Onzin, niemand boeit het iets dat Team Flippo zich ergens zorgen om maakt hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is gewoon bezig om laura nu zwart te maken ,and i love it !!
Ja hallo, als ze wat wil bepraten dan loopt ze zelf maar weg, waarom moet hij weg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Flip, we zijn ff aan het praten."
En lulletje blijkt ongevoelig voor hints en blijft er gewoon bij..
Maar geen concrete afspraken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dit is wel een vorm van manipuleren hoor
Das natuurlijk bullshit dat weet je zelf ook. Maar ze mag er nu toch wel op reageren door ook op haar te stemmen? Nominatieafspraken kunnen wat mij betreft neit maar als het om Laura gaat dan ben ik maar krom, ERUIT met haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef shomila het volgende:
Ze is gewoon zwaar beledigd hoe ze het in hun hoofd durfde te halen om Flip te nomineren zeikwijf.
Omdat hij degene is die het gesprek verstoort. Lijkt me logischquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hallo, als ze wat wil bepraten dan loopt ze zelf maar weg, waarom moet hij weg?
Ze doen er toch niks mee, dus mailen heeft helemaal al geen zin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Er zijn wel wat bewijzen van echt concrete afspraken. Metname door Flippo
Van mij mag Laura ook eruit. Maar ze had afgesproken Gerard nomineren en is nu zwaar beledigd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Das natuurlijk bullshit dat weet je zelf ook. Maar ze mag er nu toch wel op reageren door ook op haar te stemmen? Nominatieafspraken kunnen wat mij betreft neit maar als het om Laura gaat dan ben ik maar krom, ERUIT met haar..
Lijkt me prima!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oh my, ik heb vaker voorspellende dromen, hoop dat deze niet uitkomt. Picture this: Sharon en Philip in de finale, Philip wint
dromen over sstnlquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oh my, ik heb vaker voorspellende dromen, hoop dat deze niet uitkomt. Picture this: Sharon en Philip in de finale, Philip wint
Haha, ik droom tegenwoordig ook over SS, hoezo verslaafd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |