quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is ze zelfs verplicht....
http://www.spixtv.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ineens vraagt hij om een inlogcode om streams te mogen zienmeer mensen last van?
moest van de stemquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom zitten ze eigenlijk op de slaapkamer??
Hou je vast psych, maar je hebt gelijk. Hoogbegaafden gaan anders met hun emoties om.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Op relationeel vlak gaat het zijn gangetje, echter Monique heeft "last" van haar hoogbegaafdheid en anders zijn, en uit dat in gedrag dat voor haar zelf en anderen (dus ook maik) tot problemen kan leiden. Er is wel wat aan te doen, maar niet zoveel in zo'n Secret Story setting.
Dit is toch wel by far de mooiste vergelijking ooit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind deze secret story net als 5 kleine kinderen die triviant spelen met hun papa. Gerard is papa en wint natuurlijk gemakkelijk het spel van de kleuters om hem heen. De rest kijkt ook tegen hem op en hij dwingt respect af.
En niet zo gek ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind deze secret story net als 5 kleine kinderen die triviant spelen met hun papa. Gerard is papa en wint natuurlijk gemakkelijk het spel van de kleuters om hem heen. De rest kijkt ook tegen hem op en hij dwingt respect af.
ik schrijf het toch liever toe aan eoa persoonlijkheidsstoornisquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hou je vast psych, maar je hebt gelijk. Hoogbegaafden gaan anders met hun emoties om.
Die is ook niet te vertouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
wel jammer dat laura bij gerard en maiks mosquito's is gegaan..ik vertrouw die meid niet verder dan dat ik haar zie
Sharon zat er al bij, en toen zei Lau zo dat zij nu de derde mosquito was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
wel jammer dat laura bij gerard en maiks mosquito's is gegaan..ik vertrouw die meid niet verder dan dat ik haar zie
ja ipv alex....pffff ze drong zichzelf gewoon opquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Sharon zat er al bij, en toen zei Lau zo dat zij nu de derde mosquito was.
dito.. maar zij bevestigd wel heel erg het vooroordeel dat alle bordies manipulators zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef formerjellybean het volgende:
Heb zelf Borderline en ergens zou het me niet verbazen als ze dat ook heeft
Gister zei Mo nog iedereen die bij de mosquito s gaat moet oppassen voor nominatie stemmen. Toen zei Laura ik speel mijn eigen spel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
toch hebben ze een psych test moeten doorstaan....hadden ze toch kunnen opmerken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef formerjellybean het volgende:
Heb zelf Borderline en ergens zou het me niet verbazen als ze dat ook heeft
Laura zit vanmiddag weer bij team Jo/Flip. Alles voor t geld. Morgen weer naar de moskito's, tot ze zeker weet bij welk team ze moet horen om in de finale te komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
die tests kan je natuurlijk ook manipulerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch hebben ze een psych test moeten doorstaan....hadden ze toch kunnen opmerken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef MargrietV het volgende:
vond Laura gister smerig doen, geen goed voorbeeld voor kinderen, neus en tranen afvegen aan trui van Alex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |