http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Lentekriebel!
Zijn jullie ook door jullie garderobe heen? Ik heb alleen maar truien en 2 spijkerbroeken, een zwarte en een blauwe. Ik moet nodig shirtjes hebben, maar ik kan geen leuke vinden
Ik was gister bij Prenatal, maar wat een truttigheid zeg. Als niet-zwangere wil ik ook geen shirt met een grote vlinder of bloem erop, dus waarom nu dan wel
Ik heb een behoorlijke buik, maar kan nog veel van mijn eigen kleding aan. Tuniekjes en strakke shirtjes die wat langer zijn. Ik heb wel twee positie shirts, maar die draag ik niet want dat vind ik van die tenten. Ik heb liever strakke dingen aan nu in zo'n flinke buik heb. Dat staat mooi en geeft ook wat extra steun. Ik zou ook niet teveel investeren in echt positiekleding, maar vooral goed kijken of je dingen anders kan combineren of je eigen shirtjes die te kort zijn met buikband dragen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Aventura het volgende:
Tuniekjes zijn er genoeg inderdaad, die zou ik nog wel moeten passen.
Alhoewel ik betwijfel of me dat over een weekje of 6 ook nog lukt, gezien het tempo waarin buik groeit!
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom. Lelijke prints of gewoon enorm saai...quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef krijtlijk het volgende:
Prenatal vind ik ook tuttig, ik heb deze keer dan ook geen positiekleding gekocht, Ik draag nu wat wijdere tuniek/shirts en toen het wat kouder was van die gebreide jurken.
Gefeliciteerd Lentekriebel!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle positiekleding tuttig en stom.
Ik denk dat je idee niet klopt. Ik moet namelijk bekennen dat jouw username me helemaal niets zegt, dus dan zal mijn gebruikelijke account bij jou ook wel onbekend zijn...quote:Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef mikoxx het volgende:
Lentekriebel, gefeliciteerd! En ik geloof, dat ik wel een idee heb....;)
woaahh bij wie regel je dat.. ik moet nog een paar keer vliegenquote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Sannne, officieel moet je vanaf het moment dat je zwanger bent al een verklaring hebben om te vliegen. Ze mogen je weigeren, dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon meenemen. Ik heb de vorige x bij 30w gewoon zonder problemen naar Londen gevlogen, maar je zal zo'n pennenlikker treffen!
ah oke, de keren dat ik vlieg is iig nog voor de 7 maanden ( als het goed isquote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Gewoon een verklaring bij de vk vragen! Ik persoonlijk vind hem net zo nutteloos als een uittreksel van het bevolkingsregister, want er staat alleen maar op dat je officieel zwanger bent en je uitgerekende datummaar een vriend is piloot en die wees mij erop dat het beter is om gewoon bij je te hebben.
Thanks ! komt goedquote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef trui het volgende:
tnx for de uitleg evenstaren ik wens jullie alle geluk van de wereld samen!
Thanks , ik mis je eldersquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Evenstar!![]()
Gefeliciteerd met je 'gelukje'
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef trui het volgende:
tnx for de uitleg evenstaren ik wens jullie alle geluk van de wereld samen!
Hey daar moet ik al tig keren zijn langsgelopen!quote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://www.lemoise.nl/ Zit op het pleintje tegenover de C&A. Wel prijzig, maar mooie spullen. Ook babykleding trouwens.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef danic het volgende:
Yep, dat is het indalen Takkembah! Ik hoop dat het bij jou vrij snel gaat, ik heb dit dus al zo'n 6 weken.
Vooral 's nachts bij het omdraaien en je 'vergeet' een been, dan is het echt niet lekker.
Maar het is wel een goed teken! Wanneer moet je weer naar de vk? Zij kan dan wel zeggen hoe je kindje ligt. (ingedaald of niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |