Dan zou het alleen al om het klem zitten en de ruptuur kunnen dat je al bij een gynaecoloog komtquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Solagratia het volgende:
Vlinder, ik denk inderdaad dat voor we weer zwanger willen worden er eerst maar eens een gesprek met de verloskundige moet komen. Ook in verband met het klem zitten van de baby en de totaal ruptuur. Maar goed, dat is als er ooit een wens voor een tweede komt![]()
Tnx in elk geval voor je antwoord!
INTERPUNCTIE ALSTUBLIEEEEEEEEFTPUNTUITROEPTEKENquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je het niet vertouwd toch even bellen JJ al heb ik nu ook hoofdpijn.
Ik heb eigenlijk geen verslavingen maar ook niet echt honger.
Spuit zit in mijn been ik was nog een lenige 30wk zwangere met een bescheiden buik.
Nou lenig momenteel waggel ik als een eend vanmiddag dus het wasmolen drama en daarna nog blaadje geveegd in de tuin. Dat was iets teveel want toen zei mijn rug stop. Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de bekkenfysio
En vriend is nu sinaasappelsap aan het persen en ik krijg er ook nog wat meloen bij hopelijk blijft dat binnen.
Overal waar nodig staat toch een punt?quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
INTERPUNCTIE ALSTUBLIEEEEEEEEFTPUNTUITROEPTEKEN
Huh?quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ben het wel met oognip eens dat het duidelijker kan, maar ik krijg sms'jes zonder enkele spatie, dus ik vind dit heel goed te doen. Maar ik snap wat je bedoeld hoor, ben alleen er aan gewend geraakt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:
En dan vertel je me nu pas dat die er is!! Ik vind het dus ook eigenlijk veel te veel geld, maar het is zoooooo lekker. Ik eet het het liefst als ontbijt, lunch en avondeten, maar dat kan natuurlijk niet hèquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Takkembah het volgende:
Sussie, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord
En BJ had vanmiddag toch de SEO??? Laat maar was morgenmiddag
Ik heb btw ook een ziekelijke drang naar zuivel met choco (roomijsjes choco, stratiatella yoghurt, en inderdaad zoals danic melk met special K...alleen dan die cheapy variant van jumbo heh)
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu heb ik zin in een MC flurry maar ik durf die toch niet te nemen.
Al hoewel ik kots het toch weer uit dus veel schade kan die niet aanrichten
Ik ga vanaf nu heel goed KD haar reacties letten
mijn voortuin gloeitquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een omslag van het weer zeg... Jammer! Hou niet zo van de regen...
voor de gehoorde hartjes en geziene echo's
![]()
Vandaag weer werken t/m donderdag en dan weer vrij t/m dinsdag. Heerlijk het afbouwen van mijn urenMet een hele drukke baby, steeds sterker en regelmatiger!
![]()
![]()
![]()
Ach jan is meer kans dan op het miljoen, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |