heb je geen opmerking gemaakt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
Pff ik werd net behoorlijk chagrijnig toen ik in de stad liepeen vrouw met een dikke buik en maar roken he
ik kan daar echt niet tegen
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Popples het volgende:
[..]
heb je geen opmerking gemaakt?
ik zou dat wel doen. ik ben een hormonenbom.![]()
van de week ook al geflipt en ben nog niet klaar met ze.![]()
evenstargefeliciteerd
Heb je ook alles onder de kattenharen zitten? De kledingrollers vliegen er hier doorheenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de babywas. Jeetje wat hebben wij veel spullen en wat kunnen katten dat vervelend zijn
het was niet naar een zwangere hoor het was naar iemand die zijn kinderen niet opvoed en geen waarden en normen heeft. ik ben zo ontploft dat ik gewoon harde buiken kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorMaar jij dus wel?
Wat heb je gezegd en wat was haar reactie?
Dat vroeg ik me ook af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef trui het volgende:
evenstar / easy-growing!gefeliciteerd!!!
spannend ook!
(en een heel nieuwsgierig vraagje van mij: is dat die ene jongen uit engeland waar je ooit laaang geleden een keer mee gebroken had?)
http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Lentekriebel!
Zijn jullie ook door jullie garderobe heen? Ik heb alleen maar truien en 2 spijkerbroeken, een zwarte en een blauwe. Ik moet nodig shirtjes hebben, maar ik kan geen leuke vinden
Ik was gister bij Prenatal, maar wat een truttigheid zeg. Als niet-zwangere wil ik ook geen shirt met een grote vlinder of bloem erop, dus waarom nu dan wel
Ik heb een behoorlijke buik, maar kan nog veel van mijn eigen kleding aan. Tuniekjes en strakke shirtjes die wat langer zijn. Ik heb wel twee positie shirts, maar die draag ik niet want dat vind ik van die tenten. Ik heb liever strakke dingen aan nu in zo'n flinke buik heb. Dat staat mooi en geeft ook wat extra steun. Ik zou ook niet teveel investeren in echt positiekleding, maar vooral goed kijken of je dingen anders kan combineren of je eigen shirtjes die te kort zijn met buikband dragen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Aventura het volgende:
Tuniekjes zijn er genoeg inderdaad, die zou ik nog wel moeten passen.
Alhoewel ik betwijfel of me dat over een weekje of 6 ook nog lukt, gezien het tempo waarin buik groeit!
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom. Lelijke prints of gewoon enorm saai...quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef krijtlijk het volgende:
Prenatal vind ik ook tuttig, ik heb deze keer dan ook geen positiekleding gekocht, Ik draag nu wat wijdere tuniek/shirts en toen het wat kouder was van die gebreide jurken.
Gefeliciteerd Lentekriebel!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |