Wat sneu van je kat, ik heb dat moeten doen met onze hond van 18, jaren terug. Die was ook helemaal op, mij hielp het wel dat het beter voor het beestje zelf was. Daardoor was het verdriet snel minder. Maar het doen en eerste moment erna zijn vreselijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd Tally en j-net! Wat leuk zo, op dezelfde dag!!
Mijn dag is raar begonnen. Vanochtend mn lievelingskat van 13 jaar in laten slapen, het ging echt niet meer. Ben er echt verdrietig van
Verder een vraagje. Ik voel dus Plopjes in mn buik, maar als ik mn hand erop leg voel ik ze ook met mn hand. Kan dat???
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Verder een vraagje. Ik voel dus Plopjes in mn buik, maar als ik mn hand erop leg voel ik ze ook met mn hand. Kan dat???
Van harte gefeliciteerd Evenstar! ik snap de schok wel als het zomaar onverwachts door de pil heen is, maar fijn dat jullie er ook blij om zijn en er helemaal voor willen gaan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:
En ja.. zich ook maar meld.. geen idee hoever.. want totaal onverwacht en door de pil.. dinsdag termijnbepaling..
Na de eerste hele grote shock en tranen en goed gesprek met de papa ( beetje uitzonderlijke situatie zeg maar) toch ook blij en we gaan er voor
Waarom niet? het is zo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef PM-girl het volgende:
J-net, gefeliciteerd met jullie zoon!! [ afbeelding ]
En evenstar, meteen al helemaal out in the open!Geniet ervan!
Ja, dat is ook zo! Ik dacht het nav je berichten elders, maar dan heb ik dat niet goed begrepenquote:
Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weetquote:
ik had geen emailadres meer over, ik had eigenlijk gedacht aan Easy-growing te doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef easy-going het volgende:
(
[..]
Je gunt het me gewoon niet dat ik ook eens een kloon weet![]()
Nogmaals gefeliciteerd
En bikkelen kun jij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
voorlopig dus even nog "alleen" bikkelen en support op afstand en als we bij elkaar zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |