ben het er helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat ist ook ain lekker ding he?en dan doel ik op zijn karakter hehehe
Mijn 3 toppersquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben het er helemaal mee eens,
mooie ui trouwens
quote:
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij degene is die het gesprek verstoort. Lijkt me logisch
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat ist ook ain lekker ding he?en dan doel ik op zijn karakter hehehe
flip is een alex, die kicken daarop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.
Vind hem ook niet lelijk maar soms kan hij zo kijken dat ik er bang van word hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"
KArim heeft een lieve warme lach,quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi hij heeft een hele mooie uitstraling, dat vind ik aantrekkelijker dan een "mooie nietszeggende kop"
Ze hintte gewoon dat ze even in gesprek waren.hoor. Geen Mo met haar Maaaaaaik!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Als zij dat gewoon rustig had gezegd, iets van: Flippie ik kom zo bij je maar ik wil graag dit gesprek even prive afronden, als je het niet erg vind, dan was het een ander verhaal, hij hoeft zich niet als een kleuter in de hoek te laten zetten.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld..Maar ik vind dat juist spannend bij hemquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind hem ook niet lelijk maar soms kan hij zo kijken dat ik er bang van word hahaha
Lol, daar zullen we het niet over eens worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hintte gewoon dat ze even in gesprek waren.hoor. Geen Mo met haar Maaaaaaik!!!!
Alleen jammer van die zure smoelquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat haar echt goed zeg, een zongebruind kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |