Haha dream on!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
Zet jij het in het bestemde topic?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten gewoon te zeggen op wie ze stemmen. MAG NIET --> SANCTIE --> GENOMINEERD
was missie flip 8 x zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Flip, we zijn ff aan het praten."
En lulletje blijkt ongevoelig voor hints en blijft er gewoon bij..
Kun je hier melden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou dit is wel een vorm van manipuleren hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mogen wel zeggen op wie ze stemmen, ze mogen er alleen onderling geen afspraken over maken.
Dat gebeurt hè, als je zoveel liegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef mangalie het volgende:
Flippie doei...En daar gaat ie braaf..
Ze weet vaak niet meer wat ze wil zeggen Jo
Dat viel mij ook al op idd, heb ik vorige week ook al gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Mooie foto. Volgens mij is ze afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |