Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weetquote:
ik had geen emailadres meer over, ik had eigenlijk gedacht aan Easy-growing te doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef easy-going het volgende:
(
[..]
Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weet![]()
Nogmaals gefeliciteerd
En bikkelen kun jij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
voorlopig dus even nog "alleen" bikkelen en support op afstand en als we bij elkaar zijn!
heb je geen opmerking gemaakt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
Pff ik werd net behoorlijk chagrijnig toen ik in de stad liepeen vrouw met een dikke buik en maar roken he
ik kan daar echt niet tegen
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Popples het volgende:
[..]
heb je geen opmerking gemaakt?
ik zou dat wel doen. ik ben een hormonenbom.![]()
van de week ook al geflipt en ben nog niet klaar met ze.![]()
evenstargefeliciteerd
Heb je ook alles onder de kattenharen zitten? De kledingrollers vliegen er hier doorheenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de babywas. Jeetje wat hebben wij veel spullen en wat kunnen katten dat vervelend zijn
het was niet naar een zwangere hoor het was naar iemand die zijn kinderen niet opvoed en geen waarden en normen heeft. ik ben zo ontploft dat ik gewoon harde buiken kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik heb geen opmerking gemaakt, daar heb ik het lef niet voorMaar jij dus wel?
Wat heb je gezegd en wat was haar reactie?
Dat vroeg ik me ook af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef trui het volgende:
evenstar / easy-growing!gefeliciteerd!!!
spannend ook!
(en een heel nieuwsgierig vraagje van mij: is dat die ene jongen uit engeland waar je ooit laaang geleden een keer mee gebroken had?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |