk zo, op dezelfde dag!!
Mijn dag is raar begonnen. Vanochtend mn lievelingskat van 13 jaar in laten slapen, het ging echt niet meer. Ben er echt verdrietig van
Verder een vraagje. Ik voel dus Plopjes in mn buik, maar als ik mn hand erop leg voel ik ze ook met mn hand. Kan dat???
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Verder een vraagje. Ik voel dus Plopjes in mn buik, maar als ik mn hand erop leg voel ik ze ook met mn hand. Kan dat???
Van harte gefeliciteerd Evenstar! ik snap de schok wel als het zomaar onverwachts door de pil heen is, maar fijn dat jullie er ook blij om zijn en er helemaal voor willen gaan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:
En ja.. zich ook maar meld.. geen idee hoever.. want totaal onverwacht en door de pil.. dinsdag termijnbepaling..
Na de eerste hele grote shock en tranen en goed gesprek met de papa ( beetje uitzonderlijke situatie zeg maar) toch ook blij en we gaan er voor
Waarom niet? het is zo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef PM-girl het volgende:
J-net, gefeliciteerd met jullie zoon!! [ afbeelding ]
En evenstar, meteen al helemaal out in the open!Geniet ervan!
Ja, dat is ook zo! Ik dacht het nav je berichten elders, maar dan heb ik dat niet goed begrepenquote:
Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weetquote:
ik had geen emailadres meer over, ik had eigenlijk gedacht aan Easy-growing te doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef easy-going het volgende:
(
[..]
Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weet![]()
Nogmaals gefeliciteerd
En bikkelen kun jij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
voorlopig dus even nog "alleen" bikkelen en support op afstand en als we bij elkaar zijn!
heb je geen opmerking gemaakt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
Pff ik werd net behoorlijk chagrijnig toen ik in de stad liepeen vrouw met een dikke buik en maar roken he
ik kan daar echt niet tegen
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Popples het volgende:
[..]
heb je geen opmerking gemaakt?
ik zou dat wel doen. ik ben een hormonenbom.![]()
van de week ook al geflipt en ben nog niet klaar met ze.![]()
evenstargefeliciteerd
Heb je ook alles onder de kattenharen zitten? De kledingrollers vliegen er hier doorheenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de babywas. Jeetje wat hebben wij veel spullen en wat kunnen katten dat vervelend zijn
het was niet naar een zwangere hoor het was naar iemand die zijn kinderen niet opvoed en geen waarden en normen heeft. ik ben zo ontploft dat ik gewoon harde buiken kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorMaar jij dus wel?
Wat heb je gezegd en wat was haar reactie?
Dat vroeg ik me ook af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef trui het volgende:
evenstar / easy-growing!gefeliciteerd!!!
spannend ook!
(en een heel nieuwsgierig vraagje van mij: is dat die ene jongen uit engeland waar je ooit laaang geleden een keer mee gebroken had?)
http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Lentekriebel!
Zijn jullie ook door jullie garderobe heen? Ik heb alleen maar truien en 2 spijkerbroeken, een zwarte en een blauwe. Ik moet nodig shirtjes hebben, maar ik kan geen leuke vinden
Ik was gister bij Prenatal, maar wat een truttigheid zeg. Als niet-zwangere wil ik ook geen shirt met een grote vlinder of bloem erop, dus waarom nu dan wel
Ik heb een behoorlijke buik, maar kan nog veel van mijn eigen kleding aan. Tuniekjes en strakke shirtjes die wat langer zijn. Ik heb wel twee positie shirts, maar die draag ik niet want dat vind ik van die tenten. Ik heb liever strakke dingen aan nu in zo'n flinke buik heb. Dat staat mooi en geeft ook wat extra steun. Ik zou ook niet teveel investeren in echt positiekleding, maar vooral goed kijken of je dingen anders kan combineren of je eigen shirtjes die te kort zijn met buikband dragen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Aventura het volgende:
Tuniekjes zijn er genoeg inderdaad, die zou ik nog wel moeten passen.
Alhoewel ik betwijfel of me dat over een weekje of 6 ook nog lukt, gezien het tempo waarin buik groeit!
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom. Lelijke prints of gewoon enorm saai...quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef krijtlijk het volgende:
Prenatal vind ik ook tuttig, ik heb deze keer dan ook geen positiekleding gekocht, Ik draag nu wat wijdere tuniek/shirts en toen het wat kouder was van die gebreide jurken.
