abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95348434
Vlinder, ik denk inderdaad dat voor we weer zwanger willen worden er eerst maar eens een gesprek met de verloskundige moet komen. Ook in verband met het klem zitten van de baby en de totaal ruptuur. Maar goed, dat is als er ooit een wens voor een tweede komt :)

Tnx in elk geval voor je antwoord!
pi_95348602
Hmmm Huup, dit klinkt toch wel herkenbaar. Die harde buiken (maar dan zonder dat menstruatiegevoel, maar daar heb ik normaal ook (bijna) geen last van. Bij mij is het er altijd ineens, ben blij dat ik er altijd de klok op gelijk kan zetten), dat 's nachts wakker worden met dat rare gevoel of van die harde buiken.

Nou ga het eens in de gaten houden, anders moet ik toch al gaan zeggen dat het hier rommelt. Maar ik vind het eigenlijk nog niet noemenswaardig.
Mijn schoonmoeder diende zojuist het verzoek in om lekker komend weekend te bevallen, dat was makkelijk, want dan was iedereen vrij. Hahaha de muts, ik heb liever dat ze nog even blijft zitten hoor. Tot een week of 39.
pi_95348670
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Solagratia het volgende:
Vlinder, ik denk inderdaad dat voor we weer zwanger willen worden er eerst maar eens een gesprek met de verloskundige moet komen. Ook in verband met het klem zitten van de baby en de totaal ruptuur. Maar goed, dat is als er ooit een wens voor een tweede komt :)

Tnx in elk geval voor je antwoord!
Dan zou het alleen al om het klem zitten en de ruptuur kunnen dat je al bij een gynaecoloog komt :Y

Succes alvast :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95351315
@danic, ga er alleen niet van uit dat rommelen betekent dat je binnenkort gaat bevallen... Er rommelde bij mij van alles maar mooi niet dat 't doorzette... Laat ik 't zo zeggen, ik heb érg lang op nummer 1 gestaan hier :+

Susie heeft een hartje gezien *O*
Nieuwe zwangeren evenstar en lentekriebel gefeliciteerd! *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door JuffrouwJannie op 11-04-2011 18:24:07 ]
¿
  maandag 11 april 2011 @ 18:19:34 #255
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95351417
Super Susie!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 11 april 2011 @ 19:06:20 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95353385
Hartje gehoord ;) , maar evengoed *O* Morgen weer koekeloeren naar ons frummeltje! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 11 april 2011 @ 19:45:40 #257
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95355714
Da's nóg leuker! Veel plezier alvast!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95355905
Susie wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! O+

En ik zag nog wat mijlpalen voorbij komen *O*

A.s. donderdag hebben we de 20 weken echo, spannend! Begin nu al een beetje zenuwachtig te worden...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 11 april 2011 @ 19:51:10 #259
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95356085
Susie, super dat je/jullie het hartje hebben gehoord. *O* Ik ben er nog elke keer helemaal stil van als ik hem hoor (zelfs met een Angelsound thuis hahaha)

Zijn er meer zwangeren die opeens melk-verslaafd zijn??? Ik ben al gek op melk, maar dit is echt erg, heb er zo'n drang naar de laatste paar weken!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95356106
Doe ik ook niet hoor juffrouwjannie. Dat heb ik hier ook al meerdere keren gemerkt. Dan wordt er verteld dat het rommelt, zit je op het puntje van je stoel iedere dag, duurt het nog meer dan een week.
Nou ja, bij mij kan het zelfs nog 3-5 weken duren.
Maar zo erg rommelt het ook niet hoor, tis meer dat ik verschil merk met hoe het eerst was.

Zo nu gauw voor de laatste x naar yoga!
pi_95356153
Yep Tankgirl ikke! Niet zozeer melk in een glas, maar met cornflakes (special K, :9 ), vla, kwark, noem maar op. Als het maar zuivel is!
  maandag 11 april 2011 @ 19:53:32 #262
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95356233
hmmm yoghi drink, yoghurt.. en het is dat milk& fruit te duur is om in zulke hoeveelheden te drinken.. anders had ik het wel geweten :9
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95356487
Ik had laatst een hele tijd zin in thee met melk en suiker 8)7
Drink mijn thee altijd gewoon zonder suiker.

Verder ben ik helemaal verslaafd aan yoghurt, gewoon met een lepeltje jam of suiker erin. :9

Ga zo naar Pilates, even lekker bewegen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95356855
Ik drink ook weer veel melk! Dronk ik vroeger ook, laatste jaren eigenlijk niet meer en nu wel.

Ik heb ook ontzettende eet-buiten zo'n honger! Net na het eten, zelfs een uur of wat na het overgeven kan ik wel weer prima eten :')
  maandag 11 april 2011 @ 20:12:54 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95357791
Sussie, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord *O*

En BJ had vanmiddag toch de SEO??? Laat maar was morgenmiddag

Ik heb btw ook een ziekelijke drang naar zuivel met choco (roomijsjes choco, stratiatella yoghurt, en inderdaad zoals danic melk met special K...alleen dan die cheapy variant van jumbo heh)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95358465
Ja, Susie wat fijn het hartje! *O*
En Kleurdoos de eerste spannende weken al voorbij! *O*

Hier nu 10 weken, dus nu ook aftellen naar het 2e trimester :D
  maandag 11 april 2011 @ 20:35:55 #267
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95359525
Hier deze keer geen echte verslavingen gehad, vorige keer me dood gegeten in de knapperbolletjes (die dingen voor in de soep, gewoon zo droog naar binnen mikken)

Zit een beetje in dilemma, vanmorgen bij de gyn geweest, alles in orde (bd was 113/70) en nu heb ik sinds vanmiddag hoofdpijn. En behoorlijke.... Kan natuurlijk gewoon aan het weer liggen, maar ze hameren er altijd zo op. Maar tja vanmorgen was nog alles oké en morgenvroeg moet ik naar de vk.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95361050
Als je het niet vertouwd toch even bellen JJ al heb ik nu ook hoofdpijn.
Ik heb eigenlijk geen verslavingen maar ook niet echt honger.

Spuit zit in mijn been ik was nog een lenige 30wk zwangere met een bescheiden buik.
Nou lenig momenteel waggel ik als een eend vanmiddag dus het wasmolen drama en daarna nog blaadje geveegd in de tuin. Dat was iets teveel want toen zei mijn rug stop. Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de bekkenfysio

En vriend is nu sinaasappelsap aan het persen en ik krijg er ook nog wat meloen bij hopelijk blijft dat binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 11-04-2011 21:24:15 ]
pi_95361974
F_R er wordt goed voor je gezorgd, fijn!

Ik las alle posts over de rhesusfactor, ik snapte er weinig van, maar na nog wat googlen is het me duidelijker! Heel vervelend, en maakt het allemaal een stuk spannender. Ik hoop dat het meevalt voor jullie!

Ik weet niet een wat voor bloedgroep ik heb, maar afgelopen controle in het ziekenhuis zijn er 6 buisjes geprikt, dus volgende keer kunnen ze me vast meer vertellen ;)
pi_95363074
Ik dacht altijd dat ik O-positief was nou mooi niet dus

Vriend vond dat ik eigenlijk een goed weekend had gehad vooral mentaal. Ik denk dat door het nare bericht ik nu weer wat meer kan relativeren maar ik vind mezelf nu ongelofelijk hypocriet dat daar zo'n bericht voor nodig moet zijn
pi_95363280
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je het niet vertouwd toch even bellen JJ al heb ik nu ook hoofdpijn.
Ik heb eigenlijk geen verslavingen maar ook niet echt honger.

Spuit zit in mijn been ik was nog een lenige 30wk zwangere met een bescheiden buik.
Nou lenig momenteel waggel ik als een eend vanmiddag dus het wasmolen drama en daarna nog blaadje geveegd in de tuin. Dat was iets teveel want toen zei mijn rug stop. Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de bekkenfysio

En vriend is nu sinaasappelsap aan het persen en ik krijg er ook nog wat meloen bij hopelijk blijft dat binnen.
INTERPUNCTIE ALSTUBLIEEEEEEEEFTPUNTUITROEPTEKEN
pi_95363744
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Overal waar nodig staat toch een punt? :? Ik geef toe, het kon wel duidelijker maar ook vele malen onduidelijker.
pi_95364534
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Huh?
Doe eens lief :6 ;)
En een punt met daarna een uitroepteken kan niet he! :s)
  maandag 11 april 2011 @ 21:49:25 #274
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95364872
quote:
Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Kleurdoos het volgende:

Ben het wel met oognip eens dat het duidelijker kan, maar ik krijg sms'jes zonder enkele spatie, dus ik vind dit heel goed te doen. Maar ik snap wat je bedoeld hoor, ben alleen er aan gewend geraakt.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95365373
hoi hier

hier ook weer goedgekeurd bij gyn.. - 6kg, bloeddruk in orde en hartje gehoord

susie *O* voor het hartje

welkom nieuwe zwangere *O*

las iets over rhesus negatief... bij 1eluna heb ik spuit gehad na bevalling, bij 2e jadeenkel toen ik bloedingen had bij 13w maar na bevalling niet omdat ze andere bloedgroep had, bij 3exandy heb ik dan na bevalling wel wéér spuit gehad maar dit omdat zij zelfde bloedgroep en rhesus negatief is... Ik weet wel dat ze het niet meer bij 32w of wanneer je normaal één moet krijgen, het geven... maar waarom niet weet ik dan ook weer niet |:(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')