Volgens de echo op 10 maart was ik toen 7wk4, dus zou ik nu 12wk1 zijn...quote:Op maandag 11 april 2011 08:18 schreef p_iglet het volgende:
Susie de meeste vk's luisteren vanaf 12 weken naar het hartje, sommige proberen dat vanaf 10/11 weken al. Ik weet niet hoe ver je precies bent.
Met 12 weken is het normaliter wel te horen, wij hooorden het toen wel heel vroegquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Ik zal proberen niet te vrezen Evenstar...Maar zal toch echt heeeeel erg fijn zijn als er wat te horen zal zijn!
Nee gerustgesteld word ik denk ik ook niet. Ben ook niet bang dat ie het niet doet ofzo. Ben gewoon heel erg bang dat ie iets mis is. R (mijn vriend) zei ook al: Wat is nou het ergste wat er kan zijn? Euh misschien dat ie geen goeie kans heeft op leven!! Hij snapt mijn gevoel gewoon niet goed. Hij is meer van de: Nou ja dan liever nu dan als ie een paar maand oud is, of, Nou dan heeft deze hetzelfde als wat Leander heeft. Zijn we daarom minder gek met hem. Leander is toch ook de leukste? Hij bedoelt het wel goed maar het is niet wat ik voel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Susie het volgende:
@MeNicole; nog niet gerustgesteld? Voor je het weet ben je weer 23 dagen verder en heb je de echo! Ps. Zie je niet in het lijstje staan?
Haha, ja hoor. Mijn puckje is nu wennen op het kdvquote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Susie het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar kan me toch wel enigszins je gevoel indenken MeNicole en er is uiteraard niemand die dat bij je weg kan halen, het is je gevoel.![]()
Ik hoop het DML! Met jou alles goed??
Ja, nu ja, (bij ons 22 weken)quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
De tijd vliegt werkelijk voorbijIk schrok dat ik dus al 25 weken zwanger ben!
Ik vind alles tot nu toe snel gaan... Behalve het feit dat er voor mijn gevoel zoveel tijd zat tussen de laatste echo bij de VK, 10 w, en de 20 weken echoquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, nu ja, (bij ons 22 weken). Maar de eerste 3 maand vonden wij toch ook dat het tergend traag vooruit ging...
Oooh dat vond ik ook. Ik wilde zooooo graag dat Lis in September kwamquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig.
maar idd, alleen is t je eerste he? dan gok ik voor jou op November*grijns*
bij elin moest ik in december (kerstavond) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is
Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maand
net als November trouwens.
September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonderquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig. Maar dat is toch algemeen bekend
Al vind ik Oktober echt een ontzettend nietszeggende maandnet als November trouwens.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook vet grappig.
maar idd, alleen is t je eerste he? dan gok ik voor jou op November*grijns*
bij elin moest ik in december (kerstavond) en dat werd ook 3 januari verdorie. Hoop dat nummerke 2 wat sneller is
net als November trouwens.
overmorgen alweer 13 wekenquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
September vind ik ook redelijk nietszeggend, alleen de 23e is bijzonder
En Danic, bij Jorja was ik er heilig van overtuigd dat ik de 42W gewoon ging volmaken (die pech zou ik dan wel weer hebben), terwijl een vriendin er zeker van was dat ze met 37W zou bevallen. Ik ben uiteindelijk met 38W1 bevallen en zij met 39W1, dus heeft helemaal nix te zeggen.
En oh ja:![]()
![]()
![]()
voor de mijlpalen van KD en Danic natuurlijk
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Twee kleine vraagjes (want nieuw), wat is een LLM en wat moet ik me voorstellen bij SEO? (Gezien het feit dat ik in de IT werk denk ik bij SEO aan Search Engin Optimization, oftewel, hoe zorg je dat Google je pagina hoog in de lijst weergeeft, maar dat zal wel niet kloppen in deze context)quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik was ook een van de grote voorkruipers eind 2009... maar was dr niet blij mee hoor. Heb zelfs de top 10 niet gehaald. Dus tja, ik zou denk ik blij zijn als ik al de 38 weken haal...
Mijn eerste gok is ook 10 augustus. .....
ik zat dr van de week eens over na te denken, 20 weken is op de helft, maar bij Evie ben ik dus bij 36 weken al bevallen; dus misschien ben ik al wel verder over de helft..
(want dan is de helft 18 weken he?)
in elk geval verwachten mijn VKen niet dat ik tot 42 weken doorloop door de snelheid en het moment van bevallen bij de 1ste keer.
we zullen zien, misschien is beeb 2.0 wel heeeeel eigenwijs en blijft zitten tot september
voor de LLM's die het zwaar hebben een dikke![]()
en KD je bent het 1e trimester door; goed joh!![]()
hier morgenmiddag SEO, ben best een beetje zenuwachtig..
Kijk hoezo vergeetachtig. Van het weekend was ik 17 wekenquote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En nee sta idd niet in de lijst. Maar ben van het weekend 16 wkn geweest en uitgeteld op 17 sept.
Uhuh. Groot nadeel is ook dat die doktoren dat alleen in Leiden kunnen terwijl wij in Drachten wonenquote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur waarom ben je bang voor de navelstreng transfusies? En is dat vanwege het rhesus antagonisme?
Fijn!quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef Susie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Het hartje klopte! Ik word echt mama!En mijn lief natuurlijk papa, maar dat lijkt me best logisch
![]()
En ze bevielen allemaal later!quote:06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen) 15 december![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We streven naar een gewone (vaginale) bevalling rond 37-38 weken. De bevalling wordt dan vaak ingeleid, een keizersnede is niet nodig tenzij er bijkomende problemen zijn.
Hier heb ik dat gevonden
Niet heul heul heul eng dus...... (maar toch altijd een risicootje, maar ik ben van mening dat ik nu 50% kans heb op bijv. een kindje met het syndroom van Down, het is zo of het is niet zo)Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |