abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95263819
vandaag bij de thuiszorgwinkel geinformeerd hoe het precies zit met het huren van de klossen,
volgens hun is dat gratis en moet je je id en zorgpas meenemen en dan kun je die voor 6 maanden lenen, ze gaven ook aan dat je direct een rugsteun voor het bed en een krukje voor de douche kun lenen en de kraamzorg heeft aangegeven dat je ook een ondersteek moet hebben (in de kraamwijzer staat "een po in een kussensloop", waarvoor is de kussensloop???? :? )
pi_95265993
Om het zo steriel mogelijk te houden? Ik kreeg 'm mee, helemaal luchtdicht in plastic verpakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 9 april 2011 @ 20:26:15 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95273605
@Susie: lief. Zal indd wel in mijn hoofd zitten. De liefste mensen zijn er gewoon bij, en ik ben nog steeds superblij met ons aankomende huwelijk :)
pi_95275072
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
Pff ik werd net behoorlijk chagrijnig toen ik in de stad liep -O- een vrouw met een dikke buik en maar roken he :r ik kan daar echt niet tegen :N
heb je geen opmerking gemaakt?
ik zou dat wel doen. ik ben een hormonenbom. *)
van de week ook al geflipt en ben nog niet klaar met ze. :+

evenstar *O* gefeliciteerd *O*
mama van 3 kids!
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:42:24 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_95276797
:W leuk joh, uitbraakpogingen aan de bovenkant (auw een knie) en tegelijkertijd met je hoofd goed naar beneden duwen. Niet handig, zeker als je je bekkenband dan ook nog eens vergeet. Ach ja, twas lekker weer zullen we maar zeggen.

En ik ben alleen een hormoontrut in de auto als niemand me hoort. Dan scheld ik er op los.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95276898
Tja, hormonen...

laat ik zeggen dat ik de afgelopen week om het minste geringste in tranen uit kan barsten...
gisteren in de auto nog, toen ik mij ineens bedacht dat als ik nu dood ging. O+ mij en uk kwijt was, en nooit zou kunnen zien hoe uk eruit ziet..

Vandaag een redelijk goede dag gehad! En ik kon er ook nog eens lekker van genieten... Morgen proberen op te laden, en dan kan ik er weer een weekje tegenaan..

Evenstar, gefeliciteerd met je zwangerschap!
pi_95277240
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Popples het volgende:

[..]

heb je geen opmerking gemaakt?
ik zou dat wel doen. ik ben een hormonenbom. *)
van de week ook al geflipt en ben nog niet klaar met ze. :+

evenstar *O* gefeliciteerd *O*
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voor O+ Maar jij dus wel? :D Wat heb je gezegd en wat was haar reactie? :D
pi_95277374
Ik ben vandaag begonnen met de babywas. Jeetje wat hebben wij veel spullen en wat kunnen katten dat vervelend zijn
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:04:17 #89
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95277725
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de babywas. Jeetje wat hebben wij veel spullen en wat kunnen katten dat vervelend zijn
Heb je ook alles onder de kattenharen zitten? De kledingrollers vliegen er hier doorheen :X
pi_95277867
Nee er zit nog niks van het babyspul onder de kattenharen. Maar het begon al met wassen
Ow is dat nieuw vrouwtje?? snuffel snuffel
Toen stond voor het eerst de droogmolen buiten
Wat is dat??? snuffel
Toen was het krukje waar de wasmand op stond wel interessant. En vanaf daar kon je hengelen naar het wasgoed
Vouw ik het wasgoed weg gaat er 1 met zijn derriere in de wasmand zitten.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:18:34 #91
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95278334
Handig zeg van die nieuwsgierige beesten.
Heb hier voornamelijk het kattenhaarprobleem, heb nu de kleertjes in de kast en het wiegje zelfs afgedekt met een hydrofiele doek. Niet dat de katten daar normaal gesproken mogen komen hoor, maar op een of andere manier komt toch alles onder te zitten. }:|
pi_95278967
Ik denk dat ik straks ook overal wel haren tegen ga komen hoor.
Leuk van die halflangharige katten
pi_95279962
Breek me de bek niet open over kattenharen. Wij hebben net als f-r main coons, dus ook hier gaan de kledingrollers er heel hard doorheen. Zeker het dekbedovertrek vind ik een ramp!
Ze slapen bij ons op bed (ik weet et, we doen het zelf) en na twee weken ligt er dan echt overal haar, wat je niet altijd goed ziet.......totdat het uit de droger komt.
Kreeg van de week de tip om een oude panty erbij te doen, daar zouden de haren in gaan zitten. Ik ga et es proberen.
Ook hier vanavond een kat met haar pluizige kont dus in mijn wasmand.

Ze mogen trouwens ook niet in de kinderkamer van ons. Ze mogen even komen kijken als we er zijn om bijvoorbeeld kleertjes op te hangen, maar zodra we daar klaar zijn gaat de deur dicht en mogen ze er niet zijn. Ik wil gewoon niet dat daar haren gaan zitten. Straks als de kleine er is mag het ook niet!
Ze hebben trouwens nog niet in de kinderwagen gezeten zoals bij f-r, valt me ook heel erg mee.
pi_95281660
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voor O+ Maar jij dus wel? :D Wat heb je gezegd en wat was haar reactie? :D
het was niet naar een zwangere hoor het was naar iemand die zijn kinderen niet opvoed en geen waarden en normen heeft. ik ben zo ontploft dat ik gewoon harde buiken kreeg. :@ ook mensen die iets fout doen ofzo zeg ik ook gewoon mijn mening. komt soms niet leuk aan maarja weten ze wel gelijk hoe en wat :P niet iedereen kan van mij genieten nu *)

kattenharen. ik ben echt een zeikerd. ik vind dat zo goor als ik bij mijn schoonmoeder ben geweest in de auto is het al afkloppen en handen ontsmetten. thuis in de gang uitkleden en douche in. :@ misschien overdreven maar heb genoeg gezien van die vieze katten bij hun.
morgen weer verplicht daar naar toe :X
mama van 3 kids!
pi_95290351
Ik vind het wel apart, de katten zijn wel iets nieuwsgierig naar het kamertje, maar de kinderwagen, wipstoeltje ed. kan ze weinig/niets boeien... Scheelt weer... En ik heb nog niet veel haren op de babykleertjes gezien, maar dat kan nog komen, ze haren nu wel erg uit...
pi_95290369
hormonen, check. ik ben net een tikkende tijdbom :+
  zondag 10 april 2011 @ 08:00:52 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95290422
evenstar / easy-growing! :D gefeliciteerd!!! :* spannend ook!
(en een heel nieuwsgierig vraagje van mij: is dat die ene jongen uit engeland waar je ooit laaang geleden een keer mee gebroken had?)
in de haak.
  zondag 10 april 2011 @ 08:02:37 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95290427
en Tally: veel geluk met jullie dochter Zoë! *O*
in de haak.
pi_95290469
Die van ons mogen overdag op bed maar daar ligt dan een sprei op. Helaas wil Zorro die nog weleens verplaatsen waardoor ze toch op het dekbedovertrek liggen.
Ik snap best dat mensen kattenharen vies vinden.
  zondag 10 april 2011 @ 08:31:33 #100
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_95290510
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef trui het volgende:
evenstar / easy-growing! :D gefeliciteerd!!! :* spannend ook!
(en een heel nieuwsgierig vraagje van mij: is dat die ene jongen uit engeland waar je ooit laaang geleden een keer mee gebroken had?)
Dat vroeg ik me ook af, maar durfde het niet te vragen. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 10 april 2011 @ 08:45:52 #101
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95290580
Pfff katten en babyspullen.. Heb er een die elke keer in de box springt, heb nu maar een deken erin gelegd en die ga ik gelijk wassen als de box gebruikt gaat worden.
Er liggen 2 schone boxkleden klaar in de kast, en die gaan er dan wel in. Wil eigenlijk nog ballonnen kopen om in de box te doen (vinden ze schijnbaar vervelend :+ )

Dezelfde poes lukt het ook elke keer weer om de babykamer in te sluipen (ze gaat erin voordat ik de deur nog dicht trek!). Dan gaat ze vervolgens of op de kledingkast zitten, of onder het ledikantje.. grrrrr

Vandaag weer verder met babywasjes, verlof is nu officieel begonnen voor moi :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 10 april 2011 @ 09:38:42 #102
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95291046
Meldt, met baby in de buik

Katten, check, de babykamer heeft nog altijd een ontzettende aantrekkingskracht, maar ze komen wel redelijk snel eruit als ik ze roep omdat ik de kamer uitga. In de box hebben ze wonderbaarlijk genoeg nog niet gezeten :)
Misschien omdat die altijd in de kamer heeft gestaan en dus nix nieuws is, maar iets wat verhuisd is.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95291499
Wij hebben ook katten, dus die zullen tzt de box etc. ook wel erg aantrekkelijk vinden.

Hier bijna 10 weken en de laatste week is de misselijkheid op zijn hoogte punt, om de dag overgeven, hoop dat het snel afneemt.. morgen weer werken na vakantie en ziek-zijn..
  zondag 10 april 2011 @ 11:28:11 #104
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95293425
Ook ik kom mij hier even melden. Met een kloon trouwens. Mijn gebruikelijke username is bekend bij enkele mensen die het nog niet m ogen weten (denk aan zwager/schoonzus en nog belangrijker, mijn leidinggevende van het werk)

Maar, ik ben dus ook zwanger. Of ik heb in ieder geval afgelopen donderdag een duidelijke "zwanger (3+)" op de test met conceptie-indicator geplast. Geen idee overigens hoe lang ik daadwerkelijk zwanger ben, door een behoorlijk stressvolle periode al een tijdje niet meer bijgehouden wanneer ik ongesteld was, dus de eerste dag van mijn laatste menstruatie kan ik alleen maar gokken.

Best spannend allemaal. Morgen maar eens een VK bellen (beide praktijken hier in de buurt waren afgelopen vrijdag niet bereikbaar)
pi_95293643
Gefeliciteerd lentekriebel *O*
ik ben wel benieuwd wie je bent...
  zondag 10 april 2011 @ 11:41:42 #106
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95293810
Dank je wel mijsje. Als mijn eigen gevoel klopt post ik over iets minder dan twee maandjes weer gewoon onder mijn eigen account, dus je weet vrij snel wie ik ben (al vraag ik me af of mensen van dit topic me überhaupt kennen, maar toch...)
pi_95294044
Gefeliciteerd Lentekriebel! *O*
pi_95294118
Lentekriebel, gefeliciteerd!

Ik ben nog niet aan babywasjes toe, maar heb weer heel veel gekregen; lieve lakentjes waar wij vroeger nog onder hebben geslapen en ieniemini vestjes, echt retro (mijn moeder heeft de zolder opgeruimd)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 10 april 2011 @ 12:01:31 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95294472
Gefeliciteerd Lentekriebel!

Zijn jullie ook door jullie garderobe heen? Ik heb alleen maar truien en 2 spijkerbroeken, een zwarte en een blauwe. Ik moet nodig shirtjes hebben, maar ik kan geen leuke vinden :(

Ik was gister bij Prenatal, maar wat een truttigheid zeg. Als niet-zwangere wil ik ook geen shirt met een grote vlinder of bloem erop, dus waarom nu dan wel :'(
  zondag 10 april 2011 @ 12:25:07 #110
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95295313
Prenatal vind ik ook tuttig, ik heb deze keer dan ook geen positiekleding gekocht, Ik draag nu wat wijdere tuniek/shirts en toen het wat kouder was van die gebreide jurken.

zondag 10 april 2011 @ 12:32:18 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95295622
Tuniekjes zijn er genoeg inderdaad, die zou ik nog wel moeten passen.
Alhoewel ik betwijfel of me dat over een weekje of 6 ook nog lukt, gezien het tempo waarin buik groeit!
  zondag 10 april 2011 @ 12:35:01 #112
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95295712
Lentekriebel, gefeliciteerd!

Ik ben niet zo heel erg van de positiekleding. Ik heb normaal maat 32/34 in mijn kleding en aangezien de meeste positiekleding pas vanaf 36 begint kan ik daar nix mee. Dus ik heb de winter doorgebracht in de leggings van de Hema (die van 3¤) en zomerjurkjes met longsleeves. Ik heb veel van die stretchdingen dus dat kwam wel goed uit :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 10 april 2011 @ 12:38:49 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95295839
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef Aventura het volgende:

Zijn jullie ook door jullie garderobe heen? Ik heb alleen maar truien en 2 spijkerbroeken, een zwarte en een blauwe. Ik moet nodig shirtjes hebben, maar ik kan geen leuke vinden :(

Ik was gister bij Prenatal, maar wat een truttigheid zeg. Als niet-zwangere wil ik ook geen shirt met een grote vlinder of bloem erop, dus waarom nu dan wel :'(
http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwens O+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 10 april 2011 @ 12:52:53 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95296297
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Aventura het volgende:
Tuniekjes zijn er genoeg inderdaad, die zou ik nog wel moeten passen.
Alhoewel ik betwijfel of me dat over een weekje of 6 ook nog lukt, gezien het tempo waarin buik groeit!
Ik heb een behoorlijke buik, maar kan nog veel van mijn eigen kleding aan. Tuniekjes en strakke shirtjes die wat langer zijn. Ik heb wel twee positie shirts, maar die draag ik niet want dat vind ik van die tenten. Ik heb liever strakke dingen aan nu in zo'n flinke buik heb. Dat staat mooi en geeft ook wat extra steun. Ik zou ook niet teveel investeren in echt positiekleding, maar vooral goed kijken of je dingen anders kan combineren of je eigen shirtjes die te kort zijn met buikband dragen.

Broeken heb ik er drie van, twee spijkerbroeken en een zwarte broek, een beetje dunne stof.
En ik heb nog een legging die ik kan dragen, van voor de zwangerschap.
  zondag 10 april 2011 @ 12:58:37 #115
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95296474
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef krijtlijk het volgende:
Prenatal vind ik ook tuttig, ik heb deze keer dan ook geen positiekleding gekocht, Ik draag nu wat wijdere tuniek/shirts en toen het wat kouder was van die gebreide jurken.

Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom. Lelijke prints of gewoon enorm saai...
Borstvoedingskleding is trouwens nog saaier, daar is echt niets leuks in te krijgen.
Alleen maar effen spul.
  zondag 10 april 2011 @ 13:07:27 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95296773
lentekrieble, van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 10 april 2011 @ 13:07:58 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95296791
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom.
:Y, alhoewel er wel leuke merken zijn, maar die zijn dan zo duur en dat heb ik voor die korte periode er niet voor over. Gelukkig heb ik maar een minibuikje gehad, dus heb van Mamalicious twee broeken en een rok en voor de rest "normale" kleding en voor de zomer ook "normale" jurkjes.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 10 april 2011 @ 13:08:22 #118
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95296804
Lentekriebels *O* proficiat!

Ik ben wederom zeer schiewnierig!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95297391
Ik heb vrijdag wat inkopen gedaan voor de buik! Is nu sale overal. Twee van die lange jurk-truien die lekker luchtig zitten van H&M (zie buikentopic) voor maar een tientje per stuk!! :D
Ook bij Miss Etam een leuk zomers bloemenjurkje gekocht.
Verder draag ik veel de tops van H&M (gewone collectie) die zijn lekker lang dus die kan je de hele zwangerschap wel aan, en oude stretchjurkjes van mezelf, gecombineerd met loshangend kort vestje, spijkerjasje, leren jasje of bolero.

Ik heb wel genoeg denk ik!

Gefeliciteerd Lentekriebels!

Een vraagje van mij; met 30 weken ga ik een weekend naar Italië met vliegtuig.. Moet ik dan een zwangerschapsverklaring hebben?
  zondag 10 april 2011 @ 13:33:53 #120
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95297581
Lentekriebel, gefeliciteerd! En ik geloof, dat ik wel een idee heb....;) mis gegokt dus.... maar evengoed gefeliciteerd hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')