Gefeliciteerd Lentekriebel!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom.
Ik denk dat je idee niet klopt. Ik moet namelijk bekennen dat jouw username me helemaal niets zegt, dus dan zal mijn gebruikelijke account bij jou ook wel onbekend zijn...quote:Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef mikoxx het volgende:
Lentekriebel, gefeliciteerd! En ik geloof, dat ik wel een idee heb....;)
woaahh bij wie regel je dat.. ik moet nog een paar keer vliegenquote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Sannne, officieel moet je vanaf het moment dat je zwanger bent al een verklaring hebben om te vliegen. Ze mogen je weigeren, dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon meenemen. Ik heb de vorige x bij 30w gewoon zonder problemen naar Londen gevlogen, maar je zal zo'n pennenlikker treffen!
ah oke, de keren dat ik vlieg is iig nog voor de 7 maanden ( als het goed isquote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Gewoon een verklaring bij de vk vragen! Ik persoonlijk vind hem net zo nutteloos als een uittreksel van het bevolkingsregister, want er staat alleen maar op dat je officieel zwanger bent en je uitgerekende datummaar een vriend is piloot en die wees mij erop dat het beter is om gewoon bij je te hebben.
Thanks ! komt goedquote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef trui het volgende:
tnx for de uitleg evenstaren ik wens jullie alle geluk van de wereld samen!
Thanks , ik mis je eldersquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Evenstar!![]()
Gefeliciteerd met je 'gelukje'
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef trui het volgende:
tnx for de uitleg evenstaren ik wens jullie alle geluk van de wereld samen!
Hey daar moet ik al tig keren zijn langsgelopen!quote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwens.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef danic het volgende:
Yep, dat is het indalen Takkembah! Ik hoop dat het bij jou vrij snel gaat, ik heb dit dus al zo'n 6 weken.
Vooral 's nachts bij het omdraaien en je 'vergeet' een been, dan is het echt niet lekker.
Maar het is wel een goed teken! Wanneer moet je weer naar de vk? Zij kan dan wel zeggen hoe je kindje ligt. (ingedaald of niet).
Hehehehe, ik hoef je in ieder geval niet te waarschuwenquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef wickie het volgende:
Pff FR, dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt... Wat een naar bericht..
Hier een gezellige drukke baby in de buik. Wat leuk is dat toch(ik weet het.. over 10 weken begin ik wel anders te piepen als ik weer intern kapot gerost wordt, maar voor nu ben ik even intens gelukkig met die gezelligheid).
Brrrr. denk je na 20 weken 'veilig' te zijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow hell ik krijg net te horen dat een medezwemster en zwangerschapsgymster haar zwangerschap deze week na 30 wk gaat afbreken. Hun kindje de nieren werken niet.
Ik heb er geen woorden voor.
Volgens de echo op 10 maart was ik toen 7wk4, dus zou ik nu 12wk1 zijn...quote:Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef p_iglet het volgende:
Susie de meeste vk's luisteren vanaf 12 weken naar het hartje, sommige proberen dat vanaf 10/11 weken al. Ik weet niet hoe ver je precies bent.
Met 12 weken is het normaliter wel te horen, wij hooorden het toen wel heel vroegquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Ik zal proberen niet te vrezen Evenstar...Maar zal toch echt heeeeel erg fijn zijn als er wat te horen zal zijn!
Nee gerustgesteld word ik denk ik ook niet. Ben ook niet bang dat ie het niet doet ofzo. Ben gewoon heel erg bang dat ie iets mis is. R (mijn vriend) zei ook al: Wat is nou het ergste wat er kan zijn? Euh misschien dat ie geen goeie kans heeft op leven!! Hij snapt mijn gevoel gewoon niet goed. Hij is meer van de: Nou ja dan liever nu dan als ie een paar maand oud is, of, Nou dan heeft deze hetzelfde als wat Leander heeft. Zijn we daarom minder gek met hem. Leander is toch ook de leukste? Hij bedoelt het wel goed maar het is niet wat ik voel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Susie het volgende:
@MeNicole; nog niet gerustgesteld? Voor je het weet ben je weer 23 dagen verder en heb je de echo! Ps. Zie je niet in het lijstje staan?
Haha, ja hoor. Mijn puckje is nu wennen op het kdvquote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Susie het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar kan me toch wel enigszins je gevoel indenken MeNicole en er is uiteraard niemand die dat bij je weg kan halen, het is je gevoel.![]()
Ik hoop het DML! Met jou alles goed??
Ja, nu ja, (bij ons 22 weken)quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
De tijd vliegt werkelijk voorbijIk schrok dat ik dus al 25 weken zwanger ben!
Ik vind alles tot nu toe snel gaan... Behalve het feit dat er voor mijn gevoel zoveel tijd zat tussen de laatste echo bij de VK, 10 w, en de 20 weken echoquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, nu ja, (bij ons 22 weken). Maar de eerste 3 maand vonden wij toch ook dat het tergend traag vooruit ging...
Oooh dat vond ik ook. Ik wilde zooooo graag dat Lis in September kwamquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig.
maar idd, alleen is t je eerste he? dan gok ik voor jou op November*grijns*
bij elin moest ik in december (kerstavond) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is
Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand
net als November trouwens.
September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonderquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig. Maar dat is toch algemeen bekend
Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maandnet als November trouwens.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig.
maar idd, alleen is t je eerste he? dan gok ik voor jou op November*grijns*
bij elin moest ik in december (kerstavond) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is
net als November trouwens.
overmorgen alweer 13 wekenquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonder
En Danic, bij Jorja was ik er heilig van overtuigd dat ik de 42W gewoon ging volmaken (die pech zou ik dan wel weer hebben), terwijl een vriendin er zeker van was dat ze met 37W zou bevallen. Ik ben uiteindelijk met 38W1 bevallen en zij met 39W1, dus heeft helemaal nix te zeggen.
En oh ja:![]()
![]()
![]()
voor de mijlpalen van KD en Danic natuurlijk
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Twee kleine vraagjes (want nieuw), wat is een LLM en wat moet ik me voorstellen bij SEO? (Gezien het feit dat ik in de IT werk denk ik bij SEO aan Search Engin Optimization, oftewel, hoe zorg je dat Google je pagina hoog in de lijst weergeeft, maar dat zal wel niet kloppen in deze context)quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik was ook een van de grote voorkruipers eind 2009... maar was dr niet blij mee hoor. Heb zelfs de top 10 niet gehaald. Dus tja, ik zou denk ik blij zijn als ik al de 38 weken haal...
Mijn eerste gok is ook 10 augustus. .....
ik zat dr van de week eens over na te denken, 20 weken is op de helft, maar bij Evie ben ik dus bij 36 weken al bevallen; dus misschien ben ik al wel verder over de helft..
(want dan is de helft 18 weken he?)
in elk geval verwachten mijn VKen niet dat ik tot 42 weken doorloop door de snelheid en het moment van bevallen bij de 1ste keer.
we zullen zien, misschien is beeb 2.0 wel heeeeel eigenwijs en blijft zitten tot september
voor de LLM's die het zwaar hebben een dikke![]()
en KD je bent het 1e trimester door; goed joh!![]()
hier morgenmiddag SEO, ben best een beetje zenuwachtig..
Kijk hoezo vergeetachtig. Van het weekend was ik 17 wekenquote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En nee sta idd niet in de lijst. Maar ben van het weekend 16 wkn geweest en uitgeteld op 17 sept.
Uhuh. Groot nadeel is ook dat die doktoren dat alleen in Leiden kunnen terwijl wij in Drachten wonenquote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur waarom ben je bang voor de navelstreng transfusies? En is dat vanwege het rhesus antagonisme?
Fijn!quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef Susie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Het hartje klopte! Ik word echt mama!En mijn lief natuurlijk papa, maar dat lijkt me best logisch
![]()
En ze bevielen allemaal later!quote:06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen) 15 december![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We streven naar een gewone (vaginale) bevalling rond 37-38 weken. De bevalling wordt dan vaak ingeleid, een keizersnede is niet nodig tenzij er bijkomende problemen zijn.
Hier heb ik dat gevonden
Niet heul heul heul eng dus...... (maar toch altijd een risicootje, maar ik ben van mening dat ik nu 50% kans heb op bijv. een kindje met het syndroom van Down, het is zo of het is niet zo)Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
Als het goed is is de baby nu nog gezond. De kans dat Rienk ziek zou worden was aanwezig en de kans dat een 2e (3e, 4e enz.) ziek wordt is aanzienlijk groter.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur ik heb het stuk op LUMC ook zitten lezen. Maar weet je nu al dat je kindje bloedarmoede heeft dan? Want dat is de reden voor die transfusies lees ik daar.
En heb je bij Rienk geen transfusies gehad? Ze zeggen daar ook dat ze bij voorkeur hebben dat je dan ook in het LUMC bevalt. Dat ga je niet doen neem ik aan?
Sorry voor de vragen. Ik vind het interessante materie. Vervelend voor jou wel dat het nodig is![]()
Zet het niet voor nix onder de spoiler!!!!! Maar heb je ook het percentage gezien? Das idioot weinig! Maar je geeft het zelf al aan, alles voor de beeb he! Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat je lekker in het hoge noorden kunt bevallen zonder die rare bloedtransfusies!quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Die complicaties had ik niet willen wetenEn dan toch klikken he
![]()
Rienk is niet ziek geworden! Ze hebben wel navelstreng bloed na de geboorte afgetapt voor onderzoek. En 3 keer per dag een hielprik de eerste 2 dagenquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook O-negatief
En vriend A-positief dacht ik
Maar voor zover ik weet hoef ik vanavond alleen een rhesus prik te halen en halen ze na de bevalling via de navelstreng bloed van de baby af en dan krijgen wij eventueel nog een prik.
Wel naar dat Rienk toen ziek geworden is hopelijk is dat deze keer niet
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, ik snap niet dat het bij f_r dan weer heel anders gaat![]()
Dank je voor je antwoorden Vlindur. Hopelijk kan je gewoon in het Noorden bevallen zonder sneeuwstorm
Het is inderdaad heel weinig. Daar ben ik ook echt blij om!quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Zet het niet voor nix onder de spoiler!!!!! Maar heb je ook het percentage gezien? Das idioot weinig! Maar je geeft het zelf al aan, alles voor de beeb he! Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat je lekker in het hoge noorden kunt bevallen zonder die rare bloedtransfusies!
Het ligt dus aan de irreguliere antistoffen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Susie het volgende:
* Susie graaft even heel erg ver in haar geheugen
Vlindur: Is het niet zo dat jij nu al anti-stoffen hebt aangemaakt door je eerste zwangerschap, waardoor het nu gevaarlijk is voor de 2de? Vrouwen met rhesus-factor negatief hebben die kans in ieder geval, mocht het kindje dus positief zijn. Jouw bloed vind dat gewoon niet leuk zeg maar. Maar misschien is er bij jou iets heel anders aan de hand?
Wat DML ook zegt; waarom gaat het bij f_r dan weer anders, want dan zou het bij jou dus met andere dingen te maken hebben?
http://www.ziekenhuis.nl/(...)item_id=420&letter=B Deze site is wel heel duidelijk. En op mijn blog van Rienk, staat ook een vrij duidelijk verhaal.quote:Irregulaire antistoffen zijn normaliter niet in het bloed aanwezig. Ze ontstaan na een bloedtransfusie, maar kunnen ook voorkomen na een eerdere zwangerschap. Soms is het onduidelijk waarom ze aanwezig zijn. Vanaf 1 juli 1998 wordt geadviseerd in het begin van de zwangerschap te controleren of irregulaire antistoffen aanwezig zijn. Hebt u geen irregulaire antistoffen, dan zijn geen verdere maatregelen nodig. Hebt u wel irregulaire antistoffen, dan is soms extra controle tijdens de zwangerschap gewenst.
Ja ik snap hem nogquote:Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Het is ook niet normaal dat je de antistoffen al hebt. Het kan komen door een transfusie, miskraam of domme pech. En ik heb domme pech. Normale vrouwen krijgen dus een prik tegen de antistoffen en gaan fluitend door de 1e zwangerschap heen en kunnen problemen krijgen bij een 2e zwangerschap. Bij mij stond de 1e zwangerschap gelijk aan hun 2e. (snapt u het nog?)
Oh maar als jij die prik moet halen heb je geen antistoffen! Niks aan de hand!quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen rare onderzoeken gehad.
het kwam naar voren met het verplicht bloedprikken bij ...wk
En toen meteen een biref gekregen om met 30wk die prik te gaan halen. Nog bij de vk geweest allemaal.
Woe moet ik sowieso naar de gyn dus dan overleg ik het nog even.
(Dan heb je die wel bij de 2e en dan kom je waarschijnlijk ook in de molen, maar de kans dat ie ziek wordt is 'aanwezig' en laat je niet bang maken, want Rienk is dus ook niet ziek geworden. Maar omdat dit de 2e is ben ik dus nu wel een beetje banger)quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb even op de brief gespiekt en idd geen antistoffen
Dat bloed is maar 1 week houdbaar ofzo. Dus erg lang houdbaar is het niet. En mijn arts zei letterlijk "Hij is nu nog gezond dus waarom wachten tot het misgaat"quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga nog even je blog lezen vlindur maar snap het nu wel beter![]()
Het enige wat ik destijds toen je moest ingeleid worden ook al niet snapte...
Word het donorbloed pas afgetapt als jij ligt te bevallen o.i.d. aangezien dat kerst drink verhaal? Want ik zou denken dat ze gewoon dat bloed nu al vast opslaan in hun bloedbank.
Leuke cadeau voor je vader![]()
Zo'n prik werkt maar 1 keer. Dus ik denk dat je een 2e keer wel de molen in gaat.quote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Solagratia het volgende:
Vlindur, ga je altijd de molen in als je een negatieve bloedgroep hebt? Ik heb bij 30 weken ook de prik gehad en na de bevalling (want dochter is positief). Ik dacht eigenlijk dat ik bij een tweede zwangerschap gewoon weer een prik moest halen met 30 weken, maar er zit meer medische onderzoeken bij dan?
Ik had helemaal niets geen gerommel trouwens, dus daar weet ik niets vanafHier begon het gewoon ineens.
Dan zou het alleen al om het klem zitten en de ruptuur kunnen dat je al bij een gynaecoloog komtquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Solagratia het volgende:
Vlinder, ik denk inderdaad dat voor we weer zwanger willen worden er eerst maar eens een gesprek met de verloskundige moet komen. Ook in verband met het klem zitten van de baby en de totaal ruptuur. Maar goed, dat is als er ooit een wens voor een tweede komt![]()
Tnx in elk geval voor je antwoord!
INTERPUNCTIE ALSTUBLIEEEEEEEEFTPUNTUITROEPTEKENquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je het niet vertouwd toch even bellen JJ al heb ik nu ook hoofdpijn.
Ik heb eigenlijk geen verslavingen maar ook niet echt honger.
Spuit zit in mijn been ik was nog een lenige 30wk zwangere met een bescheiden buik.
Nou lenig momenteel waggel ik als een eend vanmiddag dus het wasmolen drama en daarna nog blaadje geveegd in de tuin. Dat was iets teveel want toen zei mijn rug stop. Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de bekkenfysio
En vriend is nu sinaasappelsap aan het persen en ik krijg er ook nog wat meloen bij hopelijk blijft dat binnen.
Overal waar nodig staat toch een punt?quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
INTERPUNCTIE ALSTUBLIEEEEEEEEFTPUNTUITROEPTEKEN
Huh?quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ben het wel met oognip eens dat het duidelijker kan, maar ik krijg sms'jes zonder enkele spatie, dus ik vind dit heel goed te doen. Maar ik snap wat je bedoeld hoor, ben alleen er aan gewend geraakt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
En dan vertel je me nu pas dat die er is!! Ik vind het dus ook eigenlijk veel te veel geld, maar het is zoooooo lekker. Ik eet het het liefst als ontbijt, lunch en avondeten, maar dat kan natuurlijk niet hèquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Takkembah het volgende:
Sussie, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord
En BJ had vanmiddag toch de SEO??? Laat maar was morgenmiddag
Ik heb btw ook een ziekelijke drang naar zuivel met choco (roomijsjes choco, stratiatella yoghurt, en inderdaad zoals danic melk met special K...alleen dan die cheapy variant van jumbo heh)
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu heb ik zin in een MC flurry maar ik durf die toch niet te nemen.
Al hoewel ik kots het toch weer uit dus veel schade kan die niet aanrichten
Ik ga vanaf nu heel goed KD haar reacties letten
mijn voortuin gloeitquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een omslag van het weer zeg... Jammer! Hou niet zo van de regen...
voor de gehoorde hartjes en geziene echo's
![]()
Vandaag weer werken t/m donderdag en dan weer vrij t/m dinsdag. Heerlijk het afbouwen van mijn urenMet een hele drukke baby, steeds sterker en regelmatiger!
![]()
![]()
![]()
Ach jan is meer kans dan op het miljoen, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |