fietsen weer opgegeven??quote:
quote:
zei hij dat??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef FastBunny het volgende:
LOL... "moet je niet wat drinken gerard"
Ja wat spraakwaker
Dat had dus mijn oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is gemaakt, dus daarom totaal niet grappig (Mijn mening dan)
Ik moet hier nu wel denken aan het programma TAXI, waarbij Maarten Spanjer een oudere vrouw in de auto had die het presteerde om de hele rit over een paar net op de markt gekochte hoeslakens te ratelen. Dat vond ik dan wel weer grappig.
Ja, flauw van d'r.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
sharon wilde ook ff laten zien dat zij het ook kan...hou je mond ff dicht sharon! als het echt een missie is, verpest je die voor geer!!
Laura laat alle missies mislukken. Pffff hoelang moet ie nog man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef IGotNoName het volgende:
Hadden ze deze opdracht niet aan Laura kunnen geven...lol.. die had het nog geen minuut volgehouden
oh oke hahaha ik kan niet tegen ratelen, moet m echt van geluid halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef danilel het volgende:
[..]
spraakwater waren de woorden van flip
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu volgt er een missie voor de rest van de bewoners om voor 50.000 Euro letterlijk de woorden van Gerard te herhalen.
Hondje Flipp, Kattige Jojanka, vreemde eend Lauwraquote:
je kunt het ook aan zijn stem horen dat het moeilijker wordquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
dit doet toch niemand hem na? ook al lult ie onzin, je moet toch drinken tussendoor????
Ik iig niet, meesterlijk dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
dit doet toch niemand hem na? ook al lult ie onzin, je moet toch drinken tussendoor????
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van inquote:
Gaat op deze manier zonder problemen lukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een uur onafgebroken praten is de missie van Gerard
proove !!! zet op youtube en we geloven jequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is daar nou goed aan? Dat kan ik ook hoor. Zie er alleen de lol/het nut niet van in
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Flashbox het volgende:
Hier kan bommie een puntje aan zuigen hoor
Ik ben net bezig met een mail naar Net5, dat ze daar niet kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef afca_oc het volgende:
Wie is het rijkst?
8 april om 12.46
Bekijk hier alle kluisinhouden.
De bewoners staan nog een tijdje met het rad te spelen. Philip geeft een flinke ruk aan het rad vraagt zich af wie er na vandaag het meeste geld heeft in zijn kluis. Het rad draait en stopt bij 'Laura'. Laura zegt dat Maik veel meer in zijn kluis heeft.
Maar wie heeft er nou eigenlijk het meeste geld in Secret Story?
Maik staat inderdaad bovenaan met ¤ 31.483. Op de tweede plek staat Laura, die van ¤ 28.225 is gezakt naar ¤ 14.113. Vlak daaronder vinden we Joanna, zij heeft ¤ 12.383 in haar kluis. De laatste plekken worden vervuld door Karim (¤ 4.500), Philip (¤ 3.635) en Sharon (¤ 2.500). Monique en Gerard, de rijkste man buiten het huis, hebben beide momenteel nog maar ¤ 1000 in hun persoonlijke kluis. Zij hebben dus niet genoeg budget om een geheim te raden.
Ben niet aan het opnemen nu hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flash je maakt er echt wel een filmpje van he. Krijg je handkusje van mij,
En Billyquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahaha oliver ,peppi lola en pablootje die gek zijn op kip !
volgens mij wil hij ook alleen dat laten blijken of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Eigenlijk deed Gerard Joanna na. Die praat ook zonder naar andere te luisteren aan 1 stuk door.
Juistem!quote:
Djeez.. alsof dat zo bijzonder is. Als het nou ingestudeerde tekst was die letterlijk moest worden voorgedragen, okee, maar een halfuurtje achterelkaar zinloos lullen is toch geen kunst aan?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
[..]
proove !!! zet op youtube en we geloven je
sharon is anders ook altijd veel te lang van stof hoor, die mute ik ook vaak genoeg, al is het een leuke meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij wil hij ook alleen dat laten blijken of zo
Het lijkt me dat jij daar geen probleem mee hebt, neequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Djeez.. alsof dat zo bijzonder is. Als het nou ingestudeerde tekst was die letterlijk moest worden voorgedragen, okee, maar een halfuurtje achterelkaar zinloos lullen is toch geen kunst aan?!
neuh.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Jo wil niet over andere mensen praten.....duh.
Waar maakt zij zich druk om. Laat de boel de boel en neem het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:40 schreef shomila het volgende:
Jo weer.
Waarom moeten mensen zich verantwoorden voor hun stemmen.
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahahaquote:
Ik zie ut, mooi!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahaha
Heb nieuwe UI, mijn 3 toppers in 1
Hij moest gewoon een half uur Joanna nadoen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
He ik dacht Gerard nog te horen, maar het is Jo
Ik vond het leuk die ratelende Gerard..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgezet, mag Gerard graag horen praten, maar niet ratelen hahaha
Heb nieuwe UI, mijn 3 toppers in 1
beterschapjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff een Laura doen (en me pijnstillers laten werken)
Laters
Mooi en lief zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff een Laura doen (en me pijnstillers laten werken)
Laters
Ja, en Alex op haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waar zeikt Jo nou over? Ze is toch niet genomineerd? En dat Lauw op Flip heeft gestemd. Foei , mag nie.
En niemand mag op Jo stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dus niemand mag op Flip stemmen van Jo? Het zal lekker zijn zeg.
Als je het maar weet!quote:
Haha dream on!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
Zet jij het in het bestemde topic?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
was missie flip 8 x zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Flip, we zijn ff aan het praten."
En lulletje blijkt ongevoelig voor hints en blijft er gewoon bij..
Kun je hier melden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou dit is wel een vorm van manipuleren hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.
Dat gebeurt hè, als je zoveel liegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef mangalie het volgende:
Flippie doei...En daar gaat ie braaf..
Ze weet vaak niet meer wat ze wil zeggen Jo
Dat viel mij ook al op idd, heb ik vorige week ook al gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Mooie foto. Volgens mij is ze afgevallen.
Onzin, niemand boeit het iets dat Team Flippo zich ergens zorgen om maakt hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is gewoon bezig om laura nu zwart te maken ,and i love it !!
Ja hallo, als ze wat wil bepraten dan loopt ze zelf maar weg, waarom moet hij weg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Flip, we zijn ff aan het praten."
En lulletje blijkt ongevoelig voor hints en blijft er gewoon bij..
Maar geen concrete afspraken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dit is wel een vorm van manipuleren hoor
Das natuurlijk bullshit dat weet je zelf ook. Maar ze mag er nu toch wel op reageren door ook op haar te stemmen? Nominatieafspraken kunnen wat mij betreft neit maar als het om Laura gaat dan ben ik maar krom, ERUIT met haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef shomila het volgende:
Ze is gewoon zwaar beledigd hoe ze het in hun hoofd durfde te halen om Flip te nomineren zeikwijf.
Omdat hij degene is die het gesprek verstoort. Lijkt me logischquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hallo, als ze wat wil bepraten dan loopt ze zelf maar weg, waarom moet hij weg?
Ze doen er toch niks mee, dus mailen heeft helemaal al geen zin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Er zijn wel wat bewijzen van echt concrete afspraken. Metname door Flippo
Van mij mag Laura ook eruit. Maar ze had afgesproken Gerard nomineren en is nu zwaar beledigd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Das natuurlijk bullshit dat weet je zelf ook. Maar ze mag er nu toch wel op reageren door ook op haar te stemmen? Nominatieafspraken kunnen wat mij betreft neit maar als het om Laura gaat dan ben ik maar krom, ERUIT met haar..
Lijkt me prima!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oh my, ik heb vaker voorspellende dromen, hoop dat deze niet uitkomt. Picture this: Sharon en Philip in de finale, Philip wint
dromen over sstnlquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oh my, ik heb vaker voorspellende dromen, hoop dat deze niet uitkomt. Picture this: Sharon en Philip in de finale, Philip wint
Haha, ik droom tegenwoordig ook over SS, hoezo verslaafd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Wat ist ook ain lekker ding he?quote:
ben het er helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat ist ook ain lekker ding he?en dan doel ik op zijn karakter hehehe
Mijn 3 toppersquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben het er helemaal mee eens,
mooie ui trouwens
quote:
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij degene is die het gesprek verstoort. Lijkt me logisch
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat ist ook ain lekker ding he?en dan doel ik op zijn karakter hehehe
flip is een alex, die kicken daarop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.
Vind hem ook niet lelijk maar soms kan hij zo kijken dat ik er bang van word hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"
KArim heeft een lieve warme lach,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"
Ze hintte gewoon dat ze even in gesprek waren.hoor. Geen Mo met haar Maaaaaaik!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld..Maar ik vind dat juist spannend bij hemquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind hem ook niet lelijk maar soms kan hij zo kijken dat ik er bang van word hahaha
Lol, daar zullen we het niet over eens worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hintte gewoon dat ze even in gesprek waren.hoor. Geen Mo met haar Maaaaaaik!!!!
Alleen jammer van die zure smoelquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat haar echt goed zeg, een zongebruind kleurtje.
quote:
Van Sharon?quote:
moquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Sharon?
Die vind ik nou als een van de weinigen géén zure smoel hebben
Ja maar mijn post ging over Sharon, dat het háár goed staat, dat bruine kleurtjequote:
Oh, ik dacht dat je mo's foto had gequote!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Sharon?
Die vind ik nou als een van de weinigen géén zure smoel hebben
Klopt niets van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef Annelies-G het volgende:
LS!!
Bekijk hier alle kluisinhouden.
De bewoners staan nog een tijdje met het rad te spelen. Philip geeft een flinke ruk aan het rad vraagt zich af wie er na vandaag het meeste geld heeft in zijn kluis. Het rad draait en stopt bij 'Laura'. Laura zegt dat Maik veel meer in zijn kluis heeft.
Maar wie heeft er nou eigenlijk het meeste geld in Secret Story?
Maik staat inderdaad bovenaan met ¤ 31.483. Op de tweede plek staat Laura, die van ¤ 28.225 is gezakt naar ¤ 14.113. Vlak daaronder vinden we Joanna, zij heeft ¤ 12.383 in haar kluis. De laatste plekken worden vervuld door Karim (¤ 4.500), Philip (¤ 3.635) en Sharon (¤ 2.500). Monique en Gerard, de rijkste man buiten het huis, hebben beide momenteel nog maar ¤ 1000 in hun persoonlijke kluis. Zij hebben dus niet genoeg budget om een geheim te raden.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar mijn post ging over Sharon, dat het háár goed staat, dat bruine kleurtje
Ik zou me hond er nog vanaf trappen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar mijn post ging over Sharon, dat het háár goed staat, dat bruine kleurtje
je hond staat bij de deur te kwispelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
had niet de geie afbeelding erbij gelinkt
Nee, dat wil ze graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Ginosa het volgende:
Is het volgende niemand opgevallen??: gisteravond komt Karim terug het huis in (m.a.w. Alex gaat naar huis) en Jo duwt Laura naar voren met de woorden "ga gillen, ga gillen, ga gillen".
