quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ineens vraagt hij om een inlogcode om streams te mogen zienmeer mensen last van?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ineens vraagt hij om een inlogcode om streams te mogen zienmeer mensen last van?
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.quote:
pom pom pom pom......la la la laquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.
tuurlijk, dat is ze zelfs verplicht....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Aha dan is de stem dus verantwoordlijk voor alles, dan begrijp ik de reacties op de bewoners niet zo goed, die doen immers wat de stem wil, of bedoel je dat niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat we nu geen caps kunnen maken. Heb het wel geprobeerd maar mijn muis reageerd niet op de tv
dat die ooit 2e is geworden bij de miss noord holland verkiezingen is me echt een raadsel. was het niet een gespeelde verkiezing op het kinderdagverblijf???quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat we nu geen caps kunnen maken. Heb het wel geprobeerd maar mijn muis reageerd niet op de tv
Op relationeel vlak gaat het zijn gangetje, echter Monique heeft "last" van haar hoogbegaafdheid en anders zijn, en uit dat in gedrag dat voor haar zelf en anderen (dus ook maik) tot problemen kan leiden. Er is wel wat aan te doen, maar niet zoveel in zo'n Secret Story setting.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef suzi1 het volgende:
@ je_psych, doe je ook aan relatietherapie
en zoja, wat heb je voor advies aan mo en maik
Verbinding in Groningen duurt altijd langer he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
hier doen de streams het gewoon weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |