heeft ze iets tegen hem gezegt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt meegesleurd in dat psychotische gedrag van Mo. Ze had vandaag dr kop moeten houden en bedaren!
Gezeur over de toekomst en familie, ondertussen Maik achterlatend met een kutgevoel en zelf lol makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
heeft ze iets tegen hem gezegt?
Wat schreeuwt Mo op de achtergrond!
nee, ik bedoelde hij weet nu niet wat hij moet doen! Ik vind zielig dat hij zo dom is.. Dat hij nu met Monique zit!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou geen medelijden hoor, hij liep zijn
pik achterna, dit is geen liefde, kom nou
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Maik begint te beseffen dat Johanna wel eens gelijk kan hebben toen ze zei dat hij er spijt van ging krijgen na het huis.
dat hij gaat zien hoe ze is!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/
Dan ziet hij mo's ware aard. Dan krijgt hij spijt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/
mogguhquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
hebben jullie streams? bij mij doen ze het geen van allenwas gisteravond ook al zo
ik kijk via Ziggoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
hebben jullie streams? bij mij doen ze het geen van allenwas gisteravond ook al zo
Wanneer ze de missie goed had gedaan had niemand haar voor 'hoer' aangezien want het is een spel, wij kenden de missie.....maar de missie bewust laten falen terwijl je weet dat daar een zware sanctie voor Alex op staat vind ik een luize streek......quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat mij betreft moet ze zich ook niet schuldig voelen. ik had die missie uit principe ook niet gedaan enh dat werd op FOK! ook geroepen als ze het deed was ze een hoer etc etc. ze heeft het gewoon niet gedaan en ik vind dat een goede keuze! (leuke bijkomstigheid is dat nu alex weg is ipv karim....)
Geen stream wel ziggoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
snap niet waarom ziggo het wel doetquote:
Hij is echt verliefd, dan besef je dat niet. Maar als hij thuis komt staat een heel team klaar om zn verstand op te schonen en dan is moniek zo weer exit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef suzi1 het volgende:
dit is toch wel de zoveelste keer dat het voor maik duidelijk moet zijn dat hij echt een slechte heeft aan mo
sinds gisterquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
hebben de streams het wel gedaan vanmorgen? of zijn ze al vanaf gisteravond zwart?
Sinds gisterenavond laat/vannacht al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
hebben de streams het wel gedaan vanmorgen? of zijn ze al vanaf gisteravond zwart?
dat is wel heel makkelijk gezegd nu het kweaad geschied is.... ik kan de reacties nog wel even opzoeken wat er allemaal getypt isquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wanneer ze de missie goed had gedaan had niemand haar voor 'hoer' aangezien want het is een spel, wij kenden de missie.....maar de missie bewust laten falen terwijl je weet dat daar een zware sanctie voor Alex op staat vind ik een luize streek......
opvallend dat SST laatste tijd zoveel problemen heeft.. Geluid streams ect..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
snap niet waarom ziggo het wel doetnou ja ik zie ii helemaal niks
Mee eens. Ze is ook de reden dat hij terug mocht komen dus niet zeuren anders was hij thuis geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou geen medelijden hoor, hij liep zijn pik achterna, dit is geen liefde, kom nou
w8 ff .....dat heb ik zeker gemist? is het uit tussen mo en maik dan?quote:
Eenshquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Is toch erg, dat Mo nu ineens lol maakt en Maik zit te sippen?
neenee maar ze wil even afstand oidquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
w8 ff .....dat heb ik zeker gemist? is het uit tussen mo en maik dan?
Maik zei net ff wat afstand te willen houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
w8 ff .....dat heb ik zeker gemist? is het uit tussen mo en maik dan?
oh...de player mo gaat weer knallen dus ....thanks voor je antwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neenee maar ze wil even afstand oid
en ik zie haar er ook voor aan dat ze hem jaloers wil maken. typisch gedrag voor zo'n wijf
verkeerde keus gemaakt gisterquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat kijkt ie bedroefd??
waarom, heb ik wat gemist of beseft hij nu dat hij een foutje maakt ??quote:
laten we het hopen, alleen dan geef ik m nog een kans.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
waarom, heb ik wat gemist of beseft hij nu dat hij een foutje maakt ??
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
laten we het hopen, alleen dan geef ik m nog een kans.
Gaat hij nou verder met mo dan doet ie t zichzelf aan
ze is ook een dom kindquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
"Ik voel me genaaid"
8 april om 09.45
Monique vindt de situatie heel erg.
Maik ligt in het bed waar hij en Monique de nacht doorgaans samen doorbrengen. Ze zoekt hem op om even met hem te praten. Ze vertelt hem dat ze erg teleurgesteld is in hem. Monique: "Omdat je het er al met Joanna over gehad hebt voordat ik het wist." Maik vertelt dat als hij weken van tevoren al afstand had genomen van Monique, dat hij dan misschien niet verliefd op haar was geworden. Monique vindt echter dat zij al die tijd in Nederland overgekomen is als dom kind.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat Mo en Maik doen (met elkaar) bepalen ze gelukkig zelf
k vnd die titelwel leuk, volgens mij is z da ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
"Ik voel me genaaid"
8 april om 09.45
Monique vindt de situatie heel erg.
Maik ligt in het bed waar hij en Monique de nacht doorgaans samen doorbrengen. Ze zoekt hem op om even met hem te praten. Ze vertelt hem dat ze erg teleurgesteld is in hem. Monique: "Omdat je het er al met Joanna over gehad hebt voordat ik het wist." Maik vertelt dat als hij weken van tevoren al afstand had genomen van Monique, dat hij dan misschien niet verliefd op haar was geworden. Monique vindt echter dat zij al die tijd in Nederland overgekomen is als dom kind.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ineens vraagt hij om een inlogcode om streams te mogen zienmeer mensen last van?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ineens vraagt hij om een inlogcode om streams te mogen zienmeer mensen last van?
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.quote:
pom pom pom pom......la la la laquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.
tuurlijk, dat is ze zelfs verplicht....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat we nu geen caps kunnen maken. Heb het wel geprobeerd maar mijn muis reageerd niet op de tv
dat die ooit 2e is geworden bij de miss noord holland verkiezingen is me echt een raadsel. was het niet een gespeelde verkiezing op het kinderdagverblijf???quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat we nu geen caps kunnen maken. Heb het wel geprobeerd maar mijn muis reageerd niet op de tv
Op relationeel vlak gaat het zijn gangetje, echter Monique heeft "last" van haar hoogbegaafdheid en anders zijn, en uit dat in gedrag dat voor haar zelf en anderen (dus ook maik) tot problemen kan leiden. Er is wel wat aan te doen, maar niet zoveel in zo'n Secret Story setting.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef suzi1 het volgende:
@ je_psych, doe je ook aan relatietherapie
en zoja, wat heb je voor advies aan mo en maik
Verbinding in Groningen duurt altijd langer he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
hier doen de streams het gewoon weer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is ze zelfs verplicht....
http://www.spixtv.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
moest van de stemquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom zitten ze eigenlijk op de slaapkamer??
Hou je vast psych, maar je hebt gelijk. Hoogbegaafden gaan anders met hun emoties om.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Op relationeel vlak gaat het zijn gangetje, echter Monique heeft "last" van haar hoogbegaafdheid en anders zijn, en uit dat in gedrag dat voor haar zelf en anderen (dus ook maik) tot problemen kan leiden. Er is wel wat aan te doen, maar niet zoveel in zo'n Secret Story setting.
Dit is toch wel by far de mooiste vergelijking ooit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind deze secret story net als 5 kleine kinderen die triviant spelen met hun papa. Gerard is papa en wint natuurlijk gemakkelijk het spel van de kleuters om hem heen. De rest kijkt ook tegen hem op en hij dwingt respect af.
En niet zo gek ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind deze secret story net als 5 kleine kinderen die triviant spelen met hun papa. Gerard is papa en wint natuurlijk gemakkelijk het spel van de kleuters om hem heen. De rest kijkt ook tegen hem op en hij dwingt respect af.
ik schrijf het toch liever toe aan eoa persoonlijkheidsstoornisquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hou je vast psych, maar je hebt gelijk. Hoogbegaafden gaan anders met hun emoties om.
Die is ook niet te vertouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
wel jammer dat laura bij gerard en maiks mosquito's is gegaan..ik vertrouw die meid niet verder dan dat ik haar zie
Sharon zat er al bij, en toen zei Lau zo dat zij nu de derde mosquito was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
wel jammer dat laura bij gerard en maiks mosquito's is gegaan..ik vertrouw die meid niet verder dan dat ik haar zie
ja ipv alex....pffff ze drong zichzelf gewoon opquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Sharon zat er al bij, en toen zei Lau zo dat zij nu de derde mosquito was.
dito.. maar zij bevestigd wel heel erg het vooroordeel dat alle bordies manipulators zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef formerjellybean het volgende:
Heb zelf Borderline en ergens zou het me niet verbazen als ze dat ook heeft
Gister zei Mo nog iedereen die bij de mosquito s gaat moet oppassen voor nominatie stemmen. Toen zei Laura ik speel mijn eigen spel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
toch hebben ze een psych test moeten doorstaan....hadden ze toch kunnen opmerken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef formerjellybean het volgende:
Laura zit vanmiddag weer bij team Jo/Flip. Alles voor t geld. Morgen weer naar de moskito's, tot ze zeker weet bij welk team ze moet horen om in de finale te komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
die tests kan je natuurlijk ook manipulerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch hebben ze een psych test moeten doorstaan....hadden ze toch kunnen opmerken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef MargrietV het volgende:
vond Laura gister smerig doen, geen goed voorbeeld voor kinderen, neus en tranen afvegen aan trui van Alex
zeker weten, ze is zo doortrapt als maar kan. ze weet indd nu dat karim verlegen van haar wordt, dus die spant ze vandaag of morgen ook voor haar karretje. ze is falex alweer vergetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura zit vanmiddag weer bij team Jo/Flip. Alles voor t geld. Morgen weer naar de moskito's, tot ze zeker weet bij welk team ze moet horen om in de finale te komen.
Denk dat ze nu achter Karim aangaat. Ze weet dat hij dr leuk vindt EN hij is populair.
ja da's ook wel weer zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die tests kan je natuurlijk ook manipuleren
Precies. Nu ze weten hoe populair mensen zijn zal het wel veranderen. prachtig moment die kop van mo toen ze besefte dat zij op 4 stond en Maik ook niet zo popie was. Laura ook niet blij. heerlijk! Moeten ze vaker doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura zit vanmiddag weer bij team Jo/Flip. Alles voor t geld. Morgen weer naar de moskito's, tot ze zeker weet bij welk team ze moet horen om in de finale te komen.
Denk dat ze nu achter Karim aangaat. Ze weet dat hij dr leuk vindt EN hij is populair.
Ik denk dat ze meer richten op de begaafdheid. En ik vertrouw die testen daar ook niet zo. Vind haar wel heel erg bizar reageren, helemaal met Maik. Dat iedereen haar in de steek liet enzo , dat is niet echt een normale reactie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch hebben ze een psych test moeten doorstaan....hadden ze toch kunnen opmerken?
jaaaaaaaa die kop die ze erbij trok he? heerlijk...ze dacht vast dat ze op 1 zou staan. lekker niet dus !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Nu ze weten hoe populair mensen zijn zal het wel veranderen. prachtig moment die kop van mo toen ze besefte dat zij op 4 stond en Maik ook niet zo popie was. Laura ook niet blij. heerlijk! Moeten ze vaker doen.
Volgens mij wilde ze hem wel kwijt. En is de kluis nu voor haar? Die is er alleen maar beter van geworden. Ik hoop dat karim er niet intrapt maar bn bang van wel. gerard niet. Die weet qwel beter. heeft mensenkennis. Karim werdt ook genomineerd door Mo die hij in zijn top 3? of 5 had.,quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker weten, ze is zo doortrapt als maar kan. ze weet indd nu dat karim verlegen van haar wordt, dus die spant ze vandaag of morgen ook voor haar karretje. ze is falex alweer vergeten
nou ja wij weten natuurlijk ook niet wat zij allemaal heeft meegemaakt aan realties natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer richten op de begaafdheid. En ik vertrouw die testen daar ook niet zo. Vind haar wel heel erg bizar reageren, helemaal met Maik. Dat iedereen haar in de steek liet enzo , dat is niet echt een normale reactie.
Ik vind het best zieligquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Krijgt Maik nu de -ik-negeer-jou- behandeling van Mo?![]()
Die jongen durft al met niemand anders plezier te maken anders krijgt ie een boze blik van Mo, ik hoop dat ie nu een beetje meer zijn eigen weg gaat kiezen
heerlijk. Ik heb het 3 keer teruggespoeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaa die kop die ze erbij trok he? heerlijk...ze dacht vast dat ze op 1 zou staan. lekker niet dus !!
Daat loopt ze het hele weekend nog over te mokken. Die is zich nu al aan t indekken voor de nominaties.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaa die kop die ze erbij trok he? heerlijk...ze dacht vast dat ze op 1 zou staan. lekker niet dus !!
het steeds terug komend verhaal, EQ, IQ en SQ het is de balans die een goed mens maakt en niet 1 facet van de drie....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer richten op de begaafdheid. En ik vertrouw die testen daar ook niet zo. Vind haar wel heel erg bizar reageren, helemaal met Maik. Dat iedereen haar in de steek liet enzo , dat is niet echt een normale reactie.
haar kluis die ze samen met falex had is toch gehalveerd ? en er is nog eens 5000 uit omdat maik met johanna mocht praten, daar moest laura voor betalenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze hem wel kwijt. En is de kluis nu voor haar? Die is er alleen maar beter van geworden. Ik hoop dat karim er niet intrapt maar bn bang van wel. gerard niet. Die weet qwel beter. heeft mensenkennis. Karim werdt ook genomineerd door Mo die hij in zijn top 3? of 5 had.,
Ik heb met borderliners gewerkt en zie idd wel wat overeenkomsten. Jij kan het als geen ander herkennen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef superkokje het volgende:
ga ff gezond doen. Stukje pedalen trappen in het zonnetje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:44 schreef itsme het volgende:
[..]
heerlijk. Ik heb het 3 keer teruggespoeld.
Dat wil hij nu ook, tenminste dat zei hij netquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Krijgt Maik nu de -ik-negeer-jou- behandeling van Mo?![]()
Die jongen durft al met niemand anders plezier te maken anders krijgt ie een boze blik van Mo, ik hoop dat ie nu een beetje meer zijn eigen weg gaat kiezen
Waarom moest Laura daar voor betalen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
haar kluis die ze samen met falex had is toch gehalveerd ? en er is nog eens 5000 uit omdat maik met johanna mocht praten, daar moest laura voor betalen
Ben benieuwd wat ze nu nog in kassa heeft lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
haar kluis die ze samen met falex had is toch gehalveerd ? en er is nog eens 5000 uit omdat maik met johanna mocht praten, daar moest laura voor betalen
mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat wil hij nu ook, tenminste dat zei hij net
Wat afstand gaan houden van Mo
weet ik niet...zal wel een soort afstraffing zijn vanwege het nomineren van alex omdat haar missie was misluktquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom moest Laura daar voor betalen?En waar kan ik het filmpje vinden met de populariteit van de dames?
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
Die KOP van haar toen Karim terug kwam. Gelijk hem een knuffel geven, en je zag haar echt zo evil lachen als een soort Sally Spectra. Da mens is ni goeeedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker weten, ze is zo doortrapt als maar kan. ze weet indd nu dat karim verlegen van haar wordt, dus die spant ze vandaag of morgen ook voor haar karretje. ze is falex alweer vergeten
ze stemde er mee in dat maik het thuisfront mog spreken.... gewoon mindfuckquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet...zal wel een soort afstraffing zijn vanwege het nomineren van alex omdat haar missie was mislukt
hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Die KOP van haar toen Karim terug kwam. Gelijk hem een knuffel geven, en je zag haar echt zo evil lachen als een soort Sally Spectra. Da mens is ni goeeed
Ik vind Flip ook echt heel lief. Jammer dat hij zo gek is op Jo, verdiend beter to my opinion. En die blauwe ogen van hem, gister supermooie close up van hem tijdens de liveshow.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt?![]()
O heerlijk. Ja ik ben op de helft dus daar ben ik nog niet.
Maar erg he dat ik nu fan ben van jo en Flip. vooral flip wat een schatje is dat. zo bescheiden.
Ik vraag em af of de noms nu gaan veranderen. Ze weten nu dus hoe popie iemand wel of niet is dus als je slim bent kan je helemaal uitdokteren wie tegen wie staat.
helas is Mo wel zo slim.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Stability het volgende:
Alex en Laura waren getrouwd in gemeenschap van goederen. Bij een scheiding worden dan normaal gesproken netjes alle spullen eerlijk verdeeld. Voor Laura betekent dit, dat haar kluis wordt gehalveerd. De twee konden door de eliminatie al niet lang van hun wittebroodsweken genieten, nu ziet Laura ook nog een groot deel van hun gezamenlijke geld in rook opgaan
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat oook aaaaltijd om geld he
niet de liefde
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouw![]()
bij dit soort vrouwen wel ...materialistisch als de pest, en laura vind ik een echte golddiggerquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat oook aaaaltijd om geld he
niet de liefde
en als Maik teveel op bed blijft liggen , komt madam straks weer klagen dat ie niet naar haar omkijkt en geen aandacht geeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef suzi1 het volgende:
ik zie er maar eentje rouwen en dat is maik
ze ligt 23 uur per dag op bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouw![]()
ja krijgen we dat weer....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als Maik teveel op bed blijft liggen , komt madam straks weer klagen dat ie niet naar haar omkijkt en geen aandacht geeft
flipsequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Over wie hebben Sharon en Lauwra het? Wie probeert vriendjes te worden met Gerard en Karim?
echt sprookjesland daar bij net5, welke scheiding eindigd er nou netjes lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Stability het volgende:
Alex en Laura waren getrouwd in gemeenschap van goederen. Bij een scheiding worden dan normaal gesproken netjes alle spullen eerlijk verdeeld. Voor Laura betekent dit, dat haar kluis wordt gehalveerd. De twee konden door de eliminatie al niet lang van hun wittebroodsweken genieten, nu ziet Laura ook nog een groot deel van hun gezamenlijke geld in rook opgaan
sharon en laura zelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Over wie hebben Sharon en Lauwra het? Wie probeert vriendjes te worden met Gerard en Karim?
Nou Flip was niet zo lief toen hij er achter kwam dat bv Mo hem genomineerd had. Maar het is wel opvallend hoe positief ze Jo en Flip neerzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik vind Flip ook echt heel lief. Jammer dat hij zo gek is op Jo, verdiend beter to my opinion. En die blauwe ogen van hem, gister supermooie close up van hem tijdens de liveshow.
sharon was al goed met gerard....maar lau wil zich weer inlikken bij gerard en natuurlijk karimquote:
Zo tof dat zij door 'het publiek' als populairste is verkozen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
sherrie leuk vrouwtje!
Had Mo compleet aan zichzelf te danken, kweeniequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Flip was niet zo lief toen hij er achter kwam dat bv Mo hem genomineerd had. Maar het is wel opvallend hoe positief ze Jo en Flip neerzetten.
Mooi muziekje er onder en voila. Nu begrijp ik wel meer de populariteit van die 2. Dankzij de redactie. Dacht in het begin dat Flip de winnaar zou worden en ben bang dat dat nog waar gaat worden ook.
dat valt nu wel op jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon was al goed met gerard....maar lau wil zich weer inlikken bij gerard en natuurlijk karim
Misschien vind Maik, Mo juist leuk zoals ze is, met het "irritante en prikkelende" gedrag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Lauzer het volgende:
Vond dat Maik het gister heel netjes heeft gedaan. Zou alleen als ik hem was wat meer voor zichzelf opkomen, want hij laat dat gedrag van Mo op deze manier echt toe. Hoelang kan je doorhameren over iets zeg, get over your fucking self. Geer heeft haar gister perfect toegesproken, neem die woorden mee en heb gewoon lol.
hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
En die zweetharses was zo blij dat ie als getrouwd man dat huis uit ging...
dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?
ik heb mijn hoofdprijs binnen , een model !!!![]()
![]()
![]()
Aaargh Heb echt meeste hekel aan dat wijfquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon was al goed met gerard....maar lau wil zich weer inlikken bij gerard en natuurlijk karim
dat snap ik dus ook niet daar is het nu zo'n beetje wel de tijd voor. Gerard heeft het wel gister tegen haar gezegd omdat ze afvroeg waarom ze het minst populair is zei hij omdat je steeds negatief bent je moet je schouders rechtdoen en gaan lachen meissie. Maar goed dat was lief gezegd van Gerard en niet van EN NU HOU JE GVD OP....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gaat er nou eens niemand naar haar toe , van jezus je bent echt een zeikwijf. Gewoon recht in haar gezicht
nou, vastquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien vind Maik, Mo juist leuk zoals ze is, met het "irritante en prikkelende" gedrag.
Nee maar los daarvan, zoals Geer gister zei, die Johanna zit daar puur voor de publiciteit en dat kan je haar niet kwalijk nemen, Mo is echt niet super onzeker, ze wil gewoon aandacht. Als iedereen haar links laat leggen of zegt: "Mo, het zei zo," is ze het zo weer vergeten. Had allaaaaang me schouders opgehaald. Negatief wijf, bahbah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien vind Maik, Mo juist leuk zoals ze is, met het "irritante en prikkelende" gedrag.
niet meer naar johanna, die was er klaar mee zei ze, en het zag er wel uit dat ze dat meendequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Flow3r het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Maik te vertrouwen , misschien switcht hij thuis straks ook weer
Ik ga proberen hem te vergeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?
ik heb mijn hoofdprijs binnen , een model !!!![]()
![]()
![]()
ik ook , echt een nare stiekeme bitchquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Aaargh Heb echt meeste hekel aan dat wijf
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
je weet het nooit wie weet is hij vanmorgen de mile high club toegetredenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terug in het vliegtuig samen met Johanna, heeft Alex weinig kans bij het model, tenminste zolang er geen camera's bij zijn.
vond het erg grappig dat haar vader ook alleen maar de groeten deed en niks zei dat hij trots was of iets van de dingen die ze zei nodig te hebben om te horenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
mo wil continu bevestiging
helaas kan ze weinig positieve bevestiging krijgen
hahahahaha heb ik het toch goed gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
laura heeft gepaaldanst....uh gepaal fitnessed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
mo wil continu bevestiging
helaas kan ze weinig positieve bevestiging krijgen
En ze ligt al op het bed van Karimquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook , echt een nare stiekeme bitch
kon hij echt ze strot niet uit krijgen denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vond het erg grappig dat haar vader ook alleen maar de groeten deed en niks zei dat hij trots was of iets van de dingen die ze zei nodig te hebben om te horen
Ik snap ook niet waarom niémand Mo de waarheid durft te zeggen. Misschien omdat ze allemaal denken > dachten, dat Mo de populairste was? Ze nomineren haar niet, pikken al het negatieve gedrag. Ik hoop dat iemand eens echt de confrontatie met haar durft aan te gaan en dat de anderen volgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet daar is het nu zo'n beetje wel de tijd voor. Gerard heeft het wel gister tegen haar gezegd omdat ze afvroeg waarom ze het minst populair is zei hij omdat je steeds negatief bent je moet je schouders rechtdoen en gaan lachen meissie. Maar goed dat was lief gezegd van Gerard en niet van EN NU HOU JE GVD OP....
moest papa dan zeggen, je doet het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.
nee dat denk ik ook, en als mo daar over na gaat denken is ze weer een week van slagquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kon hij echt ze strot niet uit krijgen denk ik
zeuren zeuren en zeurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Lauzer het volgende:
Mo herhaalt zichzelf ook de hele tijd. Ik bedoel er is een verschil tussen piekeren, en iedereen hetzelfde gemekker opdragen. Ik kan ook best onzeker en gestressed in situaties staan, maar houd het dan het liefst bij mezelf of maximaal 1 persoon. IEDDEERRREEEEN moet het verhaal van Mo aanhoren, begrijpen, en vooral niet tegenspreken want dan heeft ze weer driemiljoenduizend aanleidingen om haar verhaal zogenaamd te onderbouwen.
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nee maar los daarvan, zoals Geer gister zei, die Johanna zit daar puur voor de publiciteit en dat kan je haar niet kwalijk nemen, Mo is echt niet super onzeker, ze wil gewoon aandacht. Als iedereen haar links laat leggen of zegt: "Mo, het zei zo," is ze het zo weer vergeten. Had allaaaaang me schouders opgehaald. Negatief wijf, bahbah.
Ik ga niet zeggen wat die man moet zeggen, ik zag slechts dat die man nul emoties toonde, eiste dat ze een winnaarsmentaliteit moest tonen. Brrrr...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
moest papa dan zeggen, je doet het goed
we hebben genoten van de bedscenes
die arme man schaamt zich dood, wist niet wat hij erop moest zeggen. ik ben blij niet in zijn schoenen te staan voor heel nederlandquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.
ik zeg.......laat haar maar een videoboodschap van haar vader zien die haar ff de waarheid zegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook, en als mo daar over na gaat denken is ze weer een week van slag![]()
Zij was de paalquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef sjampoeh het volgende:
laura deed aan paaldansen/fitness hoorde ik dat goed ??![]()
en dan is diegene de schuld van 4 dagen tranendal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Namat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niémand Mo de waarheid durft te zeggen. Misschien omdat ze allemaal denken > dachten, dat Mo de populairste was? Ze nomineren haar niet, pikken al het negatieve gedrag. Ik hoop dat iemand eens echt de confrontatie met haar durft aan te gaan en dat de anderen volgen.
Idd wat een dictatorquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wat die man moet zeggen, ik zag slechts dat die man nul emoties toonde, eiste dat ze een winnaarsmentaliteit moest tonen. Brrrr...
Ja, en je kan het haar niet kwalijk nemen. En dat je dan zogenaamd een gebroken hart moet spelen, neem je maar voor lief. Als ik gek op iemand was, en zou hem 2 weken naderhand zien neuken met een of ander labiel wijf, had ik echt niks met de media te maken willen hebben. Puur uit zelfrespect.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.
Van te voren plannetjes smeden om om mee te liften op een mogelijk toekomstig succes (financieel succes, er valt 100.000 te winnen) van Maik. Als model je persoonlijke bekendheid een boost geven, dat komt Johanna natuurlijk niet slecht uit.
En de TV zendtijd voor Johanna, zichzelf presenteren, waarschijnlijk leuke verdienstelijke klusjes eraan overhouden, want iedereen heeft gezien wat voor een "mooie en sterke vrouw" het is (in een paar minuutjes).
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef suzi1 het volgende:
verder had ik het logischer gevonden als de vriendin van guido naar portugal was gegaan dan die hele johanna
ets over de toekomst mer Alex of ze dan nog wel verder kon gaan als nannyquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat vroeg Geer aan laura, ik schakel over en beeld is daar weg
je lijkt Mo wel, herhaling herhaling herhalingquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.
Van te voren plannetjes smeden om om mee te liften op een mogelijk toekomstig succes (financieel succes, er valt 100.000 te winnen) van Maik. Als model je persoonlijke bekendheid een boost geven, dat komt Johanna natuurlijk niet slecht uit.
En de TV zendtijd voor Johanna, zichzelf presenteren, waarschijnlijk leuke verdienstelijke klusjes eraan overhouden, want iedereen heeft gezien wat voor een "mooie en sterke vrouw" het is (in een paar minuutjes).
ze is model....dit was gewoon een promotie actie voor haarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef suzi1 het volgende:
verder had ik het logischer gevonden als de vriendin van guido naar portugal was gegaan dan die hele johanna
jammer dat we eigenlijk niks gezien hebben van die 2 op de zolder, alleen die domino steentjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
je kan wel zien dat maik en jo meer contact hebben sinds de zolder, vink wel leuk om te zien
Joh Sharon kan Monique aan, als ze bij haar wat doet , dan denk ik dat zij de verkeerde heeft getroffen. Denk dat Sharon niet zo makkelijk te manipuleren is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk dat Sharon de pieneut is bij Monique en we weten hoe goed ze kan stoken
Juiste woord Henk.quote:
dat mag, ze gaat er toch niet uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje gaat een vrouw nomineren volgende week. Waarvoor hulde. Mo gaat nu pushen dat hij Sharon moet nomineren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje gaat een vrouw nomineren volgende week. Waarvoor hulde. Mo gaat nu pushen dat hij Sharon moet nomineren
200 duizend facking miljoen% zeker wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is model....dit was gewoon een promotie actie voor haar
Maar dat was nooit zo een mooie rel geweest. In dat geval mocht Fenneke van mij ook best langshoppen.quote:
Aha..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ets over de toekomst mer Alex of ze dan nog wel verder kon gaan als nanny
Voor ons is meer duidelijk dan voor hen zelf denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
het leek me gister toh wel duidelijk wie het minst poulair is
En Flip maar niet zeggen, dat ie Mo of Maik gaat nominerenquote:
het is ze nog niet duidelijk genoeg, ze moeten dus meer en meer geconfronteerd worden met de waarheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Voor ons is meer duidelijk dan voor hen zelf denk ik
Iedereen laat me in de steekquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten we na sst ? we hebben hier uren per dag contact en dan ineens BAM ... ik heb verlatingsangst weheeeeeee
Wat hij ook doet denk ik. Wie wie nomineert zou ik verder niet weten. Alleen Geer is consequent in zijn nominaties.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
die kans is goed aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Flip moet tactisch gaan stemmen
ik denk niet dat Flip op gerard en karim gaat stemmen.
Maarja op wie dan? ik vermoed Maik en Laura...
Ja idd, mooie ervaring, dankbaar dat ze er zitten, ze leren veel...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hebben het al 8 weken over mooie ervaring dit mooie ervaring dat...
GA EENS ERVAREN DAN in plaats van het alleen maar zeggen.
Doe vrolijk mee met Gerard en maak er wat van!
allemaal op Whats App op de mobielquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten we na sst ? we hebben hier uren per dag contact en dan ineens BAM ... ik heb verlatingsangst weheeeeeee
Kan, maar ook op Mo..Lau gaat over lijken denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Lauzer het volgende:
Ik denk dat Lau op Sharon en Flip gaat stemmen.
en dan blijkt dat die zgn, mooie ervaring van hen een regelrechte ramp wordt en is,quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Week van de breek ipv week van de waarheid
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft Gerard gister gedaan en hij heeft gezegd dat ze laatste staat omdat ze zo negatief is, wat positiever zijn meisje komt het helemaal goed. Maar hij heeft niet gezegd: EN NU GVD HOU JE OP met je gejank enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Waarom spreekt niemand Mo serieus toe? Als mens tot mens?
Ze had het over de sterkste spelers waar ze niks mee heeft. N.a.v. die polls, denk ik Flip en Sharon. Lau zei gister tegen Maik dat ze nooit op Mo zou stemmen. Maarja, ze zegt zoveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan, maar ook op Mo..Lau gaat over lijken denk ik
Ja, die ondertoon miste ik ook. Maar denk niet dat Geer de capaciteit heeft om zich daadwerkelijk aan Mo te storen. Geer kent geen stress.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Heeft Gerard gister gedaan en hij heeft gezegd dat ze laatste staat omdat ze zo negatief is, wat positiever zijn meisje komt het helemaal goed. Maar hij heeft niet gezegd: EN NU GVD HOU JE OP met je gejank enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |