heeft ze iets tegen hem gezegt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt meegesleurd in dat psychotische gedrag van Mo. Ze had vandaag dr kop moeten houden en bedaren!
Gezeur over de toekomst en familie, ondertussen Maik achterlatend met een kutgevoel en zelf lol makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
heeft ze iets tegen hem gezegt?
Wat schreeuwt Mo op de achtergrond!
nee, ik bedoelde hij weet nu niet wat hij moet doen! Ik vind zielig dat hij zo dom is.. Dat hij nu met Monique zit!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou geen medelijden hoor, hij liep zijn
pik achterna, dit is geen liefde, kom nou
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Maik begint te beseffen dat Johanna wel eens gelijk kan hebben toen ze zei dat hij er spijt van ging krijgen na het huis.
dat hij gaat zien hoe ze is!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/
Dan ziet hij mo's ware aard. Dan krijgt hij spijt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gaat er na het huis gebeuren? Wat heeft Jo gezegd gehad/
mogguhquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
hebben jullie streams? bij mij doen ze het geen van allenwas gisteravond ook al zo
ik kijk via Ziggoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
hebben jullie streams? bij mij doen ze het geen van allenwas gisteravond ook al zo
Wanneer ze de missie goed had gedaan had niemand haar voor 'hoer' aangezien want het is een spel, wij kenden de missie.....maar de missie bewust laten falen terwijl je weet dat daar een zware sanctie voor Alex op staat vind ik een luize streek......quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat mij betreft moet ze zich ook niet schuldig voelen. ik had die missie uit principe ook niet gedaan enh dat werd op FOK! ook geroepen als ze het deed was ze een hoer etc etc. ze heeft het gewoon niet gedaan en ik vind dat een goede keuze! (leuke bijkomstigheid is dat nu alex weg is ipv karim....)
Geen stream wel ziggoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
snap niet waarom ziggo het wel doetquote:
Hij is echt verliefd, dan besef je dat niet. Maar als hij thuis komt staat een heel team klaar om zn verstand op te schonen en dan is moniek zo weer exit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef suzi1 het volgende:
dit is toch wel de zoveelste keer dat het voor maik duidelijk moet zijn dat hij echt een slechte heeft aan mo
sinds gisterquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
hebben de streams het wel gedaan vanmorgen? of zijn ze al vanaf gisteravond zwart?
Sinds gisterenavond laat/vannacht al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
hebben de streams het wel gedaan vanmorgen? of zijn ze al vanaf gisteravond zwart?
dat is wel heel makkelijk gezegd nu het kweaad geschied is.... ik kan de reacties nog wel even opzoeken wat er allemaal getypt isquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wanneer ze de missie goed had gedaan had niemand haar voor 'hoer' aangezien want het is een spel, wij kenden de missie.....maar de missie bewust laten falen terwijl je weet dat daar een zware sanctie voor Alex op staat vind ik een luize streek......
opvallend dat SST laatste tijd zoveel problemen heeft.. Geluid streams ect..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
snap niet waarom ziggo het wel doetnou ja ik zie ii helemaal niks
Mee eens. Ze is ook de reden dat hij terug mocht komen dus niet zeuren anders was hij thuis geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou geen medelijden hoor, hij liep zijn pik achterna, dit is geen liefde, kom nou
w8 ff .....dat heb ik zeker gemist? is het uit tussen mo en maik dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |