abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 08:25:29 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95331556
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef p_iglet het volgende:
Susie de meeste vk's luisteren vanaf 12 weken naar het hartje, sommige proberen dat vanaf 10/11 weken al. Ik weet niet hoe ver je precies bent.
Volgens de echo op 10 maart was ik toen 7wk4, dus zou ik nu 12wk1 zijn...

En F_R wat een rot bericht! Wat TT ook al zegt, dan denk je safe te zijn... poehey.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 11 april 2011 @ 09:01:43 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95332056
FR wat verschrikkelijk zeg ;(

Susie wat P_iglet zegt, hier was ik 10.2 met de eerste toen ze zei we gaan proberen te luisteren maar vrees niet als je niets hoort.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 11 april 2011 @ 09:13:53 #168
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95332274
Ik zal proberen niet te vrezen Evenstar... ;) Maar zal toch echt heeeeel erg fijn zijn als er wat te horen zal zijn!
pi_95332415
Evenstar gefeliciteerd. Spannend wat jullie nog allemaal mee gana maken met zijn allen!!

Ik heb vrijdag eind van de middag de vlos al gebeld. Mijn verhaal gedaan enzo. Maar extra echo doet ze liever niet. Ze heeft niet het goeie echospul om echt te kijken of alles goed is. Ze heeft het hartje even laten horen en een extra afspraak voor eind van de week ingepland.
Ze denkt ook dat de angst wegkomt door wat er met Leander gebeurt is. Maar ze zei ook dat elke zwangere dit gevoel wel eens heeft. Vooral als het je tweede of derde is.
Nog 23 dagen en dan hebben we de 20 weken echo. Ik hoop dat ik na die tijd het gevoel los kan laten en eindelijk kan genieten.

En misschien is het gewoon echt wel een meisje dat het daarom allemaal zo anders aanvoelt :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 11 april 2011 @ 09:22:53 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95332483
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Ik zal proberen niet te vrezen Evenstar... ;) Maar zal toch echt heeeeel erg fijn zijn als er wat te horen zal zijn!
Met 12 weken is het normaliter wel te horen, wij hooorden het toen wel heel vroeg O+ zo mooi dat geluidje !
  maandag 11 april 2011 @ 09:34:19 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95332741
13.00 mag ik, ben benieuwd!

@MeNicole; nog niet gerustgesteld? Voor je het weet ben je weer 23 dagen verder en heb je de echo! Ps. Zie je niet in het lijstje staan?
pi_95332777
Ik hoorde het hartje al met 10+1 dus je kunt het vast horen vanmiddag Susie :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95332897
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Susie het volgende:

@MeNicole; nog niet gerustgesteld? Voor je het weet ben je weer 23 dagen verder en heb je de echo! Ps. Zie je niet in het lijstje staan?
Nee gerustgesteld word ik denk ik ook niet. Ben ook niet bang dat ie het niet doet ofzo. Ben gewoon heel erg bang dat ie iets mis is. R (mijn vriend) zei ook al: Wat is nou het ergste wat er kan zijn? Euh misschien dat ie geen goeie kans heeft op leven!! Hij snapt mijn gevoel gewoon niet goed. Hij is meer van de: Nou ja dan liever nu dan als ie een paar maand oud is, of, Nou dan heeft deze hetzelfde als wat Leander heeft. Zijn we daarom minder gek met hem. Leander is toch ook de leukste? Hij bedoelt het wel goed maar het is niet wat ik voel.

En nee sta idd niet in de lijst. Maar ben van het weekend 16 wkn geweest en uitgeteld op 17 sept.
  maandag 11 april 2011 @ 09:50:47 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95333114
Menicole vervelend dat je je zo voelt, en wij kunnen wel vanalles gaan zeggen, maar daarmee is niet dat gevoel opgelost.
Ik hoop wel dat het gaat verdwijnen als je straks de 20 weken echo hebt gehad, maar hou ook rkening mee dat die kans er is dat het iet wegtrekt, blijf er in elk geval over praten.
Ik had met Arwen echt ook heel lang niet dat blije gevoel, of was gemaakt blij.
Nu was mijn uitgangs positie wel heel anders en was ik destijds ook zo labiel als wat :+
Ik merk nu ik wederom alles eruit spuug wat er in komt, ik daar wel bang voor ben op herhaling van bepaalde dingen.
Maar hoop tegelijkertijd ook wel doordat ik die ervaring heb er allerter op kan wezen en dus echt gewoon ( misschien wel tot vervelens toe aan anderen) duidelijk blijf praten hier over.
En dat ik echt gewoon zoveel mogelijk oprecht kan genieten.
  maandag 11 april 2011 @ 09:50:51 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95333117
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar kan me toch wel enigszins je gevoel indenken MeNicole en er is uiteraard niemand die dat bij je weg kan halen, het is je gevoel. :*

Ik hoop het DML! Met jou alles goed??
pi_95333170
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Susie het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar kan me toch wel enigszins je gevoel indenken MeNicole en er is uiteraard niemand die dat bij je weg kan halen, het is je gevoel. :*

Ik hoop het DML! Met jou alles goed??
Haha, ja hoor. Mijn puckje is nu wennen op het kdv ;)

Komt goed vanmiddag, geniet van het geluid O+
The way you rock'n'roll
  maandag 11 april 2011 @ 10:00:11 #177
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95333353
Zo, net de vk gebeld en ik mag pas over 17 dagen voor de eerste afspraak/termijnbepaling. Dat duurt nog lahahang.
  maandag 11 april 2011 @ 10:08:23 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95333548
Ah wel nee, je knippert met je ogen en je bent 17 dagen verder!
  maandag 11 april 2011 @ 10:13:58 #179
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95333685
Dat zal inderdaad best wel zo zijn. Lata ik het dan zo zeggen: het lijkt nog zo lahahangng
pi_95333714
De tijd vliegt werkelijk voorbij ;) Ik schrok dat ik dus al 25 weken zwanger ben! :o
  maandag 11 april 2011 @ 10:18:07 #181
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95333789
F_R, wat vervelend zeg! Dan krijg je zelf ook altijd zo'n naar gevoel. Een paar dagen voor de 20w echo hoorde ik opeens 4 verhalen in mijn omgeving waar de 20w echo niet goed was en dus de zwangerschap beëindigd werd. Zo freaky, normaal hoor je zoiets nooit! ( (8> draaide het positief, dan was onze kans dat alles goed was gewoon groter)

MeNicole, :* , meer kan ik helaas niet voor je doen.....

Net terug van controle bij de gyn, beeb is ingedaald, verder alles oke, dus mag weer thuis gaan zitten wachten.... Heb het idee dat het nog wel een tijdje kan duren hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95333871
kickass, ik kan gewoon bevallen in september, oktober en november :P al hoop ik niet op dat laatste :P
  maandag 11 april 2011 @ 10:23:41 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95333956
Op de een of andere manier moet ik altijd lachen om je Kleurdoos! Enneuh... datzelfde geldt dus ook voor mij! Wha! Das schrikken....
  maandag 11 april 2011 @ 10:28:07 #184
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_95334088
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
De tijd vliegt werkelijk voorbij ;) Ik schrok dat ik dus al 25 weken zwanger ben! :o
Ja, nu ja, (bij ons 22 weken) ;) . Maar de eerste 3 maand vonden wij toch ook dat het tergend traag vooruit ging...
pi_95334117
Ik ben ook vet grappig.

maar idd, alleen is t je eerste he? dan gok ik voor jou op November :P *grijns*

bij elin moest ik in december (kerstavond O+ ) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is :P Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand :P net als November trouwens.
pi_95334149
oja en gefeliciteerd aan ons 2, want we zijn braaf de kritieke eerste 3 maand voorbij :+
pi_95334267
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Beregd het volgende:

[..]

Ja, nu ja, (bij ons 22 weken) ;) . Maar de eerste 3 maand vonden wij toch ook dat het tergend traag vooruit ging...
Ik vind alles tot nu toe snel gaan... Behalve het feit dat er voor mijn gevoel zoveel tijd zat tussen de laatste echo bij de VK, 10 w, en de 20 weken echo ;). Nu staat er een 3D/4D echo op de planning op de 28e, kan niet wachten! En dan, dan hoeven we niet lang meer...
pi_95334293
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig.

bij elin moest ik in december (kerstavond O+ ) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is :P Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand :P net als November trouwens.
Oooh dat vond ik ook. Ik wilde zooooo graag dat Lis in September kwam :@
Maar die hoela kwam op 1 oktober }:| 't Was wel een zondagskind, dat dan weer wel...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_95334352
*meldt*

Toch? vanaf 37 weken? Nou, weer een mijlpaaltje bereikt! Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen.
Straks om 12.30 afspraak bij de vk, ben benieuwd wat ze kan vertellen over het indalen. Heb zelf het idee dat ze dit zaterdag/zondag heeft gedaan. Heb gisteren heel de dag een harde buik gehad, dus straks even aangeven en kijken wat ze zegt.
In tegenstelling tot Jeetjejom heb ik juist het idee dat ik de 40 weken niet ga halen, maar das maar een gevoel.

Ik ga alleen niet beloven dat ik me iedere dag voor 09.00 meldt hoor, meestal slaap ik pas laat en dan ben ik er op zijn vroegst 09.30 uit.......
  maandag 11 april 2011 @ 10:39:32 #190
238474 Jeetjejom
pi_95334430
quote:
Ik ben ook vet grappig. Maar dat is toch algemeen bekend :P

Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand :P net als November trouwens.
September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonder :D

En Danic, bij Jorja was ik er heilig van overtuigd dat ik de 42W gewoon ging volmaken (die pech zou ik dan wel weer hebben), terwijl een vriendin er zeker van was dat ze met 37W zou bevallen. Ik ben uiteindelijk met 38W1 bevallen en zij met 39W1, dus heeft helemaal nix te zeggen.

En oh ja: *O* *O* *O* *O* voor de mijlpalen van KD en Danic natuurlijk
Jouw warmte is genoeg
pi_95334502
Nee, dat weet ik ook hoor Jeetjejom, en om teleurstellingen te voorkomen kan ik er misschien beter vanuit gaan dat ik tot 42 weken doorloop (mentaal voorbereiden zeg maar), maar dat gevoel heb ik gewoon niet.
Lastig is dat ik 2 mei ben uitgerekend, en niets heb met april. Dus mocht ze idd eerder komen dan heb ik alleen 1 mei in de aanbieding haha.
Nou we gaan het allemaal maar afwachten......
  maandag 11 april 2011 @ 10:47:24 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95334681
quote:
Ik ben ook vet grappig.

_O-

Yupp, de eerste en weet je, het maakt mij allemaal weinig uit, als het maar gezond is! Hoe cliche dat ook mag klinken... maar goed, als ik eerlijk ben; liever niet 28/10 (vader) en 1/11 (neefje) verder maakt het echt geen bal uit! En welke maand zegt nu wel eigenlijk wat? :? :P
pi_95334695
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonder :D

En Danic, bij Jorja was ik er heilig van overtuigd dat ik de 42W gewoon ging volmaken (die pech zou ik dan wel weer hebben), terwijl een vriendin er zeker van was dat ze met 37W zou bevallen. Ik ben uiteindelijk met 38W1 bevallen en zij met 39W1, dus heeft helemaal nix te zeggen.

En oh ja: *O* *O* *O* *O* voor de mijlpalen van KD en Danic natuurlijk
overmorgen alweer 13 weken :P \O/
en ik ga er wel vanuit dat ik weer langer doorloop dan 40 wk. maakt me ook geen bal uit trouwens.
T enige wat ik de vorige keer best vervelend vond, was dat werkelijk iedereen me voorbij ging met bevallen die later in de lijst stond :P maar ik had wel de allereerste 2009 baby :+
pi_95334773
ik gok op een meisje en ze wordt geboren op 26 oktober

dus.
  maandag 11 april 2011 @ 10:50:23 #195
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95334781
Ffffp nou danic, je tip heeft wel geholpen hier hoor! Tis wel even wennen...
Ennu,,,,, meldplicht *O*

quote:
Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand
}:|

:D

F_R wat een rotnieuws zeg! :*

MeNicole :* ik kan me de angst helemaal voorstellen, en het is dan niet fijn als je jezelf daarin niet overal gehoord voelt...

Ik ben de vorige keer wegens langlopendheid ingeleid, dus voor mezelf heb ik de peildatum 20 mei in mijn hoofd ipv 13 mei (officiele datum). Als ik dan over datum ga, voelt het mentaal niet zo zwaar.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 11 april 2011 @ 10:54:12 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95334915
12 weken, hoezee KD *O*
37 weken, hoezee Danic *O*

*Klaagpost*
Ik vind het hier ineens behoorlijk pittig worden. Heb ineens een flink meisje in mijn buik, dat behoorlijk in de weg zit, en de boel begint op te rekken, dat voelt niet fijn.
Goddank kan ik nog steeds goed slapen, met slechts een onderbreking per nacht.
Ik voel me log en zwaar en heb weinig energie. Ik kan niet wachten totdat ik mijn meisje buiten mijn buik heb en mijn lijf terug, incl de bijbehorende energie.
Ik begin de weken af te tellen, gelukkig zijn er ook nog dagen dat ik wel wat energie heb en geniet van het zwanger zijn....
*Einde Klaagpost*
  maandag 11 april 2011 @ 11:01:42 #197
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95335195
Juud, snap je best hoor :* Op dit moment voel ik mijn meisje mijn ribben omhoog douwen *au*
Het enige wat je kunt doen is veel rusten helaas.

Ik heb vorige week een geboortepoll aangemaakt op watverwachtje.nl, best geinig om te zien wat mensen gokken qua geboortedatum. De verwachte geboortedatum zelf is nog niet voorbij gekomen, en er is maar 1 persoon (mijn zus) die zegt dat de kleine op 29 april geboren gaat worden. De rest van de gegokte datums zitten allemaal verspreid over mei.

Ikzelf weet het totaal niet, dus ga ook geen gok doen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95335331
Takkembah, fijn dat ik je heb kunnen helpen! Die pijn is ook niets.

KD, dat heb ik ook wel een beetje, er staan zoveel mensen kort na mij in het lijstje, ik geloof dat iedereen t/m Takkembah mij nog voorbij zou kunnen gaan. Dat lijkt me erg frustrerend. Maar ja, aan de andere kant haal ik dan Vanyel wel in met haar langste nr 1 notering. Ik weet alleen niet meer hoeveel topics dat zijn geweest. :@

Juud, ik begrijp je héél goed. Wat jij omschrijft voel ik nu ook regelmatig. Ik probeer het dan zoveel mogelijk te relativeren. Kijken wat ik wél doe op een dag en dankbaar zijn voor iedere dag dat ik dit kleine wonder bij me heb. Ik vind ook nog steeds dat ik geen recht van klagen heb. Ik wil dit al zó lang, wie ben ik dan om nu te gaan klagen. Hoewel dat wel vaak heel moeilijk is. Klagen is soms gewoon ff lekker. :P
pi_95335334
Juud, ik herken het wel..

Zaterdag ging goed, gisteren ging ok tot kwart over 9, maar het bezoek was om 10 uur pas weg. Vandaag dus beroerd, jankerig en alles erbij.. Maar besloten dat het niet handig was om te gaan werken.
Morgen weer groeiecho, en hopen dat uk dan niet meer zo voorloopt qua hoofddoorsnede, ergens ben ik toch bang dat ze morgen ineens iets verkeerds zien wat vorige keer nog niet te zien was ofzo..
  maandag 11 april 2011 @ 11:16:53 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95335683
hmmm ik was ook een van de grote voorkruipers eind 2009... maar was dr niet blij mee hoor. Heb zelfs de top 10 niet gehaald. Dus tja, ik zou denk ik blij zijn als ik al de 38 weken haal...
Mijn eerste gok is ook 10 augustus. .....
ik zat dr van de week eens over na te denken, 20 weken is op de helft, maar bij Evie ben ik dus bij 36 weken al bevallen; dus misschien ben ik al wel verder over de helft..
(want dan is de helft 18 weken he?)
;)
in elk geval verwachten mijn VKen niet dat ik tot 42 weken doorloop door de snelheid en het moment van bevallen bij de 1ste keer.
we zullen zien, misschien is beeb 2.0 wel heeeeel eigenwijs en blijft zitten tot september :)

voor de LLM's die het zwaar hebben een dikke :*

en KD je bent het 1e trimester door; goed joh! *O*

hier morgenmiddag SEO, ben best een beetje zenuwachtig..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 11 april 2011 @ 11:21:52 #201
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95335791
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik was ook een van de grote voorkruipers eind 2009... maar was dr niet blij mee hoor. Heb zelfs de top 10 niet gehaald. Dus tja, ik zou denk ik blij zijn als ik al de 38 weken haal...
Mijn eerste gok is ook 10 augustus. .....
ik zat dr van de week eens over na te denken, 20 weken is op de helft, maar bij Evie ben ik dus bij 36 weken al bevallen; dus misschien ben ik al wel verder over de helft..
(want dan is de helft 18 weken he?)
;)
in elk geval verwachten mijn VKen niet dat ik tot 42 weken doorloop door de snelheid en het moment van bevallen bij de 1ste keer.
we zullen zien, misschien is beeb 2.0 wel heeeeel eigenwijs en blijft zitten tot september :)

voor de LLM's die het zwaar hebben een dikke :*

en KD je bent het 1e trimester door; goed joh! *O*

hier morgenmiddag SEO, ben best een beetje zenuwachtig..
Twee kleine vraagjes (want nieuw), wat is een LLM en wat moet ik me voorstellen bij SEO? (Gezien het feit dat ik in de IT werk denk ik bij SEO aan Search Engin Optimization, oftewel, hoe zorg je dat Google je pagina hoog in de lijst weergeeft, maar dat zal wel niet kloppen in deze context)
pi_95335824
LLM = Laatste Loodjes Moeders (maar vanaf hoeveel weken je daaronder valt weet ik eigenlijk niet, ik vind zelf dat ik met 32 weken er nog niet echt onder val)

SEO = Structureel Echoscopisch Onderzoek, oftewel 20 weken echo...
  maandag 11 april 2011 @ 11:25:13 #203
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95335898
Ah, dank je laiveneertiekje. Pff, er worden de laatste (en vast ook nog de komende) tijd aardig wat woorden aan mijn woordenschat toegevoegd
pi_95336101
*O* *O* *O* Jompels voor de mijlpalen! *O* *O*

Voorkruipen, ik weet nog dat ik echt heel jaloers was op BJ dat Evie er al was. ík zou immers als eerste van ons groepje bevallen :@ Maar later vond ik het alleen maar sneu en was toen zo blij dat Rienk wel gezond en goed op maat ter wereld kwam.
Lieve BJ, ik hoop dat je guppie nu mooi wat langer mag blijven zitten hoor :*

Maar ik zal ook deze keer weer voorkruipen. Dat weet ik wel zeker, de 18e haal ik niet en ik vind de 8e wel leuk. Of de 10e, ook weer een donderdag. Eigenlijk zou ik de 11e helemaal gaaf vinden, maar aangezien dat het ultieme gekkengetal is moet dat maar even niet :+

En ik weet niet wat ik aan het bakken ben. Een meisje zo hééél leuk zijn, maar een jongetje is toch ook weer even welkom *; Zolang er geen hondje uitkomt zal het wel goed zijn ;)
Ben alleen bang voor de navelstreng transfusies :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 april 2011 @ 11:40:14 #205
238474 Jeetjejom
pi_95336316
Vlindur, hondjes zijn ook leuk hoor! En dan heb je wel iets speciaals!

Ik wil eigenlijk het liefste op een donderdag of vrijdag bevallen, want dan valt de 1e verjaardag in het weekend en kunnen we het dus op de dag zelf vieren O+ (stom he, dat je je daar zo druk over kan maken, het zal het kind iets aan zijn reet roesten, snapt toch helemaal nix van dat eerste verjaardagprincipe)

Ik heb iig nu al de eerste plek op FOK! behaald, weet niet eens meer hoe het de vorige keer was, maar volgens mij heb ik nooit eerste gestaan.... Benieuwd of Danic mij gewoon gaat inhalen trouwens :P
Jouw warmte is genoeg
pi_95336701
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

En nee sta idd niet in de lijst. Maar ben van het weekend 16 wkn geweest en uitgeteld op 17 sept.
Kijk hoezo vergeetachtig. Van het weekend was ik 17 weken :@

Wij denken dat de kleine 18 sept komt. Welke dag dat valt weet ik niet eens!!
pi_95336874
Nou dat lijkt me stug hoor JJ, je bent aanstaande vrijdag al uitgerekend, ik moet nog 3 weken. Maar het zou kunnen, ik eerder en jij later. Maar ik wil ook wel even eerste staan, dus ga jij maar gewoon eerst.
pi_95336894
Ik weet nu al dat ik niet tot 42 door hoef te lopen
Menicole niemand kan je gevoel wegnemen. Ik hoop voor je dat je snel wat vertrouwen in deze zwangerschap kunt hebben

Ik heb buikpijn van het spugen denk ik.
Wel heb ik mij vandaag 1uur niet zo beroerd gevoelt *O* . Tijd om te eten dacht ik toen nou niet dus
pi_95338238
Ik hoef in principe dit keer niet door te lopen tot 42 weken. Maar als ie blijft zitten en ze houden het goed in de gaten mooi laten gaan.

f-r spugen is echt zoo k*t. Ik kreeg er altijd hele zere ogen van. Bloeduitstortingen enzo. Zag er niet uit!!
pi_95341798
Ik ben ook echt klaar met het spugen
Ik was net de babywas aan het ophangen en bijna klaar toen de wasmolen omviel.
Probeer maar eens met 1 hand de wasmolen vast te houden en met de andere de was eraf te krijgen terwijl ik ook moest spugen.
pi_95341926
Vlindur waarom ben je bang voor de navelstreng transfusies? En is dat vanwege het rhesus antagonisme?
The way you rock'n'roll
  maandag 11 april 2011 @ 15:07:35 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95343561
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Het hartje klopte! Ik word echt mama! O+ En mijn lief natuurlijk papa, maar dat lijkt me best logisch :+
pi_95343815
*O* Susie wat fijn!!! wat heerlijk dat je dat nu echt hebt gehoord! :*

:P en je lief papa, lijkt inderdaad logisch... :P
  maandag 11 april 2011 @ 15:15:23 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95343842
Pak van mijn hart hoor... O+
pi_95343997
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur waarom ben je bang voor de navelstreng transfusies? En is dat vanwege het rhesus antagonisme?
Uhuh. Groot nadeel is ook dat die doktoren dat alleen in Leiden kunnen terwijl wij in Drachten wonen :{w Nou ja. Goed excuus om mijn zus en zwager een bezoekje te gunnen :Y
En ook omdat ik niet precies weet hoe het in zijn werk gaat en ik het natuurlijk wel op kan zoeken met google, maar dat niet doe om mij zelf niet bang te maken. Snap je?

Dus als iemand anders nou even zoekt en mij vervolgens laat weten dat het een eitje is en zo klaar en zo en niet gevaarlijk voor kind of moeder dan ben ik opgelucht *O* :')

quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef Susie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Het hartje klopte! Ik word echt mama! O+ En mijn lief natuurlijk papa, maar dat lijkt me best logisch :+
Fijn! *O* *O*

JJ, een hondje fijn ja? Gelukkig maar! En ik ben ook erg benieuwd of ik de 1e plek haal. Vorige keer ook niet gelukt volgens mij :N
pi_95344082
Oh god, nee. Deze meiden waren allemaal nog voor :o
quote:
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen) 15 december :%
En ze bevielen allemaal later! :Y
  maandag 11 april 2011 @ 15:23:38 #217
238474 Jeetjejom
pi_95344128
Vlindur, ga google voor je aanzwengelen, als je nix meer hoort, zijn het alleen maar enge dingen ;)

Jij was wel een hele erge voorkruiperd zeg!

Susie Joepie!!!! Een kloppend hartje (en dat je lief dan papa wordt is nog niet zo heel logisch, dat kun jij nu wel zeggen jah :+ )
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 15:28:12 #218
238474 Jeetjejom
pi_95344302
Vlindur:

Deze behandeling kan gegeven worden vanaf een zwangerschapsduur van 16 weken. In Nederland wordt deze behandeling alleen in het LUMC gedaan, al sinds 1965. Gemiddeld worden in het LUMC 90-100 IUT's per jaar verricht.

Het risico op complicaties bij deze behandeling is gemiddeld 0.5 - 1 %.
Onder de spoiler staan de complicaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We streven naar een gewone (vaginale) bevalling rond 37-38 weken. De bevalling wordt dan vaak ingeleid, een keizersnede is niet nodig tenzij er bijkomende problemen zijn.

Hier heb ik dat gevonden

Niet heul heul heul eng dus...... (maar toch altijd een risicootje, maar ik ben van mening dat ik nu 50% kans heb op bijv. een kindje met het syndroom van Down, het is zo of het is niet zo)
Jouw warmte is genoeg
pi_95344491
Die complicaties had ik niet willen weten :X En dan toch klikken he :')
Rienk is ook ingeleid met 37.nogwat week. Hij kwam uiteindelijk bij 38.1.

Ik ben ook wel benieuwd hóe ze zo'n transfusie doen. Ik ga toch maar even googelen. Bedankt :*
pi_95344536
Gefeliciteerd Susie

Ik moet vanavond mijn rhesus prik halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')