Wat moet ik me daar bij voorstellen?? Maakt Jo toch deel uit van de regie??!!
http://img390.imageshack.us/img390/458/nothitit3jj.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou me hond er nog vanaf trappen...
aan dit soort kreten hebben non-streamers zoooooo weinig...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Day het volgende:
En huppatee, mo haalt even jo onderuit! Terecht, vind ik!
http://img390.imageshack.us/img390/458/nothitit3jj.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
[ http://img390.imageshack.us/img390/458/nothitit3jj.jpg (copy/paste deze link) ]
zitten we hier voor de nonstreamers dan huh ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
aan dit soort kreten hebben non-streamers zoooooo weinig...
Voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuj.... je plakt em maar goed en anders houdoe.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
[ http://img390.imageshack.us/img390/458/nothitit3jj.jpg (copy/paste deze link) ]
En toch vind ik dat ze dit goed aanpakt..!! Komt misschien door de positieve invloed is van Sharon..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo geniet hier echt van he ,dat de anderen bij haar komen vragen om op maik te drukken
die is al vanaf vanmorgen 6 uur buitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hond staat bij de deur te kwispelen
denk aan je vingersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
die is al vanaf vanmorgen 6 uur buitenmaar ga nu eens een rondje rijden
Dat was ooit wel de opzet....maar inderdaad daar zijn de meeste mutsen al vanaf gestapt. Zelfs COSsen zijn aan het devolueren lijkt het wel....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zitten we hier voor de nonstreamers dan huh ?
Jij niet alleen. Krijg steeds meer een hekel aan die doosquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry maar ik vertrouw mo dus voor geen meter
Dat van vrouw/man klopt eigenlijk ook niet. De vrouwen hadden maar 1 man goed neergezet. De stem zei het toen verkeerd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt niets van.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik op mijn mail antwoord krijg, waar zij (of ik) een misrekening maakt.
Maar toch wel op alle andere afstanden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry maar ik vertrouw mo dus voor geen meter
Oh sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uh nee..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Ginosa het volgende:
Is het volgende niemand opgevallen??: gisteravond komt Karim terug het huis in (m.a.w. Alex gaat naar huis) en Jo duwt Laura naar voren met de woorden "ga gillen, ga gillen, ga gillen".
Wat moet ik me daar bij voorstellen?? Maakt Jo toch deel uit van de regie??!!
Wie kan me in 2 zinnen hierover bijpraten... Slijmvideo? Ik schakel net inquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Day het volgende:
Ik ben overigens erg benieuwd naar die slijmvideo van mo. Snap bij god niet waarom dat nodig is.
nee ook niet !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar toch wel op alle andere afstanden.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
Mo vint het niet eerlijk dat jo flip's kluis wil spekken. Dit wil ze doen door eerst zelf maik's geheim te raden en vervolgens flip op haar geheim. Hij is nl. de enige die het weet (zegt hij).
Ik weet een goeie!! Verbind Joanna en Gerard met elkaar!!! (bijvoorbeeld met hanboeien ofso?)quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
En wil je meepraten? Dan kan dit uiteraard ook op Twitter met de hashtag #WvdA.
Laten we het hopen dat het niet tegenvalt
In daily video voor Johanna van Mo....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wie kan me in 2 zinnen hierover bijpraten... Slijmvideo? Ik schakel net in
Mooimakerij, neem ik aan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Waar sloegen die promo's op tv nou op over die leugendetector in de Week van de Waarheid?
Of heb ik ze compleet gemist?
Ze is weer ouderwets met de nominaties van aankomende week bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo probeert de draad van het spel weer op te pakken, zou ze zich aan het herpakken zijn, of is het stilte voor de storm.
Open er een topic over CON: Commentaar Op Non-streamers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
Hmm, dat is grappig, ik neem aan dat de vaste koppels uit elkaar worden gehaald dus dan krijg je een tweedeling tussen: Mo-Maik, Flip-Jo, Geer-Karim en Laura of Sharon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:14 schreef afca_oc het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
Dank jequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
In daily video voor Johanna van Mo....
Tja, maar ze hebben er wel 1000 bij i.p.v. 500.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat van vrouw/man klopt eigenlijk ook niet. De vrouwen hadden maar 1 man goed neergezet. De stem zei het toen verkeerd..
Die leugendetector is helemaal niet geweest, had me er op verheugd. Weer een belofte die niet nagekomen is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Waar sloegen die promo's op tv nou op over die leugendetector in de Week van de Waarheid?
geen leugendetector geweest. zat het net ook te denken toen ik las dat het nu week v/d angst isquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
1000 per goedgezet persoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben er wel 1000 bij i.p.v. 500.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.
Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.
Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
Inderdaad, dan zijn ze banger dan wanneer ze vieze/onaangename opdrachtjes moeten doen. Week van de angst is natuurlijk niet een soort van expeditie Robinson naar mijn mening.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klinkt goed
Van de geheime kamer een soort van "Panic-room" maken.......
dit is dus wat maik heeft:quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dit is dus wat maik heeft:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie
en ook al weggehaalde borsten....omg wat voor alien is dit?
heb je gekeken? het is echt zo he?quote:
Is dat een retorische vraag aan jezelf? Om daar lekker mee te gaan fotosoepen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
haha nee, hoewel ik zn ogen wel allebij hetzelfde kan maken natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag aan jezelf? Om daar lekker mee te gaan fotosoepen?
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wiltquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.
Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.
Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
Klopt, maar er werden wel 2 goede gerekend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De dames hadden alleen Karim goed op plaats 3
Klopt en de mannen 2 en die kregen toch 2000?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De dames hadden alleen Karim goed op plaats 3
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
[..]
bowiequote:
Het is nog steeds de week van de waarheid, alles is mogelijk. Gewoon vanavond weer zo'n gemaskerd bal heeft geven en tussen neus en lippen door die Pim naar binnen sturenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef rita1959 het volgende:
Nou vanavond maar Mo haar vriendje uit Nederland langs laten komen, kijken hoe die jank doos dan gaat reageren als zij pim ziet
Is dat waar de regie meeleest, of is dat onzin, die opmerking dat FOK! meedoet aan SST...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wilt
Done!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet dat even in het Tips voor de Redactie topic als je wilt
Nee, het was 500 per goed geplaatste persoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt en de mannen 2 en die kregen toch 2000?
Denk je dat hij geen oog op kleur kan betalen? Nee hij heeft echt 2 verschillende kleuren ogenquote:
Dat is weer heel anders, uiteraard..... Daar weet Monique al van, en Maaike weer niet...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef minzo het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, Maik heeft toch gewoon gezegt in de eerste 2 weken dat hij iemand thuis ook had waar hij iets mee had, Toen zei Mo ook dat zij een vriend "Pim" had ofzo iets
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Denk je dat hij geen oog op kleur kan betalen? Nee hij heeft echt 2 verschillende kleuren ogen
quote:David Bowie is geboren in Brixton (stadsdeel van Londen), maar is opgegroeid in Bromley, in het graafschap Kent. Toen Bowie 15 was, werd zijn linkeroog in een gevecht met een vriend beschadigd toen deze hem met zijn vuist in het gezicht raakte. Na enkele operaties kan David Bowie nog wel zien met zijn beschadigde oog, zij het in mindere kwaliteit. De pupil kan, door de beschadiging, niet meer reageren op licht-variaties waardoor het linkeroog permanent een bruine kleur lijkt te hebben. Hierdoor lijkt het dat hij op het eerste gezicht twee verschillend gekleurde ogen heeft, wat later een van zijn handelsmerken zal worden.
Niet dat ik weet, maar op die foto is er idd een verschil in de pupillen.quote:
Lol, arme jongen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is weer heel anders, uiteraard..... Daar weet Monique al van, en Maaike weer niet...
Dus binnenhalen die gabber! Kijken hoe Maaike zijn schouders ophaalt en dom voor zich uitkijkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |